איך נשארים שפויים בחופש הגדול?

לבד בבריכה עם שני ילדים?

לי זה קשה עם תינוק בן 8 חודשים וילדה בת שבע. צריך להיות בהשגחה על שניהם . לולי לא רוצה רק בבריכה של התינוקות ואדוארד לא יכול להיכנס לבריכה של הגדולים ואין מצב להשאיר אותו לבד בחוץ כשאני איתה במים. אני לא הסתדרתי לבד.
 
אני עם שלושה ילדים בבית מתחילת

החודש (הם לא רצו ללכת לקייטנה) וזה בהחלט לא נורא! הילדים ישנים מאוחר ומתעוררים בבוקר בסביבות 9:00 בבוקר. במשך השבוע הם משחקים, נפגשים עם חברים ומבלים איתי בנעימים. הזמן עובר מהר והנה כמעט הסתיים חצי חופש. בשבתות אנו מטיילים או הולכים לסרטים עם הילדים. גם כשהילדים היו קטנים יותר (ההפרש ביניהם היה שנתיים) ולא הלכו לקייטנות, היה אומנם קשה אבל הסתדרתי. עם ילדים קטנים אפשר ללכת למשחקיות, גינות ציבוריות או להפגש עם חברות שלהן ילדים בגילאים דומים. אל יאוש, הכל מסתדר בסוף! חופש נעים וקל!
 

droli

New member
הייתי איתה במים. בעיקרון היינו רק

בבריכה של הקטנים, הגדולה עם מצופים ואני איתן במים.
 

פלגיה

New member
אגב - כדאי לשים לב

לפי דברי מנהל הבריכה ביישוב שלנו רוב טביעות הילדים קורות בבריכת-פעוטות. כי ההורים חושבים שהכל בסדר ומשאירים שם ילדים לבד. אסור להשאיר ילד קטן לבד גם אם גובה המים 10 ס"מ.
 
אני עם שלושתם לבד וזה לא נורא../images/Emo9.gif

להזכירכן יש לי בן בכור בן 12 וחצי , הוא רוב היום צופה בטלויזיה ומשחק במחשב , הוא מאוד עוזר לי עם התאומים, מידי פעם הולך לקאנטרי או לחב. עם הקטנים יותר קשה , כי כל הזמן צריך לגוון להם את הפעילות , ולא פעם אני מוצאת את עצמי כמו צוות הווי ובידור. אז מה בכל זאת אני עושה
אנחנו עובדים בחוברות עבודה שרכשתי בתחילת החופש הכנתי להם שבלונות גבס והם צובעים בגואש גוזרים ומדביקים עושים תמונות חול מבלים בגן השעשועים הולכת איתם לבד לים (כן כן עם שלושתם) מקווה שעזרתי ולו במעט
 

סמאדי

New member
נשמע טוב...

רעיון מצויין, תבניות מגבס, וגם מישהי פה העלתה רעיון של בית מקופסת קרטון. כל כך התרגשנו מהרעיון (בן ואני), אתמול קנינו צבעי גועש, והוא מספר סיפורים על בן וקופסת הקרטון שהפכה להיות הבית שלו... הוא אפילו ביקש שכשיהיה לו בית שכזה, שאגיש לו שם ארוחת צהריים, וגם שאני לא אדע איפה הוא, ואחפש ולא אמצא... (זה מן משחק כזה שאנחנו משחקים...) נראה לי שהולך להיות בסדר... בהצלחה לנו...
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif סמאדי השד לא נורא כ"כ נכון

אני אוהבת ליצור איתם ובערב כשבעלי מגיע מהעבודה , להראות לו בגאווה מה עשינו ומחכים כולנו למחמאות שלא מאחרות להגיע. טוב אני ניגשת לארגן את הבית ולהתחיל יום חדש , שלושתם התעוררו בזה הרגע , אז סמאדי מתוקה בהצלחה יקירתי , ובהצלחה לכולנו. אנחנו נעודד אחת את השניה עד ל 1 לספ'. אני כבר מתגעגעת לכיתתי ומחכה בקוצר רוח ל1 בספ'.
 
אפשר גם אוהל בסלון

מכל הכריות והשמיכות שאפשר. אצלנו זה שוס. ולתוכו אפשר להכניס קוביות ובובות וחפצים ולבנות שכונה ולשחק ב"עיר" ושכנים - זה יכול לקחת בוקר שלם (ואחרכך את כל שארית היום כדי לסדר חזרה).
 
אתמול עשינו אוהל. ואחר כך גם אכלנו

בתוכו כמו בפיקניק. היה נהדר. רעיון מעולה.
 

חוה 1

New member
גם אני עם שלושה בבית, יש ימים קשים

אבל רוב הזמן זה בסדר. אתמול שחקתי איתו ועם החבר שלו משחק משימות. כל פעם הם הגיעו קבלו משימה ויצאו לבצע אותה. למשל: לעלות לקומה רביעית ברגל לבדוק מי גר בקומה שניה דירה 9 בבנינים הסמוכים. למצוא ילד שיסכים להגיד "אני חמור גדול אוכל עשב ירוק" המשימה הכי מוצלחת היתה לשבת 10 דקות בלי לדבר. הבת הגדולה שלי עושה להם מחפשים את המטמון בבנין.
 
למעלה