חרסינה משורינת
New member
עוד משהו
קשיחות רעיונית ופיחלוץ אמיתות בניגוד לזרימה רעיונית ומחשבתית וכנות סותרת את היכולת להשתנות בדיוק כמו "אבחנה"
לצורך העניין במקרה של מי שהזכרתי אני כן אתייחס לעבר אבל לא כמכונן בלעדי של שנאה אלא כחלק ממערך גורמים שיוצרים דפוס מסוים - למשל הדרך להתמודד עם אלימות שחווים מחוץ או מבית (לאו דווקא פיזית) הוא ראשית למשל לשנוא את עצמך כי זה מאפשר לך לחוש שעיר לעזאזל של דברים ומרפא ומשתקף בצורך של אחד לבצע נידוי פנימי על מנת לשרוד- ההבנה שיש משהו שצריך להשתנות בי כי אחרת הוא מתקשה להסביר את מהות הנידוי הכוחני . שנית גם לשאול למה היה נידוי ולא בניסיון ליישר קו עם אבחנה וכן הלאה ובעיקר להבין שזה עוד גורם מיני רבים וזיכרון לא לינארי אצל חלק בשלב מסוים מתבטא כשנאה עצמית ואצל אחרים כמערך של מרידה אלימה וחסרת פרופורציה.
שנית כשממשיכים להתייחס לחלק העצמי כלא נחשב בעניין יש פה בדיוק המשך של מה שדוחף דפוס שחוזר. העניין הוא גם שלא מחויב אפילו העבר להבנה הזו יתכן גם ההווה וזה תלת מימדי ושונה לגמרי מיחוס משמעות אחת ובכלל האדם הסובייקטיבי בהקשר של משמעות מסוימת כסך הדברים ולגמרי נזיל ומשתנה-
כמו האדם כי הוא מסוגל להשתנות והוא צריך להשתנות והוא משתנה .
זה העניין ואוכל אם תרצה להדגים לך את זה מהרבה תחושות מול התנהלות מיתית - פסיכולוגית - טראומתית - קבועה ואיך זה ממש הכי *מזיק* לאנשים.
אני לא מתיימרת לדעת את הסיבות והתוצאות כהשתקפות גם אתה וגם ילד יכול להעיר לי באותה מידה בחיבור של הדברים הפנימי .
וראית שילדה אחת העירה בך משהו שהרבה נשים לא יכולות לאו דווקא בכוונה אבל כי הייתה בה תבונה עמוקה - לדעתי - לראות אותך .
זה בדיוק העניין. תלת מימד של דברים ובדיוק בגלל זה אני ממש לא מניחה שאתה כזה.
קשיחות רעיונית ופיחלוץ אמיתות בניגוד לזרימה רעיונית ומחשבתית וכנות סותרת את היכולת להשתנות בדיוק כמו "אבחנה"
לצורך העניין במקרה של מי שהזכרתי אני כן אתייחס לעבר אבל לא כמכונן בלעדי של שנאה אלא כחלק ממערך גורמים שיוצרים דפוס מסוים - למשל הדרך להתמודד עם אלימות שחווים מחוץ או מבית (לאו דווקא פיזית) הוא ראשית למשל לשנוא את עצמך כי זה מאפשר לך לחוש שעיר לעזאזל של דברים ומרפא ומשתקף בצורך של אחד לבצע נידוי פנימי על מנת לשרוד- ההבנה שיש משהו שצריך להשתנות בי כי אחרת הוא מתקשה להסביר את מהות הנידוי הכוחני . שנית גם לשאול למה היה נידוי ולא בניסיון ליישר קו עם אבחנה וכן הלאה ובעיקר להבין שזה עוד גורם מיני רבים וזיכרון לא לינארי אצל חלק בשלב מסוים מתבטא כשנאה עצמית ואצל אחרים כמערך של מרידה אלימה וחסרת פרופורציה.
שנית כשממשיכים להתייחס לחלק העצמי כלא נחשב בעניין יש פה בדיוק המשך של מה שדוחף דפוס שחוזר. העניין הוא גם שלא מחויב אפילו העבר להבנה הזו יתכן גם ההווה וזה תלת מימדי ושונה לגמרי מיחוס משמעות אחת ובכלל האדם הסובייקטיבי בהקשר של משמעות מסוימת כסך הדברים ולגמרי נזיל ומשתנה-
כמו האדם כי הוא מסוגל להשתנות והוא צריך להשתנות והוא משתנה .
זה העניין ואוכל אם תרצה להדגים לך את זה מהרבה תחושות מול התנהלות מיתית - פסיכולוגית - טראומתית - קבועה ואיך זה ממש הכי *מזיק* לאנשים.
אני לא מתיימרת לדעת את הסיבות והתוצאות כהשתקפות גם אתה וגם ילד יכול להעיר לי באותה מידה בחיבור של הדברים הפנימי .
וראית שילדה אחת העירה בך משהו שהרבה נשים לא יכולות לאו דווקא בכוונה אבל כי הייתה בה תבונה עמוקה - לדעתי - לראות אותך .
זה בדיוק העניין. תלת מימד של דברים ובדיוק בגלל זה אני ממש לא מניחה שאתה כזה.