אתה צודק במאה אחוז
ובדיוק מהסיבה הזו אומרים לנו המקובלים: "ממעשיך הכרנוך".
מי שיקבל "טעימה" ממה שנקרא רוחניות, יכול להמשיך בביטחון מכיוון שקיבל התרשמות.
ולהבדיל ממה שרגילים לשמוע על המשפט "טעמו וראו כי טוב ה' ", בחכמת הקבלה יש טנת"א, כלומר טעמים, נקודות, תגין, אותיות.
טעמים - אור שנכנס לכלי
נקודות - אור שיוצא מהכלי
תגין - זיכרון מהאור (מילוי) שנכנס לכלי
אותיות - זיכרון מהאור (מילוי) שיצא מהכלי.
* אתה מבין? אתה מצפה ממני להוכחה, לכך שאצליח להוכיח לך משהו שאינו יכול להתקיים בכליך עד שתפתח ותבנה אותם בעצמך.
לגבי הטנת"א, למה הדבר דומה?
לתינוק שמראים לו משהו טעים שאינו טעם אף פעם (עדיין אין לו רצון והשתוקקות).
עכשיו לוקחים סוכרייה ונותנים לו לטעום = טעמים
מוציאים לו את הסוכרייה מהפה - נקודות.
הזיכרון מהמילוי שנכנס לחיך = נקודות.
הזיכרון מהמילוי שנעלם ואינו = אותיות.
עכשיו אתה יכול להבין מה זה אותיות, אלו התבניות שמעצבות את הכלי הרוחני.
ואותיות אלו בונות ביחד קומבינציה שהיא השם שלך.
(אני יודע שזה מסובך ובטוח שלא הצלחתי לקלוע בדיוק לטיעונים שלך, אך אני מוגבל מכיוון שבשונה מחכמות אחרות, חכמת הקבלה דורשת שינוי פנימי על מנת שיהיה ניתן להרגיש תופעות שאינן ניתפסות ב 5 החושים שאיתם נולדנו).
ובדיוק מהסיבה הזו אומרים לנו המקובלים: "ממעשיך הכרנוך".
מי שיקבל "טעימה" ממה שנקרא רוחניות, יכול להמשיך בביטחון מכיוון שקיבל התרשמות.
ולהבדיל ממה שרגילים לשמוע על המשפט "טעמו וראו כי טוב ה' ", בחכמת הקבלה יש טנת"א, כלומר טעמים, נקודות, תגין, אותיות.
טעמים - אור שנכנס לכלי
נקודות - אור שיוצא מהכלי
תגין - זיכרון מהאור (מילוי) שנכנס לכלי
אותיות - זיכרון מהאור (מילוי) שיצא מהכלי.
* אתה מבין? אתה מצפה ממני להוכחה, לכך שאצליח להוכיח לך משהו שאינו יכול להתקיים בכליך עד שתפתח ותבנה אותם בעצמך.
לגבי הטנת"א, למה הדבר דומה?
לתינוק שמראים לו משהו טעים שאינו טעם אף פעם (עדיין אין לו רצון והשתוקקות).
עכשיו לוקחים סוכרייה ונותנים לו לטעום = טעמים
מוציאים לו את הסוכרייה מהפה - נקודות.
הזיכרון מהמילוי שנכנס לחיך = נקודות.
הזיכרון מהמילוי שנעלם ואינו = אותיות.
עכשיו אתה יכול להבין מה זה אותיות, אלו התבניות שמעצבות את הכלי הרוחני.
ואותיות אלו בונות ביחד קומבינציה שהיא השם שלך.
(אני יודע שזה מסובך ובטוח שלא הצלחתי לקלוע בדיוק לטיעונים שלך, אך אני מוגבל מכיוון שבשונה מחכמות אחרות, חכמת הקבלה דורשת שינוי פנימי על מנת שיהיה ניתן להרגיש תופעות שאינן ניתפסות ב 5 החושים שאיתם נולדנו).