אי יציאה מחשבון משותף

אמיתי מאוד

הודעתי לבנק ממזמן והם מתעקשים שכיוון שאני הצטרפתי לחשבון הזה לאחר החתונה, קודם הוא צריך לחתום שמאשר שאצא ממנו או שנינו ביחד . לא מאשרים לתת לי טפסים שאחתום ואביא לו כשהוא בא לקחת תילד שיחתום. ממש מחיבים םיזית לשבת שנינו ביחד .
הודעתי שמתגרשים והם מבינים את כלללל הסיפור ועדין אמרו שאין הרבה מה לעשות.
&nbsp
&nbsp
2. הודעתי לו בחודשיולי רשמית שמתגרשים אזמה זה אומר שהשותפות נגמרה בינינו ביולי?
לבנק זה מעניין תתחת ;/
&nbsp
&nbsp
 

galilit11

New member
תוודאי שההודעה שלך לבנק היא בכתב + תיעוד שהתקבלה בבנק

ותודיעי להם שממועד זה את אינך אחראית לכל משיכה או פעולה המתבצעת בחשבון ללא חתימה משותפת, מלבד הוראות קבע שהתחילו קודם לכן (אולי תפרטי למי - חברת חשמל וכו')
 
אי יציאה מחשבון משותף

אנחנו בתהליך גירושים .
בסוף החודש ישוב סכסוך מפגש שטות ראשון עם עובדת סוציאלית .
בעלי כבר חודש וחצי לא מוכן להיפגשולחתום על שאצא מהחשבון המדותף לדבריו אין לו זמן הוא לחוץ בעבודה .
בינתיים המינוס הולך וגדל ועל אף שנתתי הוראה מפורשת לא להגדיל את מסגרת האשראי נכון לעכשיו מופיע באפליקציה שיש חריגה של כמעט 6400שח מהמסגרת.
אני יודעת שההורדות היו ב11.10 והבנק סגור היום , אך בראשון לבטח הבנקאית תצור עמי קשר ואוכל להבין יותר מה נסגר והאם יחזרו שקים והרשאות שירדו לפני כמה ימים.

חשוב לציין שהמשכורת שלי החודש כבר נכנסה לחשבון חדש והעברתי לחשבון את רוב ההוצאות שלי מלבד הדברים הקשורים לילד שכרגע מבחינתי ירדו מהחשבון שלו. הבחור הגיע לכמעט 15.000 הורדות בכרטיסי אשראי כאדר הרוב בכרטיסים חוץ בנקאיים שאיני יכולה לראןת על מי מה ומו ירד כל כך הרבה כסף.
שורה תחתונה אני תקועה בחשבון שנכנס לחריגות מטורפות יתחילו לחזור לו שקים והורדות ובגלל שהשם שלי בחשבון הזה זה יעשה לי כתם נוראי .

דבר נוסף,הצעתי לו בפעם ה587658 שנפגש נחתום על היציאה שלי מהחשבון ואשלם חצי מהמינוסבשביל לצאת מהברוך ולמנוע מצב של חריגה (עו"ד שלי אמרה שאחכ במעמד חתימת הסכם הגרושים היא תדרושאת הכסף הזה כי ההוצאות הן שלו ולא קשורות לילד) , אך גם לזה באגו המתאים לו לא הסכים ומלמל משהו כמו "לקחתי עורך דין וכרגע אני לא מתעסק בזה".

איך יכול להיות שבמדינת ישראל הוא יכול למשוך אותי ככה ואין שום דבר שיכול להכריח אותו לחתום שאצא מהחשבון ;/
 
אתם לא מאמינים איזו חוצפההה

בשיחה עם הבנקאית היום נאמר שהמסגרת מינוס הוגדלה זמנית ב10.000 שח על אף שביקשתי שלא כי היאהתקשרה לבכלי ואמר לה שמבטיח לכסות טהיא סומכת עליו כע הוא לקוח שנים ועל אף שביקשתי ממנה לפני שבועיים וחצי לוודא שלא מאשרים הגדלת מסגרת, היא הגדילה. לדבריה היא לא היתה חיבת לעדכן אותי או לקבל אישורי כי לבנק סמכות לקבל החלטות כאלו.
בנוסף אמרה שהיא לא יכולה לתת לי לחתום על חתימה חריגה שתצריך אישורי על פעולות בחשבון כי חייבת ששנינו נשב באותה השעה והזמן ונחתום על הטפסים הללו ?????????
כאילו בעלי יסכים לחתום על דבר כזה??? מה ההגיון לשבת 2 ולחתום על זה הרי זו פעולה שנוצרה בשביל לעזור לזוגות בסכסוך בחשבון התמודד .
&nbsp
ונוסף להכלללל ניתקה לי בפרצוף ששאלתי אם החא תשלם על המינוסשיגדל ולא יכוסה
&nbsp
&nbsp
 
ועוד לא רוקנת את כל הכסף מהחשבון עד תקרת האשראי?

אם את רוצה לפעול עפ"י הספר, הכלי המשפטי שאת צריכה זה צו מניעה לשימוש בחשבון משותף. עורכת הדין שלך יכולה להוציא את זה. מייצגת אותך עורכת דין או ילדה בגן?

אבל לפני זה, הייתי מדבר עם מנהל/ת הסניף. פגישה אישית, לא בטלפון. מגיע עם תיעוד בכתב על הליך הגירושין. למיטב ידיעתי הנוהל הנהוג בבנקים הוא להפוך אוטומטית חשבון של מתגרשים לכזה שדורש שתי חתימות על כל פעולה.
 
למעלה