ישנם אי דיוקים קלים במכתב של 333
1- "למרות שהקווים 222 ו 331 שמופעלים על ידי אותה חברה מסובסדים " הקווים הם
332 ו 331. ונדמה לי כי הקווים האלה מסובסדים כי הם משרתים את הציבור בעיר חיפה וגם את ציבור רמת ישי, מגדל העמק. בכלל נראה לי כי חלק מהמסלול של 332 ו 331 היה לפני כמה שנים לאגד, וכנראה שזה לא היה משתלם לאגד. בעוד שהציבור של 333 מורכב רק מסטודנטים
2- "• כאשר האוטובוס מלא אז הנהגים לא עוצרים בכל התחנות (למשל בתחנת טבעון) וסטודנטים שמסתמכים על כך שיגיע אוטובוס נאלצים לחכות 50 דק' כדי להעלות לאוטובוס הבא." המקרה של 50 דק' תלוי כמובן באיזה שעות מדובר, אם בין השעות 07.45-08.40 ישנם 5 אוטובוסים (בימים רגילים כשאין שביתה). אפשר פשוט להציע פתרון קסם: אולי פשוט להוסיף קו של 333 מטבעון ועד לאונ ואפשר אולי בכלל להכניס אותו לטבעון כי הרי ציבור הסטודנטים הוא משמעותי שם, כי זה לא ישתלם לחברה להוציא אוטובוס מנצרת כדי שכאשר יגיע לטבעון יהיו מקומות ישיבה (מדובר על 30-35 דק') 3- "• האוטובוסים ב 50 אחוז מהנסיעות שהם עושים מלאים עד אפס מקום (מתחילתו ועד סופו)" אני אישית לא הייתי מסתבכת עם אחוזים במיוחד שלא נעשה מחקר אמפירי, כי כך הדיון במקום שיהיה על מהות הבעיה יהפוך לדיון על אחוזים. אפשר לומר: "בחלק גדול מהמקרים, אין מקומות ישיבה באוטובוסים מתחילת הנסיעה (להדגיש מאיפה התחילה הנסעיה) ועד לסופה. וזה קורה במיוחד בשעות העומס בבוקר ובשעות העומס בערב ולכן מומלץ להוסיף עוד קווים בשעות העומס. כמו כן יש לציין את הסכנה הביטחותית הכרוכה בעמידה ממושכת בזמן נסיעה ארוכה במקרה של עצירה פתאומית והלחץ הקיים באוטובוס" 4- "• האוטובוסים לא מגיעים בזמן. " אני כבר נוסעת 3.5 שנה ב 333 והיה רק 2 מקרים שבהם האוטובוס איחר לאונ' וזה היה בגלל תאונה. דווקא מנצרת הם יוצאים ממש בול על הזמן, וגם מהאונ' (אפילו יוצאים יותר מדי על הזמן
) אם בתחנות האחרות הנוסעים שמים לב כי האוטובוס לא מגיע בזמן עדיף לציין מאיזה תחנה הם עולים, ובאיזה שעות זה קורה ומהי התדירות? מנסיון של 3.5 שנים: האיזור הבעייתי בנסיעה הוא רמת ישי והדרך המחברת בין רמת ישי לטבעון שם בשעות עומס יש פקקים נוראיים, וכמובן האיזור של יגור בשעות עומס. אז להגיד שהאוטובוס לא מגיע בזמן לא מספיק, כי אם מצוין בדף הזמנים שהוא יוצא בשבע מנצרת אז הוא אכן יוצא בשבע מנצרת (אז מבחינת החברה הוא מגיע בזמן) אולי ישנו צורך להתאים את זמני ההגעה לטבעון כך שייקחו בחשבון את הפקקים בדרך. נגיד שזמן ההגעה מנצרת לטבעון לוקח 35-40 דק' (סתם הערכה שלי
) 5- "• במרכז המידע הטלפוני של החברה לא יודעים לענות מתי יהיה אוטובוס." לציין כמה פעמים זה קרה.. או לפחות לכתוב "ישנם מקרים בהם הפקידים במרכז המידע הטלפוני לא מסרו מידע מדויק לגבי זמני ההגעה של האוטובוסים"
הערה- אני משתמשת לעיתים קרובות במרכז הטלפוני ותמיד ידעו לעזור לי. אבל ישנו משהו מעצבן במרכז המידע שלהם- הרי למי שלא יודע מדובר בשתי חברות (GBT ונאזרין) ולא בחברה והן משתפות פעולה בקווים של חיפה, הבעיה היא שאין להם
מרכז טלפוני אחיד ולכן אם אני מתקשרת נניח ל GBT כדי לשאול על אוטובוס בזמן X שם עונים לי שזה לא שייך לחברה ועליי להתקשר לחברה השנייה כדי לברר. לציין כי בדף הזמנים לא רשום איזה אוטובוס שייך לאיזה חברה אז פשוט אני עושה אן דן דינו עם המספרים
6- איך שהבנתי מהפורום, הבעיה של האוטובוסים המלאים קיימת יותר בקווים של חיפה-נצרת עילית מאשר נצרת בשעות הערב, ומעיקה יותר על ציבור אנשי טבעון בשעות הבוקר. אז להדגיש כי אתם מבקשים הוספת קווים המחברים את נצרת עילית לאונ' ולא עוד קו של נצרת-חיפה (לפי ההערכה שלי זה מספיק) וכדאי גם לכתוב: "לאור העובדה שישנו ציבור לא מבוטל מטבעון ורמת ישי הלומד באונ' חיפה והטכניון, ולאור העובדה כי האוטובוסים מגיעים לרוב מלאים לטבעון. אנו מציעים להוסיף קו המחבר את רמת ישי וטבעון לאונ' ולטכניון" 7- הערה אחרונה- מדובר ב 2 חברות המפעילות את 333- GB טורס ונאזארין טורס ולא חברה אחת
נ.ב2- כאשר אתם מרגישים שהיה בעיה נקודתית בשירות- סתם לדוגמא במרכז המידע לא עזרו, האוטובוס איחר, האוטובוס היה מלא עד אפס מקום. אפשר פשוט אחרי שמגיעים לאונ' ונרגעים מהנסיעה לשלוח תלונה לאתר משרד התחבורה- זה ייתן יותר פוש למכתב הזה