אי תדירות מספקת של קווי אגד וג'י בי טורס

amitk80

New member
אי תדירות מספקת של קווי אגד וג'י בי טורס

שלום, לפני חודשים לערך נושא תדירות האוטובוסים של אגד וג'י בי טורס עלה מספר פעמים בפורום. ביחד עם ידידה שלי שהיא נציגת אחד החוגים ישבנו ניסחנו מכתב בנושא. המכתב נשלח לדוברת האגודה ונמסר לי כי יש לשנות את נוסח המכתב במקום נק' לסיפור ארוך (בעוד שנציג אחר של אחד החוגים הציע לנו לכתוב זאת בנקודות). אני מעביר לעיונכם את המכתבים ומי שהנושא חשוב לו שיתחיל ללחוץ על האגודה להזיז את הנושא הזה אחרת הנושא הזה יתקע ולא יזוז. עם כל הרצון לשפר את תדירות הקווים אני לא לבד לא יכול לעשות זאת. אז, מי שהנושא חשוב לו מוזמן להתחיל להציף את האגודה שתדאג לשלוח את המכתבים.
 

amitk80

New member
הנה המכתב של אגד

הנה המכתב של אגד. מועלה בנפרד כי אי אפשר להעלות שני קבצים במקביל.
 
מספר הערות

קודם כל בכל מקום שמופיע צמד המילים קו זה , הייתי משנה את המשפט ומדבר על נסיעות של הקו. יש צורך להוסיף לצד כל טיעון למה אנחנו חושבים שהוא משמעותי. בהקשר לקו 46 הייתי מוסיף את העניין של קישור והתאמה לזמני הנסיעה של הרכבת, במיוחד ביציאה שלו ממרכזית חוף הכרמל. קו 36, הטיעונים לא רלוונטים והייתי מוריד אותו מהמכתב אם בכ"ז אם מחליטים להשאיר אותו אז כדאי להתמקד בקישור להדר עליון ולא בתדירות שלו מבת גלים ובכל מקרה להדגיש את זה שיש צורך בהוספת נסיעות בשעות הערב. בסייפא של המכתב, יש צורך בהדגשה של חשיבות הקישור התדיר מהתחנות המרכזיות של חיפה לאוניברסטיה בכל שעות היום וכן להתאים אותו לזמני הרכבת. ועוד דבר, ע"מ לזיז משהו מצד אגד הייתי מציע לדבר עם גורמים באגד חיפה שיש להם השפעה של התדירויות אני יכול לעזור לקשר בים הצדדים באם תהיה כזאת דרישה. מנסיון שלי כשעשו את בטכניון בנשים קודמת כן הייתה העינות מסויימת מצד אגד.
 

TheBigBrother

New member
הערה

אני, בתור אחד שכבר יותר משנתיים משתמש ב-333, למרות שלאמיתות הדבר צריך לציין שברוב המקרים מהאונ' הביתה ולא מהבית לאונ', מרגיש שמחובתי להתייחס.אעשה זאת לפי נקודות: נקודה ראשונה - מי מסבסד את 222 ו-331 ומה זה הקוים האלה ?מה ההבדל בין מחירים ? נקודה שניה - נכונה ב-100% נקודה שלישית - לא מצאתי שום שוני בינה לבין נקודה שניה נקודה רביעית - על איזה זמן בדיוק מדובר? לא זכור לי שאי פעם היה צריך לצאת אוטובוס מהאוניברסיטה לפי לוח הזמנים והוא לא הגיע. יש רק שתי תחנות שהן לפי זמנים - תחנת היציאה מהאוניברסיטה ותחנת היציאה מהנצרת. התחנות האחרות, כמו בכל קו אחר, הן בעלות זמנים משתנים מאחר וזה תלוי במצב התנועה, תאונת דרכים, מזג אויר וכ"ו. נקודה חמישית - התקשרתי למרכז הטלפוני של החברה רק פעם אחד וקיבלתי שירות מעולה.מישהי שנסעה איתי פעם התקשרה גם כן למרכז טלפוני של החברה וקיבלה גם כן מענה לא רע בכלל ומידע מדויק לגבי זמני הקוים שהיינו צריכים אז. עמית, אתה נוסע הרבה ב-333?
 

TheBigBrother

New member
שכחתי את המסקנות

מסקנות : יש צורך מהותי לשקול תוספת של קוים נוספים בשעות חמות (בעיקר שעות בוקר מנצרת לאונ' ושעות שיא בערב מאונ' לנצרת), אשר תקל משמעותית על הסטודנטים ואולי אף עלולה להביא רווח כלכלי לחברה.
 

flutter girl

New member
**עם

בזיון. וחוץ מזה, לא אני תיקנתי אותך על הכתיב. אני תיקנתי אותך על עניין הרווח הכלכלי ה"אפשרי".
 

TheBigBrother

New member
באלוקים

שכתבתי בהתחלה "עם" ואז השד נכנס לתוכי ועשה שזה יראה לי כמו משפט תנאי, אז שיניתי ל"אם"!!. עזבי אותך מהשטויות האלה - נהגי 333 הכי כוסונים בכל האוניברסיטה
 

amitk80

New member
את יכולה לתקן

תעשי מה שטוב לך, אל תקחי ללב מה שמישהו זה או אחר אומר..
 

flutter girl

New member
למה שיסקלו אותך?

שמעי יש אנשים רגישים, אבל האח הגדול מעריץ שלי ומתייחס לכל מילה שלי כאל קודש אז תביני.
 

stkachov

New member
תלוי את מי את מתקנת

אם את מתקנת חבר שלך ויודעת שהוא לוקח זאת בצחוק ורוח טובה, אז נראה לי סבבה. לעומת זאת אם את מתקנת מישהו שאת לא מכירה, ואם את יודעת שהוא לא אוהב את זה שמתקנים אותו, אז למה סתם לעשות לו דווקא.
 

flutter girl

New member
תמשיך לחלום שהיא תביא רווח כלכלי לחברה ../images/Emo3.gif

אבל בהחלט תביא רווחה לציבור הסטודנטים הנוסעים בקו.
 

m121

New member
אין פה ממש דרישה להוסיף קווים... (141)

צריך להבהיר להם שאוטובוס אחד בשעה לא עונה על כך.
 

salt of earth

New member
ישנם אי דיוקים קלים במכתב של 333

1- "למרות שהקווים 222 ו 331 שמופעלים על ידי אותה חברה מסובסדים " הקווים הם 332 ו 331. ונדמה לי כי הקווים האלה מסובסדים כי הם משרתים את הציבור בעיר חיפה וגם את ציבור רמת ישי, מגדל העמק. בכלל נראה לי כי חלק מהמסלול של 332 ו 331 היה לפני כמה שנים לאגד, וכנראה שזה לא היה משתלם לאגד. בעוד שהציבור של 333 מורכב רק מסטודנטים
2- "• כאשר האוטובוס מלא אז הנהגים לא עוצרים בכל התחנות (למשל בתחנת טבעון) וסטודנטים שמסתמכים על כך שיגיע אוטובוס נאלצים לחכות 50 דק' כדי להעלות לאוטובוס הבא." המקרה של 50 דק' תלוי כמובן באיזה שעות מדובר, אם בין השעות 07.45-08.40 ישנם 5 אוטובוסים (בימים רגילים כשאין שביתה). אפשר פשוט להציע פתרון קסם: אולי פשוט להוסיף קו של 333 מטבעון ועד לאונ ואפשר אולי בכלל להכניס אותו לטבעון כי הרי ציבור הסטודנטים הוא משמעותי שם, כי זה לא ישתלם לחברה להוציא אוטובוס מנצרת כדי שכאשר יגיע לטבעון יהיו מקומות ישיבה (מדובר על 30-35 דק') 3- "• האוטובוסים ב 50 אחוז מהנסיעות שהם עושים מלאים עד אפס מקום (מתחילתו ועד סופו)" אני אישית לא הייתי מסתבכת עם אחוזים במיוחד שלא נעשה מחקר אמפירי, כי כך הדיון במקום שיהיה על מהות הבעיה יהפוך לדיון על אחוזים. אפשר לומר: "בחלק גדול מהמקרים, אין מקומות ישיבה באוטובוסים מתחילת הנסיעה (להדגיש מאיפה התחילה הנסעיה) ועד לסופה. וזה קורה במיוחד בשעות העומס בבוקר ובשעות העומס בערב ולכן מומלץ להוסיף עוד קווים בשעות העומס. כמו כן יש לציין את הסכנה הביטחותית הכרוכה בעמידה ממושכת בזמן נסיעה ארוכה במקרה של עצירה פתאומית והלחץ הקיים באוטובוס" 4- "• האוטובוסים לא מגיעים בזמן. " אני כבר נוסעת 3.5 שנה ב 333 והיה רק 2 מקרים שבהם האוטובוס איחר לאונ' וזה היה בגלל תאונה. דווקא מנצרת הם יוצאים ממש בול על הזמן, וגם מהאונ' (אפילו יוצאים יותר מדי על הזמן
) אם בתחנות האחרות הנוסעים שמים לב כי האוטובוס לא מגיע בזמן עדיף לציין מאיזה תחנה הם עולים, ובאיזה שעות זה קורה ומהי התדירות? מנסיון של 3.5 שנים: האיזור הבעייתי בנסיעה הוא רמת ישי והדרך המחברת בין רמת ישי לטבעון שם בשעות עומס יש פקקים נוראיים, וכמובן האיזור של יגור בשעות עומס. אז להגיד שהאוטובוס לא מגיע בזמן לא מספיק, כי אם מצוין בדף הזמנים שהוא יוצא בשבע מנצרת אז הוא אכן יוצא בשבע מנצרת (אז מבחינת החברה הוא מגיע בזמן) אולי ישנו צורך להתאים את זמני ההגעה לטבעון כך שייקחו בחשבון את הפקקים בדרך. נגיד שזמן ההגעה מנצרת לטבעון לוקח 35-40 דק' (סתם הערכה שלי
) 5- "• במרכז המידע הטלפוני של החברה לא יודעים לענות מתי יהיה אוטובוס." לציין כמה פעמים זה קרה.. או לפחות לכתוב "ישנם מקרים בהם הפקידים במרכז המידע הטלפוני לא מסרו מידע מדויק לגבי זמני ההגעה של האוטובוסים"
הערה- אני משתמשת לעיתים קרובות במרכז הטלפוני ותמיד ידעו לעזור לי. אבל ישנו משהו מעצבן במרכז המידע שלהם- הרי למי שלא יודע מדובר בשתי חברות (GBT ונאזרין) ולא בחברה והן משתפות פעולה בקווים של חיפה, הבעיה היא שאין להם מרכז טלפוני אחיד ולכן אם אני מתקשרת נניח ל GBT כדי לשאול על אוטובוס בזמן X שם עונים לי שזה לא שייך לחברה ועליי להתקשר לחברה השנייה כדי לברר. לציין כי בדף הזמנים לא רשום איזה אוטובוס שייך לאיזה חברה אז פשוט אני עושה אן דן דינו עם המספרים
6- איך שהבנתי מהפורום, הבעיה של האוטובוסים המלאים קיימת יותר בקווים של חיפה-נצרת עילית מאשר נצרת בשעות הערב, ומעיקה יותר על ציבור אנשי טבעון בשעות הבוקר. אז להדגיש כי אתם מבקשים הוספת קווים המחברים את נצרת עילית לאונ' ולא עוד קו של נצרת-חיפה (לפי ההערכה שלי זה מספיק) וכדאי גם לכתוב: "לאור העובדה שישנו ציבור לא מבוטל מטבעון ורמת ישי הלומד באונ' חיפה והטכניון, ולאור העובדה כי האוטובוסים מגיעים לרוב מלאים לטבעון. אנו מציעים להוסיף קו המחבר את רמת ישי וטבעון לאונ' ולטכניון" 7- הערה אחרונה- מדובר ב 2 חברות המפעילות את 333- GB טורס ונאזארין טורס ולא חברה אחת
נ.ב2- כאשר אתם מרגישים שהיה בעיה נקודתית בשירות- סתם לדוגמא במרכז המידע לא עזרו, האוטובוס איחר, האוטובוס היה מלא עד אפס מקום. אפשר פשוט אחרי שמגיעים לאונ' ונרגעים מהנסיעה לשלוח תלונה לאתר משרד התחבורה- זה ייתן יותר פוש למכתב הזה
 
למעלה