שום תיבה אוטומטית לא יכולה להחליף
נהג שטח מקצועי שחייב להילחם בבעייות של עבירות בשטח קשה. כל רכבי השטח האוטומטיים לא מסוגלים לעבור מיכשולים קשים והם יתקעו או יתחפרו במהירות.אוטומט מוריד הרבה מאוד מכוח המנוע, וכמעט ולנהג אין שליטה על הגלגלים, בידני באמצעות הקלאצ' הנהג יכול לשלוט על הגלגלים והתמסורת לגלגלים. בכדי להבין את ההבדל בין לאנד רובר לייתר רכבי השטח בעולם (למעט ההמר האמרקאי) לאנד רובר (הדגם דיסקברי ולא המיני) יעלה את זוית העליות הקשה ביותר מכל רכבי השטח וזה פורסם אפילו בפירסומות טלויזיה בארה"ב.(כך לאנד רובר שיווקה את מוצריה באמריקה)
נהג שטח מקצועי שחייב להילחם בבעייות של עבירות בשטח קשה. כל רכבי השטח האוטומטיים לא מסוגלים לעבור מיכשולים קשים והם יתקעו או יתחפרו במהירות.אוטומט מוריד הרבה מאוד מכוח המנוע, וכמעט ולנהג אין שליטה על הגלגלים, בידני באמצעות הקלאצ' הנהג יכול לשלוט על הגלגלים והתמסורת לגלגלים. בכדי להבין את ההבדל בין לאנד רובר לייתר רכבי השטח בעולם (למעט ההמר האמרקאי) לאנד רובר (הדגם דיסקברי ולא המיני) יעלה את זוית העליות הקשה ביותר מכל רכבי השטח וזה פורסם אפילו בפירסומות טלויזיה בארה"ב.(כך לאנד רובר שיווקה את מוצריה באמריקה)