אל-על ביום שאחרי הזדמנות או מלכודת?

משקיע88

Well-known member
אתה צודק ביבש, אבל כבר באביב יכולתי להגיד לך שזה הולך להיות המצב לקראת סוף השנה. הכל היה סגור כבר המון חודשים קדימה והיה טירוף של ביקוש והם בעצמם אמרו שלא יכלו לעמוד בו.
בוא נראה, אם יצליחו להוסיף היצע לתוך הביקושים שילכו ויגדלו זה יהיה בונוס מבחינתי.
תחזיות לחוד וחובות לחוד. כל זמן שהם היו בחוב משמעותי המלווים החזיקו אותם קצר ומנעו רכישות. כעת אינם תלויים במלווים למעט התחייבויות רגולטוריות לממשלה, וכלכלית ברור שעדיף היום להשקיע בפעילות ולא לחלק דיבידנדים. זה שקול להשקעת המזומנים בתשואה של 30%.
 

בורסה 2008

Well-known member
תחזיות לחוד וחובות לחוד. כל זמן שהם היו בחוב משמעותי המלווים החזיקו אותם קצר ומנעו רכישות. כעת אינם תלויים במלווים למעט התחייבויות רגולטוריות לממשלה, וכלכלית ברור שעדיף היום להשקיע בפעילות ולא לחלק דיבידנדים. זה שקול להשקעת המזומנים בתשואה של 30%.
שוב, אני חושב שאתה טועה פה ואין להם אפשרות מתי שהם רק רוצים לחכור מטוסים, ואני גם חושב שאם לא היתה מגבלת דיבידנדים אתה היית רואה פה דיבידנד עצום של עשרות אחוזים משווי שוק, אבל בגלל המגבלות שיש גם עד 26 וגם בשנתיים שלאחר מכן, זה צריך לדחוף את החברה לחפש רכישות.
 

משקיע88

Well-known member
שוב, אני חושב שאתה טועה פה ואין להם אפשרות מתי שהם רק רוצים לחכור מטוסים, ואני גם חושב שאם לא היתה מגבלת דיבידנדים אתה היית רואה פה דיבידנד עצום של עשרות אחוזים משווי שוק, אבל בגלל המגבלות שיש גם עד 26 וגם בשנתיים שלאחר מכן, זה צריך לדחוף את החברה לחפש רכישות.
ברור שאם הבעלים היה יכול הוא היה מושך דיבידנד בטרוף לפני שיגלו שההשקעה המקורית לא שלו...אבל בכל זאת יש אלטרנטיבות השקעה בעסק אם מחפשים.
 
למעלה