אם שי יעמוד היום להדחה צריך לדאוג להעיף אותו

להשאיר לא להדיח, הוא ויוסי מחזיקים תווילה

על הכתפיים וביחד עם רנין וליאון הם היחידים שממש משחקים את המשחק ולא בולי עץ. אז נכון הוא מלכלך על כל מה שזז, ומצפצף על האח הגדול, אבל גם זאת דרך לשמור על עצמך בתוכנית כזאת. אני בעד אנשים שעושים אקשן ושי אחד כזה. אין שום סיבה להגיח אותו. שידיחו קודם בובות יפות וחסרות תועלת כמו ג'ני שלא סתם היא בקושי מקבלת זמן מסך ואנשים גזעניים כמו ערן שהוא עובר את הגבול שבין לשחק את המשחק לבין לשחק ברגשות של אנשים.
 
צודקקקקקקקקקק שי וצבר ויוסי וליאון וג'ני

ורנין הכי טובים ומשחקים את המשחק אה ושכחתי את איתי וונסה הזוג הכי יפה בדירה וצבר ושפרה :) עוד זוג מדהים צריך להעיף את קרן ונעמה והבית יהיה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםם כמובן גם את עינב
 

Lomsahne

New member
דווקא את שי צריך להעיף ?

נכון הוא שחצן פוזאיסט שתלטן צעקן ועוד צבוע הוא לא אבל עדיין נעמה וקרן הרבה יותר גרועות. אתמול בשתיים שמעתי שיחה של נעמה עם קרן והיא לכלכה על חמישה אנשים באותה שיחה אני פשוט קיבלתי בחילה רציתי להעיף נעל על המסך מרוב עצבים.נעמה לא מוסיפה צחוקים וגם לא אקשן,היא סתם מורה רכלנית שמרכלת מאחורי הגב של כל אחד אבל שצריך להתעמת היא יושבת בשקט {שאגב גם זה מצביעות כי היא לא רוצה להצטייר כמו שהיא באמת} וקרן אחת שאומרת שהיא לא סובלת את ונסה וכל היום פוצי מוצי איתה זה גועל נפש בעיני כל התכונות שתגידו על שי לדעתי הרבה יותר נסבלות מאשר מה שאמרתי על נעמה וקרן...מה גם ששי מוסיף צחוקים ואקשן לעומתן שלא מוסיפות כלום חוץ מרעל.
 

Lomsahne

New member
הא ועוד דבר חשוב...

אני מאוד מאוד מקווה שהעריכה לא תעשה הפעם חסד עמה {נעמה} ותראה בדיוק מה היא,אישה שקוראת לבן אדם זבל בפורום מלא של אנשים שכל המדינה שומעת ומאחורי גבו {לפחות הוא אומר לה בפרצוף שהיא גרגרנית מה שהיא באמת-אין מה לעשות האמת כואבת לפעמים} ואחרי זה היא אומרת שהוא חייך אליה כמו שטן שתי דקות {שאגב אני צפיתי אתמול כל היום ובמיוחד בהדחה} ואולי חוץ מהרגע שהוא יצא בחזרה לכורסא לא היה בניהם קשר עין ובטח שלא לשתי דקות אני לא אהיה מופתע בכלל אם היא דמינה,עכשיו תבינו היא עוד מורה בישראל וזה למה מערכת החינוך נראית כמו שהיא נראית.
 

בהלםם

New member
אני לא מבינה מה עובר עליכם

מה שאתה אומר בעצם שאנשים כמו שי צריכים לתת דוגמא לכל מי שצופה בריאלטי הזה?? שמישהי כמו גני שאולי משעממת אבל אבל נראית אחלה בן אדם צריכה לעוף?[ נכון לנעמה וקרן לא חסר אבל תמיד יהיה אפשר להדיח אותן אם הן ישארו אני גם כמעט בטוחה שהן יעלו גם שבוע הבא להדחה שי לעומת זאת נחש אני מכירה טיפוסים כמוהו ואם לא נפטרים ממנו בזמן מי שלא מכיר מסוגל להתאהב בו בסוף!! זה האופי שלו הוא בן אדם שיוצר רושם ראשוני אולי הכי טוב שיש גורם לאנשים לשנוא אותו בשניה ואז בשניה הוא יכול לגרום לך לאהוב אותו שוב ורק לקראת הסוף המתמודדים יבינו את זה וגם הקהל בבית לכן יש להדיחו בהזדמנות הראשונה שיש!
 

Lomsahne

New member
חס וחלילה,ממש לא...

שי לא דוגמא טובה בכלל לכל מי שצופה בריאליטי פשוט לדעתי בכל אופן ההתנהגות של נעמה וקרן הרבה הרבה יותר מגעיל משל שי ביחוד נעמה שהיא ליגה מעל אבל לדעתי לפחות וכבר אמרתי את זה שההבדל ביניהם הוא שגם בחיים האמיתיים נעמה וקרן הן אותו דבר לעומת שי שהוא לא נחש {שחצן ופוזיאיסט אולי כן} בחוץ אלא כעיקרון בן אדם טוב וחם...וחמימות אני לא חושב שאפשר לזייף גם אתה השחקן הכי טוב בעולם.
 

בהלםם

New member
פה הטעות שלך

שי מהרגע הראשון שהוא דרך בוילה הוא מחשב כל מילה שיוצאת לו מהפה יודע בדיוק איפה המצלמה נמצאת ובאיזו זוית הוא צריך לעמוד, זתומרת שהוא מכולם בא הכי מוכן למרות כל ההצהרות שלו שהוא הכי אמיתי שיש ולא בא בשביל הכסף... (רק חבל שהוא לא קורא נכון את מה שהצופים בבית חושבים עליו) נעמה וקרן לעומת זאת אולי תחמניות אבל היו שלבים במשחק שבאמת ראית עליהן שהן קיבלו כאפה שהתחיל המשחק ואז יצא הצד הנחשי הארסי שלהן(סוג של שורדות) שי תחבולן ברמות שאם לא ראית את זה עדין תסמכי על אנשים עם ניסיון שכן יכולים לראות את זה את לא שמה לב שכל האנשים החלשים והטובים בצד שלו?? ערן - חסר אישיות חיי בסרט שהוא בצד של המגניבים צבר - אפשר לקרוא לזה תמימות כי הוא מאמין בשי עד שיוכח אחרת רנין- כולה עפה בוילה לא מבינה בעצמה מה נסגר איתה גני- חיה בסרט שהיא המשפחה שלה עוקבת אחריה 24 שעות וחבר שלה ואלה שעובדים איתו מפחדת לשבת ליד גברים שמא אולי יחשבו שהיא עשתה סקס עם גברים מה נסגר?! לאון- מפחד משי ברמות על כי תכלס הוא חכם איפשהו כי הוא יודע שאם הוא יסתכסך עם שי הוא יסיט את כולם נגדו גם ככה הוא כולו בסרטים על זה שהוא הומו עם כל מיני טראומות מהעבר אז הוא בכלל מושפע חברתי בקיצור שימי לב שעינב נעמה קרן יוסי אשר אלה אנשים דעתנים שאומרים מה שהם חושבים והם אלה שלא בקבוצה של שי אז תסיקי לבד מי הוא הנחש הגדול
 

Lomsahne

New member
אין ספק שהוא נחש ושתלטן ודעתן ברמות אבל

פיספסת את הנקודה שלי לחלוטין,דיברתי עליהם כבני אדם ולא כאיך הם משחקים את המשחק...הכינוי נחשיות בדרך כלל מודבקת לאנשים שהם אסטרטגיים טובים זה כאילו בא ביחד למרות שלדעתי ממש לא,ואגב זה בכלל לא נכון שנעמה וקרן קיבלו כאפה והתחילו לשחק הן התחילו את זה קודם זאת אומרת אני מתכוון לנעמה שהיא זאת שהתחילה להתחבר עם הבנות אחרי שהן אלו שהעמידו אותה להדחה {רובן לא כולן} כדי לצאת כנגד ברית הבנים,אז כמו שאומרים הקם להורגך השקם להורגו או יותר נכון כמו שיוסי אומר הבא להורגך השקם להורגו {אין על הבנאדם הזה הוא פשוט מצחיק בטירוף}.
 

בהלםם

New member
אוקיי הבנתי מה את אומרת אבל אני אסכם לך את

זה ככה.. אם את אוהבת את יוסי ורוצה שהוא ישאר עדיף לך להעיף את שי (מישהו סיכם את זה כמה הודעות מתחתי בצורה מושלמת) אנשים לא מבינים גם שאם יעיפו את נעמה זה לרעת יוסי לעתיד של התחרות! אם לא הבנת אז את תביני בקרוב
 

Lomsahne

New member
דבר ראשון אני בן...

דבר שני יוסי לא יעוף עוד הרבה זמן לדעתי יש לו את אהדת הקהל לעוד הרבה זמן ולא משנה כמה פעמים הוא יעלה להדחה הוא ינצח לפחות חצי ממי שעדיין בוילה... אני מסתכל על האינטרסים של רנין צבר לאון ושפרה ובשבילם זה מאוד לא טוב שנעמה תשאר היא לא סובלת אפחד מביניהם ומבחינתי אני רוצה שהיא תעוף וחוץ מזה שהיא מאיימת על מי שאני רוצה שישאר היא בן אדם לא טוב לדעתי ולדעתי זה בא לפני הכול לפני המשחק ולפני הכול.תראה מאוד יכול להיות שדברים יוצאים מפרופרציות אבל זאת ההרגשה שאני מקבל ממנה וזה רק מתחזק.
 

בהלםם

New member
אופס..סליחה

אתה חייב להבין שאני איתך בדעה אני גם חושבת שנעמה לא בן אדם ישר אבל בשביל האינטרס של המשחק אתה חייב להבין ששי חייב לעוף בהדחה הזו ספציפי זה קריטי (MUST...) ואת נעמה אפשר להעיף בכל שבוע נתון של הדחה ואני גם לא חושבת שהיא תחזיק עוד הרבה זמן במשחק אבל כרגע היא בצד של הבובלילים וזה טוב לכל דיירי הבית, נעמה סוג של כוח כרגע ואם היא תעוף ערן שי צבר רנין וגני יהיו השולטים ואז הם ידיחו אחד אחד מהדיירים עד ששי ישאר בגמר(ותסמכו עליו שהוא יגרום לכך) זה מה שאתה רוצה? שהוא יעיף את שיפרה? כי כשזה יגיע להדחות שהם יהיו 8 אנשים חבורת הזבל לא יספרו את שיפרה כי מעולם היא לא היתה איתם היא מהמתנדנדים כמו ליאון הם משתמשים בהם גרגע ברגע שלא יצטרכו אותם יותר הם יעיפו אותם ואז ערן שי צבר רנין וגני ישארו עד הסוף בקיצור אם שי יעוף זה יתן לכל המתמודדים זכות שווה לזכות ברגע ששי נשאר יש 5 אנשים שהולכים לזכות בכסף ואגב נעמה תעוף בכל מקרה מוקדם או מאוחר היא לא תהייה בגמר וגם לא תנצח אבל לטובת האינטרסים של כל הדיירי הבית שי מוכרח לעוף היום אחרת יהיה מאוחר מידי
 
נעמה וקרן הן הנחשות ושי וצבר הם מלאכים

ומלכים :) הכי אחראיים והם אלה שצריכים לנצחחחחחחחחחחחחחחחחח כי הם משחקים את המשחקק
 

דורוN

New member
אם שי לא עומד להדחה על ידי ההפקה

אז זה זילזול אדיר בפורמט של התוכנית. ראו איך הוא עבר אתמול בין האנשים ואומר להם להצביע לעינב ונעמה(לעינב בגלל שזה ישבור את יוסי,במילים שלו), שחור על גבי לבן, נתן 2 שמות להדחה. אם נראה שבאמת מספר אנשים גבוה בוחר בשתי אלה להדחה אז ההפקה חייבת להתערב.
 

JasPoint

New member
הוא כבר עשה את זה קודם

הוא ראה שההפקה לא עושה לו כלום חוץ מלהזהיר אז הוא ממשיך לעבור על החוקים בלי לדאוג. קודם הוא עשה את זה בלחשושים בבריכה בלי מיקרופון עכשיו כבר לא אכפת לו שישמעו הכל. הוא כנראה הבין שההפקה רוצה אותו עד הגמר אז הם לא יעשו לו כלום. אם חבורת הזבל שי-ערן-צבר לא מתפרקת השבוע אז המשחק גמור. אם נעמה עפה עכשיו אין שום סיכוי ליצור חבורה נגדית במיוחד שרנין וג'ני הסתומות הולכות אחרי שי בעיניים עצומות. שי-צבר-ערן+רנין-ג'ני זה כוח חזק מידי והם לא יפלו בקרוב. הם יכולים לתאם הדחות ולהעמיד להדחה שלושה יריבים שלהם ואז גם שהקהל בבית קובע מי עף עדיין אחד מהמתנגדים להם יעוף והכוח שלהם יתחזק. נגיד אם היום יועמדו להדחה עינב, נעמה ויוסי, חבורת הזבל ניצחה בכל מקרה.
 

בהלםם

New member
אני לא מאמינה סוף סוף דברי חוכמה!

בדיוק מה שאני מנסה להגיד חייב להעיף את שי הוא הנחש הארסי בבית ליד כל הנחשים
 

איתי בל

New member
ויותר מזה

הוא לא סתם רוצה להעיף את נעמה ולא את קרן ואת עינב ולא יוסי אם קרן תעוף נעמה תחשוב איך להתמודד עם זה אם נעמה תעוף קרן תרוץ אל ערן ואז זה יהיה שי-ערן-צבר+ג'נין+קרן אם עינב תעוף זה גם יחליש את יוסי וגם יעיף את לאון אל שי ואז הקבוצה הזו נהיית הרבה יותר חזקה ומגובשת
 
למעלה