הבעיה היא
שלא כולם חולקים את העניין שיש לך ביהדות ובתיאולוגיה. מה לעשות? אותי זה למשל ממש לא מעניין. אם זה חשוב כמו שאת טוענת, בגלל שזה כביכול "מהותי לחיינו", אז תצטרכי לעשות קצת יותר כדי לגבות את הטענות שלך נניח שהדת היהודית מתארת מציאות אובייקטיבית אמיתית כלשהי. אחרת, גם הטענה שזה "חשוב" או "מהותי" עומדת בסימן שאלה. כך או כך חובת ההוכחה היא על טוען הטענה, שהיא, במקרה הזה, את. עכשיו, למרות שפנית לכולנו, אתייחס רק אל עצמי בתגובה: שוב, בבקשה ממך, אל "תנתחי" אותי או ה-"בעיות" שלי כביכול. אני מסתדר טוב מאוד גם בלי שתחלקי לי ציונים. אם את רוצה לנהל דיון, את מוזמנת. אני לא כאן כדי שתנתחי את אישיותי . בינתיים נראה שאת מדמיינת עצמך להיות מעין "מרצה" ואותנו להיות "תלמידיך". זה לא המצב. לך יש תפיסת עולם, לי יש תפיסת עולם. אפשר לקיים עליהן דיון כלשהו, שבמסגרתו נניח את תנסי לשכנע אותי, או אני אותך. לי אין כל רצון לנסות לשכנע אותך, אבל אם כבר באת לפה והתחלת דיון (לכאורה), ובכן, אנא התכבדי והציגי טענותיך, ונהלי דיון נורמלי, כזה שלא דורש צפייה בשעות של וידאו או קריאה של ספרים שלמים. את מתלוננת שעל כל "טריק לוגי" שלנו את צריכה ספרים שלמים? ומה עם זה שאנחנו צריכים כביכול לראות שעות של הרצאות וידאו רק כדי שנהיה זכאים להתייחס לדבריך? אני סקרן, מדוע , כדבריך מטרתך היא לגרום ולמשוך אותנו למסע מרתק אל עולם הרוח של היהדות ? הרי כתבת שאינך מנסה להפיץ את הדת. אז מדוע זו מטרתך? והרי זה גם ברור מדבריך עצמך שאינך מכוונת אל אנשים שממילא מתעניינים בנושא (כמו מנווה נניח) אלא דווקא אלה שלא. כיצד אני יודע זאת? משום שבהודעתך כתבת שאת מקווה שנתגבר על דעותינו הקדומות , כלומר, את ביודעין ובמכוון פונה אל אנשים שאת יודעת שאין להם עניין בתיאולוגיה או ביהדות, ומנסה לשכנע אותם "להכנס לעולם הזה". את יכולה להסביר מדוע זו "מטרתך", אם אינך מסיונרית - כפי שאת טוענת?