"העיקר חסר" בדברי מי? בדבריי הוא בדבריה?
בדבריה לא חסר כלום, שהרי אמרה את הכל: הן שהקב"ה אינו פונקציונר של העולם, הן שאין להישבר אף אם יקרה הגרוע מכל, והן שהיא נותרת מאמינה גם כעת.
אבל גם בדבריי לא חסר כלום, כי בתגובתי הקודמת לא התימרתי לציין את כל שלוש הנקודות הנ"ל שבדבריה, אלא לציין רק את שתי הנקודות הליבוביציאניות. מאידך, הנקודה השלישית שציינת אתה, אינה מאפיינת רק את הליבוביציאנים אלא גם את כל מי שאינו מאבד תקוה אפילו לרגע, ואת זה אפשר למצוא בקרב שני המגזרים: מגזר החכמים, ומגזר השוטים.