אנחנו במלחמה

Roobie

New member
תאמין לי שאין לי בעיה בכך

ואני יודע מה זה ורבלית, אם ניסית לבחון את הידע שלי אין לי בעיה ביכולת המילולית שלי, ולמעשה אני עובד כעורך - גם במגזין שלי וגם במספר מקומונים.
 
../images/Emo13.gif לא, לא ניסיתי לבחון את ידיעתך

זה באמת לא הסגנון שלי. איני נוהג להתאים את השפה בה אני מדבר לאדם איתו אני מדבר. אני שמח שאתה עובד כעורך במגזין משלך ובמספר מקומונים, שכן מאז ומעולם הייתי בעד שימוש נכון ויפה בששה העברית, ואני מנסה ככל הניתן לעשות שימוש תקני כזה בעצמי. אמת, לפעמים אני "סוטה" מהדרך ע"י שימוש במילים לועזיות (ורבלית, למשל) אך אני משתדל להמנע מכך. כך או כך, לא נעשה שום נסיון לבחון את ידיעתך בעברית, ואין צורך להתרברב בעיסוקיך השונים (אם כי נראה בהחלט שיש לך סיבה טובה לכך, יישר כח!). הודעתי נסתה בכנות להוכיח אותך כי שימוש בקללות והלעזות אינו מתאים לך, ואינו ראוי בכלל. ד"א - אפשר בבקשה לקבל את הלינק למגזין שאתה עורך?
 

Roobie

New member
שמתי קישורים כבר מספר פעמים

למאמרים מתוך המגזין גם בני שיפמן, שנראה לי שאמרת שאתה מכיר אותו, כותב שם http://www.legoz.co.il אני העורך הראשי ויש כעת עורך נוסף, שעורך מדי פעם מאמרים כשאני לא יכול ומכניס אותם למערכת. בקשר להשתמשות שלי בקללות - אמרתי לשלכת "לכי לעזאזל", אחרי שהיא תיארה אותי כחייל שימיט אסון על צה"ל ושלא יהסס להשתמש בנשק שלו כנגד חיילי צה"ל. אני חושב שהיית צריך להעיר לה, יותר מאשר לי. ולמה אתם מנהלים מסע צלב נגד המשתמש ´שמאלני´?
 

Ergil

New member
בתשובה לשאלה האחרונה

כי המשתמש העונה לכינוי "שמאלני" מנהל מסע "צלוו" נגד השכל הישר.
 
אמת, אכן הייתי בביקור קצר באתר

נכנסתי לאתר, ועל פניו נראה שהוא מושקע דיו. אני מתכוון להכנס שוב בשעה סבירה ולהתעמק עוד יותר. באשר לשלכת - אני מציע לך לא למהר כל כך להתעצבן. על אף שדבריה מרגיזים ומקוממים, אני בטוח שאין הם אלא בגדר פרובוקציה. קבל אותם ככאלה. ובעניין למסע הצלב נגד שמאלני - הגעתי למסקנה ששמאלני מהווה פגיעה באיכותו של הפורום הזה. הסיבות לכך הן ברורות ומרובות, כמו למשל שפה נחותה ושגיאות כתיב מרובות, רטוריקה של קבצן רחוב, שימוש יתר בהתלהמויות מטופשות, קללות רבות, התקפות "אד הומינם" ולא "אד הוק", כשלים לוגיים בתגובות, וסתם כי הוא נשמע אדיוט. מכיוון שערכיו של הבגיניסט לא יאפשרו לו לחסום את כניסתו של משתמש זה לפורום, לקחתי על עצמי לחשוף את פרצופו האמיתי של שמאלני בתקווה שהוא יעזוב הפורום מרצונו החופשי או מלחצים של משתמשים אחרים. ראה, אני יודע שקל להיות מסנוור מההודעות הרציניות שהוא משאיר לעתים רחוקות (אפילו שאיני מסכים איתן). אולם, כשמגיעה תגובה רצינית להודעה רצינית, מייד עובר השמאלני להתקפה אישית על המגיב, ומדי פעם גם מעורבת בעניין אמו של המגיב. משום ששמאלני אינו מסוגל להגיב עניינית, החלטתי גם אני להמנע מלהגיב עניינית לתגובותיו. אני מתמקד בתגובות חלולות של שורה אחת אשר מאפיינות בד"כ את ההודעה האחרונה שלו: "שמאלני מסביר לנו מי זה רבין", למשל, בא בתגובה להודעה שבה שמאלני טרח ברוב טובו להסביר מי היה רבין, ואפילו להזכיר לנו שהוא נרצח. ע"פ מיטב זכרוני גם היו כמה קללות בסוד העניינים שם. התשובה המועדפת של שמאלני אלי, היא בד"כ: "תוכיח שאני טייס קרב". דבר תמוה לכשעצמו: מדוע עלי להוכיח ששמאלני טייס קרב? לא ברור. כמובן שבנוסף לא נראה שלשמאלני אוצר מילים גדול מכ-10 מילים, בינהן: "אהה", "פחחחח", "מפגר", "ימני קיצוני", "דוד שלי בן 11 יותר חכם ממך", "אני טייס קרב". בקיצור, שמאלני לא טוב - לא לי, לא לך ולא לכל המשפחה.
 
זמן ה-נ´

את מונח זמן הנ´ הגדיר אדם מלומד כך: זמן הנ´ זהו הזמן שלוקח לשיחה רציונלית להגרר לפסים דביליים, עד כדי הזכרת התורה הנאצית/היטלר באופן בלתי-קשור בעליל. אני מודה לרובי על שאפשר לי להסביר את המונח הזה. ובשם הלוגיקה, הרשתי לעצמי לנסח מחדש את טענתו של רובי, תוך שמירה על תכנה: "בגלל שהיטלר ביצע רצח עם, הקריאה שלך להכנס לשטחים ולטבוח ברוצחים הפלשתינאים אסורה".
 

Roobie

New member
לא לא לא ידידי

היא לא ביקשה לטבוח ברוצחים הפלשתיניים, לפחות לא רק בהם. היא אמרה כל פלשתיני, זה נקרא רצח עם. יום טוב.
 

שמאלני

New member
שלכת...

שלכת חשבתי שאתה ילד חכם,אבל לאחר ההודעה הזאת אתה נראה לי מה זה דפוק חבל על הזמן. בוא תשים לי כמה זיוני מוח כתבת,נתחיל בזה שאם אתה תכנס לשטחים ותתחיל,"לטבוח בכל מי שזז",ישר ישלחו לכאן כוחות בינלאומים. וזה בדיוק הדבר האחרון שמדינת ישראל צריכה עכשיו,הם ימלאו את מקום צה"ל בשטחים ולא תהיה לנו ברירה אלא לקבל אותם. הפלסטינים יבכו באמצעי התקשורת שאנחנו טובחים אותם,ואז אתה משחק בדיוק למשחק של ערפאת. כיום ערפאת מנודה בעולם,ושנשיא ארה"ב בוש יראה שאנחנו טובחים עם ערבי,הם לא יחשוב פעמים וינתק את קשריו עם ישראל. זה מה שאתה רוצה? אני חושב שלא,אבל אתה מושפע מהדפיקות שיש בימין. 2. דבר שני,ידיו של אריאל שרון כבולות לא כי יש עדין תומכי שלום,אלא פשוט יש מדינה שהיא מעצמה מספר אחד בעולם. והיא שולטת בכל יבשת על כמה וכמה מדינות,ואנחנו אחת המדינות שהיא שולטת בה. שרון לא יכול לפעול בלי אור ירוק ממשל בוש,הוא לא יכול להפציץ ולהכנס למחנות פליטים בלי אור ירוק מהנשיא בוש,בעצם הוא לא יכול לעשות כלום בלי נשיא ארה"ב. אשכרה עם כבר דברת על תומכי טרור,לא אצלנו יש ארגון טרור,אלא אצלכם בימין יש ארגון טרור שפוגע בילדים. אם חס וחלילה יהיה פיגוע בבית ספר יהודי בארץ,אתה תכתוב פה בפורום דברים כל כך חמורים שצריכים לעשות לפלסטינים. אבל שהמתנחלים מבצעים פיגוע שהמטרה שלו זה לרצוח כמה שיותר ילדים,זה מותר. תעשה לי טובה אתה תומך טרור בדיוק כמו פלסטיני שתומך בתנזים. 3. אתה כל כך אטום ומפגר שזה אוכל אותי,תגיד לי יא "גאון" זה היה טעות שברק יצא מלבנון? פשוט אפשר לקבל עצבים מלקרוא כמה זיוני מוח אתה כותב,לפחות תכתוב לעניין משהו קטן,כל ההודעות שלך אטומות משטיפת המוח שאתה עובר. אילולא ברק לא היה יוצא מלבנון היו נהרגים עוד חיילים,טוב נו מה אני מצפה אתה תומך בארגון טרור,אז מה אכפת לך מהחיילים. מה זה אכפת לך שיהרגו עוד 20 חיילים או עוד 30 חיילים,הרי אתה בעד לרצוח ילדים. 4. בוא תראה מה יקרה שביבי יעלה לשלטון,קודם כל המשוגע הפסיכי יכנס לשטחים ותתחיל מלחמה,למה כי הוא משוגע אין סיבה. לאחר מכן השגעון יעלה לו לראש הוא יחליט להעיף את ערפאת. ארה"ב מנתקת את קשריה עם ישראל מדינות ערב קולטות זאת ופותחות במלחמה נגד מדינת ישראל. עכשיו חוץ מארה"ב האו"ם יחליט לעשות עלינו סנקציות כלכליות,מכיוון שאנחנו טובחים עם ערבי אחר. ואז אני חושב שזה יהיה סופה של מדינת ישראל. וכל התסריט הזה שכתבתי לך כאן,יכול לקרות ותראה לי סיבה אחת למה שזה לא יקרה. הרי ארה"ב ואנחנו מאוד קשורים,מאוד קשורים אבל אם הם יראו שאנחנו טובחים עם ערבי אחר,כל הקשירות הזאת במשך כל השנים הללו יכולים להפסק. כיום ערפאת מנודה ונצור ברמאללה,אם נעשה זאת הוא יחשב כגיבור בכל העולם הערבי. כידוע האו"ם לא איתנו,הרוב שם פרו ערבים,אם ארה"ב תנתק איתנו את הקשרים תוך כמה שעות יהיו לך בשטחים כוחות בינלאומים. הכוחות הללו יחזירו את ערפאת לשטחים מכיוון שהוא נחשב בעיני העולם כאל המהנהיג של פלסטינים. ואז ערפאת יחזור כמו מלך לשטחים,הוא עזוב כמו מנהיג שהולך לפול שנגמרה לו הקרירה. כמו שקרה לו שצה"ל העיף אותו מהשטחים והוא ברח לטוניס,אז בישראל חשבו שנפטרו ממננו ומאש"ף. והנה לא רק הם פה אלא גם חזבללה בלבנון,אז מה עשינו בכניסת צה"ל לשטחים? טוב זה כבר סיפור אחר. בקיצור אם ביבי יעלה,אתה תראה מה יקרה כל מה שקראת פה יכול לקרות,אם ביבי יעשה מה שהוא אומר.
 

ש לכ ת

New member
מיהו באמת "שמאלני" ../images/Emo35.gif

מי שקורא את "פניני הלשון" שלך יכול ליפול בפח ולחשוב שאתה חכם בצורה שלא תאומן ...... תן לי רק להוכיח לך ולשאר האנשים בפורום הזה שאתה היצור הכי כסיל ודביל עלי אדמות
שמתי לב שדאגת לכנות אותי "ילד חכם ........דפוק....." טרחת לפנות אליי בלשון זכר. רק תסביר לי דבר אחד אם לא קשה לך כמובן ממתי "שלכת" היא מונח זיכרי עפ"י השפה העברית ?אליעזר בן יהודה מתהפך בקברו בגללך .... אז הנה הראיה החותכת החושפת את רמת הבורות האמיתית שלך .... לפחות אל תנסה להראות את עצמך בדימוי שבו היית רוצה להיות , כלומר אל תראה לכולם שאתה "חכם" אם זו רק פנטזיה שלך שלעולם לא תוכל להתממש (הסבר למתקשה שכמוך).
 

שמאלני

New member
שלכת...

את ילדה כזאת מפגרת שאני לא מבין למה להורים שלך מגיע כזה עונש,כנראה הם עשו משהו בגלגול הקודם. זה שאת מפגרת זה כולם רואים,מספיק לקרוא את ההודעות שלך וכבר יודעים איזה מפגרת את. אבל מה שלא מה שהפליא אותי אצלך זה שפעם ראשונה כתבת משהו חכם,הייתי בשוק למען האמת. "ממתי שלכת זה מונח זכרי",טוב ששמת לב לזה טעות שלי,אבל אני עדין בשוק איך מוח כמו שלך שם לב לזה,כל הכבוד.
 

Charlie

New member
שלכת

היזהרי בלשונך. שמאלנים = שונאי ישראל?? מוזר...מדוע אותם "שונאי ישראל" לחמו להקמת המדינה, בנו אותה, יישבו אותה ולחמו להגנתה ולביסוסה. אבל למה לי לבלבל אותך. שיהיה. טוב לדעת שדוד בן-גוריון, משה דיין, ברל כצנלסון, יגאל אלון, יצחק רבין, משה שרת, לוי אשכול, שמעון פרס, גולדה מאיר, ישראל גלילי ורבים וטובים אחרים - הם כולם שונאי ישראל. רק את והכהנות שלך מוקירי העם היהודי. תתביישי! אגב, נשק לפלסטינים העניקה גם ממשלת ימין בראשות נתניהו. עוד פרט ששכחת.
 

rolex

New member
השמאלנים בהווה הם אנטי ציונות

וחלק גדול מהם באמת שונאי ישראל אגב אני מנחש שאתה לא חושב שכל הפלסתינים שונאי ישראל אז מה הפלא שאתה לא חושב שחלק גדול ממר"צ הם שונאי ישראל. אני טועה ?
 

rolex

New member
ציוני שיהודי משמיץ את ישראל בעולם ?

ציוני שיהודי מצדיק את מעשי האויב בעולם ? (לך תסביר להם אחרי זה שהפלסתינים לא בסדר) ציוני יהודי שבזמן מלחמה מנסה לפרק את צה"ל ?
 

Charlie

New member
אולי ציוני הוא גזען שונא ערבים

שכל מהות חייו ועיקר האידיאולוגיה שלו היא לדכא ולרדות בעם אחר?? מוזר, כי איש מ"אבות הציונות החילונית" לא חשב או הטיף לכך מעולם.
 

rolex

New member
אולי ציוני הוא גזען שונא יהודים

מוזר, כי איש מ"אבות הציונות החילונית" לא חשב או הטיף לכך מעולם.
 
למעלה