אנחנו במלחמה

ש לכ ת

New member
CHARLIE

זה אכן נכון שעזרתם בהקמת המדינה או אפילו יותר נכון לומר שלבן גוריון מגיע כל הקרדיט בנושא הזה .כשאני משתמשת במונח "שונאי ישראל" אני מתכוונת לתקופה שהחלה בימי אוסלו הארורים ....ונגמרת ממש אין לי מושג מתי.אז הנה אני אפשט את עניין "שונאי ישראל" . להלן שמותיהן של "שונאי ישראל" : במקום הראשון :שמעון פרס במקום השני : יוסי ביילין במקום השלישי :יוסי שריד במקום הרביעי :תמר גורוג´נסקי במקום החמישי :אהוד ברק והרשימה עוד ארוכה
 

Charlie

New member
את תקלה חמורה של מערכת החינוך שלנו

לכנות את שמעון פרס, אחרי כל מה שנתן למדינה מאז 1948 - שונא ישראל? לכנות את רא"ל עטור הצל"שים, אהוד ברק - עוכר ישראל? ומה עם רבין? בוגד לא?!
 

um2

New member
לך לפורום מר"צ שמאלן

אתה צבוע אומר שאתה ליכודניק אך אתה שווה לשריד
 

קימי

New member
המורשת המהוללת כוללת יריה באוניה

אלטלינה, חתימה על הסכם שהביא למאות הרוגים, השתכרות והתמןטטות בזמן מלחמת ששת הימים, דבר שיכל להסתיים בהפסד גדול של צבא ישראל.
 

שמאלני

New member
קימי....

את צבועה ובא להקיא מהצביעות שלך,מה את בוכה על המורשת של רבין? זה רבין נלחם והגן בגופו על מדינת ישראל לא הזכרת,זה שרבין היה ראש ממשלה וניסה להגיע להסכם שלום את לא הזכרת. את רק כותבת שקרים,ואני לא מאשים אותך. גם אם אני הייתי תחת ההסתה של הימין הייתי כותב כמוך. אבל מה שלא מלמדים אותכם זה,שבגין ההמלך של הליכוד,רצח 90 בריטים הוא בדיוק כמו אחמד יאסין,ששמיר רצח גם הוא בריטים,ששרון איפשר לעשות טבח בשתי מחנות פליטים בלבנון,שביבי חילק את חברון ובגללו יורים כיום על השכונה בחברון,ששמיר הביא לנו גם את האינטפאדה הראשונה,כי אל תשכחי שאצלם הם פתחו לראשונה באינטפאדה. כל אלא את לא מזכירה,רק שקרים על רבין.
 

שמאלני

New member
ליאור בן 10 לא יודע כלום על רבין...

ועוד אתה חולם להיות סטודנט חחח.
 

קימי

New member
מהבדיוק מדברי שקר?

הוא היה חייל טוב ותרם למדינה, אבל בתקופת חייו המאוחרת הוא עשה נזקים, כמו חתימת הסכם שלום עם רוצחים, ומסירה של רובים, שמאלני, אני יודעת היטב שבגין רצח בריטים, הם היו חילים והיתה אז מלחמה, בגין הוא שאמר לימין שיהודי לא ירים יד על יהודי ובכך מנע מלחמת אחים שרבין הקדוש פתח בה,כן ידוע לי שגם שמיר הרג בריטים רבים, אפילו בריטניה לא מסכימה שידרוך בה המסיבה שהיא מגדירה אותו טרוריסט, תקרא קצת על פעילויות האצ"ל ותראה מה הנסיבות להרג הבריטים שאתה מדבר עליה, רציחה ותליה של חיילים בריטים כפעולת תגמול על תלית יהודים בגרדום, התנקשות בלורדים בריטים בעלי כוח והשפעה שהחליטו החלטות מכריעות נגד העם היהודי.
 

שמאלני

New member
שלכת...

רבין בוגד,רבין מכר את מדינת ישראל טוב שהוא נרצח,נכון? יוסי ביילין,גם אותו צריך לרצוח הוא בן אדם חרא,לפי מה שלמדתי בשטיפת המוח של הימין יוסי ביילין הוא שונא ישראל. יוסי שריד,עוכר ישראל,הוא האח של אחמד יאסין עוזר להרוס את מדינת ישראל,הוא תומך שלום. אסור לתמוך בשלום צריכים להכנס לשטחים ולחסל שם את כולם. אני שם זין על העולם,למה שהם יתערבו בענינים שלנו,נכון? מה אכפת לי שיהיו עלינו סנקציות כלכליות,מה אכפת לי שתפרוץ מלחמה,מה אכפת לי שארה"ב תנתק את הקשרים איתנו. בימין אמרו שהם שונאי ישראל,הם רוצים שלום. לא אכפת לי מכלום העיקר לחסל את הערבים,אני שונא ערבים. צריכים לקום עוד ארגון טרור בהתנחלויות שירצח כמו שיותר ערבים,אבל שחס וחלילה לא יהיה ארגון טרור פלסטיני,כי הם רוצחים. אנחנו מאוד רוצים שלום,אבל שלום אמת ולא שלום סתמי. אבל קודם לכן לחסל את פושעי אוסלו,לרצוח עוד פלסטינים,לאחר מכן לעשות להם טרנספר. ואז נעשה איתם שלום אמת. מה שקראתם פה עכשיו,ככה חושב הילד שלכת ועוד כמה ימנים קיצונים,אני מקווה שאתם מבינים למה אנחנו נראים כמו שאנחנו נראים. יש כמה וכמה ילדים שכותבים בכל מיני פורומים וזה מה שהם כותבים קבוע,מוסד,אבנר לביא ועוד.... נ.ב "הרשימה עוד ארוכה".
 

שמאלני

New member
ליאור...

ככה אתה חושב לא? נ.ב עדין אתה חייב להוכיח לי שאני לא טיס קרב.
 

שמאלני

New member
זה שאתה מפגר זה משהו אחד...

אבל זה שאתה לא יודע לקרוא זה משהו אחר. איפה ההוכחה שאני לא טיס קרב? חחחח סטודנט
אהה אתה טוב,מפגר.
 

שמאלני

New member
ליאור אתה מתחמק...

אני מבין שאתה במצב קשה ביותר,אין לך מה לעשות בחיים אהה. לא הוכחת לי עדין שאני טיס קרב,כמה פעמים אני צריך לכתוב לך עד שתקלוט בשכל הקטן שלך? אתה יודע לבן אדם נורמלי מספיק שכותבים פעם אחת והוא קולט,לך צריכים לכתוב כמה וכמה פעמים עד שאתה קולט. 2. אתה לא אולי מפגר אתה מפגר,והנה הוכחתי לך. כנראה בנוסף לפיגור שלך אתה גם דיסלקט,כי עובדה שאני כותב. אבל הבעיה זה אצלך שאתה לא יודע לקרוא אז אתה הופך אותי לאנאלפבית. יש אחד אצלנו כזה דיסלקט בבית ספר שכותבים משהו ואז אם הוא לא מצליח לקרוא אז הוא כועס וקורא לנו,אנאלפבתים. אולי אתה זה הוא
.
 
איך זה,

שאני בהודעה אחת של ארבע מילים מצליח להכניס לך כל כך טוב, ואתה בהודעה של שישה משפטים מצליח להביך את עצמך, ולא יותר?
 

שמאלני

New member
הופה אני מתחיל להכניע אותך...

לקח זמן אבל הנה גם מפגר ודיסלקט כמוך מתחיל להכנע לי,אתה כבר לא תוקף אלא מתחיל להכנע. טוב אם העלבתי אותך אני מצטער,זה היה בכוונה
. לפי מה שכתבת בהודעה האחרונה לא רק שנעלבת,אלא חפשת גם דרך איך להראות שאני מובך,להפך הוא ידידי הדיסלקט,מי שמובך פה זה אתה שגיליתי את הבעיות שלך. אל תדאג עוד כמה קריאת הודעות שלך אני יגלה אצלך עוד בעיות.
 
למעלה