אני באמת לא יודע מה להגיד...

Bufreak

New member
../images/Emo5.gif

זה בדיוק כמו הסרט החדש "סטרטרק", שאמור להיות קשור ליקום של סטאר טרק, אבל הוא כל כך מחריד(לפי מה ששמעתי) שאני לא מתכוון לראות אותו בכלל. גם הסרט הזה לא יהיה קשר לבאפי ומקיומו נוכל להתעלם. אפילו אם יקראו לו "באפי ציידת הערפדים", אנחנו לא נתעצבן. לא נתקן. מצידי שיקראו לזה אלמר, צייד הערפדים. אוף, מה הם חושבים לעצמם?! אני לגמרי רואה איך כל מעריצי באפי מתעוררים פתאום ויוצאים לרחובות במחאה עם שיפודים וצלבים. Slay the movie.... רגע, זה אמיתי? באמת שבדקתי אם אחד באפריל במקרה. בעע. דוד.
 

On23

New member
לא יודע...

אני שמעתי על סטרטרק החדש רק דברים טובים O_ם ואגב זה אחלה סרט... וכן, אני לא ראיתי את זה אז אולי בגלל זה...
 

nick at noon

New member
אני נהניתי מהסרט סטאר טרק החדש

מלא אקשן, עלילה לא רעה ובעצם עם מעט חורים בהיגיון. טוב יותר מרוב סרטי סטאר טרק הקודמים. אבל אני אף פעם לא הייתי חסיד של הסדרה הישנה אז זה בכלל לא אותו דבר בשבילי.
 

nick at noon

New member
מסכים עם חלקים ולא מסכים עם חלקים אחרים

נכון שהסרט רדוד וקיצ'י. זה פשוט לא הפריע לי. נכון שזה בכלל לא סטאר טרק כי הרעיון של סטאר טרק זה מסע תגליות ושאלות אתיות ובזה לא היו שום דבר מזה. אבל אני יכול לאהוב מד"ב עם מסר ואתיקה וגם כזה בלי. פשוט זה סוג אחר של הנאה. לגבי עניין הריבוט, נתת דוגמא טובה לריבוט מעולה של באטלסטאר גלקטיקה ששם לקחו מה שלפי הבנתי (כי בחיים לא ראיתי) היה סדרה די עלובה והפכו אותה לבעלת משמעויות רבות ומשהו עם מסרים. כאן לא ציפיתי שיעשו את זה כי זה מיותר. הסדרה המקורית (ורוב המשכיה)הייתה טובה מאוד. ברור שהריבוט לא נועד לתת יותר משמעות אלא יותר אקשן. עם כל זה אני יכול להבין טוב למה אתה במיוחד סבלת מהסרט הזה כי לך סטאר טרק המקורי יותר משמעותי. אני לא יכול לדמיין שעד כמה שאולי סרט באפי בלי ג'וס ייצא טוב (כן זה יכול לקרות, יש עוד אנשים שעושים סרטים טובים) אני אראה אותו כמשהו שיכול לעמוד מול באפי המקורי (או ליתר דיוק הסדרה). ולבסוף עניין קווי הזמן יקומים מקבילים וכו. דווקא בזה אני הרבה יותר מרוצה מהסרט החדש מאשר בכל מקרה קודם שעניין המסע בזמן הופיע בסטאר טרק (אני אגב ראיתי רק את TNG, DS9 ואת הסרטים, מאנטרפרייז ראיתי רק חלק מעונה 1). אני הייתי מעוצבן תמיד מעניין הקפיצה בין הזמנים כמעט כמו שהייתי מרוגז מזה בפרקי מכושפות שראיתי שעסקו בזה. עכשיו אני נזכר שאפילו ראיתי פרק של סטאר טרק המקורית שבו איכשהו הם חזרו בזמן וגרמו לנאצים לנצח במלחמת העולם השניה והיו צריכים לחזור שוב. העניין האתי שם היה מאוד מעניין (בטעות הצילו את החיים של פאציפיסטית שגרמה לרוזבלט לא להתערב במלחמה) אבל מעבר לזה זה היה אידיוטי ברמות. אם חוזרים אחורה בזמן וגורמים לשינויים אז נוצר רצף אירועים שונה. וכן הרעיון של מלחמת זמן באנטרפרייז הוא אידיוטי!!! אני מניח שאני יכול אבל להבין את התסכול. אם למשל סרט ריבוט של באפי יראו שבמראה רואים את הבגדים של הערפד אבל לא הערפד עצמו אני אצטרך להודות שזה הגיוני אבל אני לא אוהב את זה.
 

Bajoran Priest

New member
אז בסך הכל אנחנו מבינים זה את זה...

זה בעיקר עניין של דגשים. אני באופן אישי לא אוהב סרטים שעיקר התוכן שלהם זה אקשן - ועם מלבישים על משהו כזה את השם סטאר-טרק, זה מעצבן במיוחד. (מה גם שבמקרה הזה אפילו האקשן לדעתי לא היה טוב במיוחד) ובקשר לעניין קווי הזמן - אכן, כמו שאתה אומר, יכול להיות שהרעיון של מסע בזמן שיוצר יקום מקביל הוא יותר "הגיוני" ויכול להיות שלא, אני לא יודע, הנקודה היא שב-סטארטרק- זה אף פעם לא הוצג ככה, אז לטעמי אי אפשר פתאום לטעון שזה המצב, ועדיין לטעון שזה קאנון. אי אפשר "לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה." עכשיו תדמיין שבסרט "החדש" של באפי (עם שחקנים חדשים ובלי ג'וס) ינסו לטעון שזה אותו עולם של באפי מהסדרה, אבל איזשהו שד שינה את קו הזמן, ועכשיו רואים בגדים של ערפדים במראה (ובעצם "תמיד" היו אמורים לראות, כי זה יותר "הגיוני"). ובנוסף לזה הסרט יהיה סרט קיץ קיטשי עם עלילה קלושה והתרחשויות בלתי אמינות, ובאחת הסצינות יראו את באפי בתחתונים, כי זה מה שעושים בסרטים כאלה.
 

nick at noon

New member
אני בהחלט מבין

אם כי יכול להיות שאני אסכים שיראו את אנג'ל בתחתונים. במיוחד הייתי מתעצבן אם היו עושים סרט באפי בלי הומור. אבל לגבי עניין המסעות בזמן אני לא משוכנע עדיין. לי זה ממש הציק בדרך כלל, עניין הפאראדוקסים הלא הגיוניים (זה אגב מוזר כי זה מפריע לי בכל סדרה חוץ מבדוקטור הו, אולי כי שם כל העלילה מבוססת על זה). אז נכון שזה הקאנון. אבל האם זה היה לי כל כך מפריע אם היו משנים משהו שהוא קאנון אם הוא נראה לי ממש לא הגיוני. בבאפי יש הרבה דברים כאלו (ויחד עם זה פחות מברוב הסדרות מהסוג). למשל כשבעונה 7 מתייחסים לזה שאם באפי תמות תהיה קוטלת חדשה, זה לא הגיוני. לא היה מפריע לי אם בסרט היה משהו שנוגד את זה. יש גם דברים שסותרים את עצמם. למשל האם חשיפה לא ישירה של ערפד לשמש מחלישה אותו. בעונה 2 זה קרה לאנג'ל בהמשך זה אף פעם לא קרה לספייק (או לאנג'ל). גם בסטאר טרק יש לדעתי אי אחידות לגבי כל ההתייחסות למסעות בזמן. למשל באחד מסרטי טרק האהובים עלי חללית של הבורג נוסעת לעבר וברגע שהיא עושה את זה נוצר קו זמן אלטרנטיבי שבו כדור הארץ שועבד לבורג בעבר. שם כמובן מאוד לא הגיוני לדעתי שהאנטרפרייז נקלעת למצב שבו היא מצד אחד רואה את הקו זמן האלטרנטיבי הזה ומצד שני לא מושפעת ממנו. בעולם של הסדרה אנטרפרייז אפשר לתקשר בין ההווה לעתיד למרות שכל שינוי בהווה אמור לשנות את העתיד.
 

Bajoran Priest

New member
מכניקת הזמן מעולם לא הייתה "הגיונית" בסטארטרק

ומעולם גם לא ניסו למצוא אילושהם כללים מאוד ברורים ואחידים. בגלל זה נראה לי תמוה שבסרט החדש מנסים לקבוע כלל מסוים כאילו הוא היה נכון תמיד, למרות שבעליל ההתייחסות לזה תמיד הייתה אחרת. אבל בשורה התחתונה - זה לא הדבר העיקרי שמפריע לי בסרט. עניין קו הזמן האלטרנטיבי הוא רק תירוץ לעשות ריבוט, ואפשר היה להסביר את זה בצורה מתקבלת על הדעת כלשהי (ברת סיספונד), אני מניח. מה שמפריע לי בסרט הוא שהוא רדוד, קיטשי, מעליב ואין בו טרק.
 

Aviv 20

New member
איפה אני יכול לראות פרקים בסדרה ?

אם מישהו יכול לשלוח מסר עם דרך כל שהיא תודה מראש
 

bep2cell

New member
אולי...

אחרי שכולם יראו כמה שהסרט הזה גרוע, יקום ג'וס ווידון ויהפוך אותו לסדרת טלויזיה?
 

Bufreak

New member
נצל"ש: היה עכשיו משהו על באפי בחדשות ערוץ 2.

האמת שלא הספקתי לראות מה אמרו שם. אני פקיד קבלה במלון,ותיירים שישבו בלובי קראו לי, וכשנכנסתי ללובי שמעתי "באפי" מהטלוויזיה וזה כמובן לקח את מלוא תשומת הלב שלי. ו אז הם שאלו: "אתה יכול לכבות את הטלוויזיה?". אז אמרתי להם: "לא! כלומר, כן. רגע.". וזה היה כיף לשכוח שאני בעבודה ככה :) אז מישהו ראה? דוד.
 

nick at noon

New member
אידיוטי לחלוטין

סרט באפי הוא לא באפי בלי ג'וס. אבל זשה בשלבים מאוד מוקדמים, אין אפילו תסריטאים והבנתי שעדיין יכול להיות שיפנו לג'וס. ההרגשה עכשיו בהוליווד היא שסרטי ערפדים יכולים להצליח וגם השקות חדשות. אולי, נוכל לקבל איזה פריקוול לתוכנית. משהו כמו הסרט הקיים רק טוב יותר כי ג'וס בעצם יעשה אותו. או אולי סרט על קוטלת אחרת. אולי עלילת סרט שמתרחשת בשנות השמונים עם קוטלת לפני באפי.
 
נראה לי

שכל עוד לא ייקראו לזה "באפי" ציידת הערפדים, אלא ייתנו לה שם אחר, זה אולי יהיה בסדר. פשוט נתייחס לזה כמשהו אחר לחלוטין, וככה אם זה רע אז נתעלם ואם זה טוב אז נתייחס לזה כאילו זו פשוט "קוטלת אחרת" או משהו
 

lightanddark

New member
ג'וס כבר אמר

שהוא לא מתכוון לעשות סרט באפי בלי שמ"ג, והסתומה כבר אמרה שהיא לא מעוניינת לשחק את התפקיד הזה שוב. (אולי התשומת לב והרעש סביב זה יגרמו לה לשנות את דעתה לכו תדעו, אבל אני בספק). אם זה יהיה פריקוול זה יהיה מעולה, אבל רק אם זה יכתב על ידי ג'וס כמובן.
 

smgfan

New member
ג'וס ושרה הסכימו יחד

שאין טעם לעשות סרט כי הסיפור מורכב מדי וכי כבר היה סרט והוא נכשל. אולי באפי באמת לא "עובדת" בקולנוע... אי אפשר לדחוס את הכל לשעה וחצי! ושרה דווקא אמרה שאין לה בעיה לגלם את באפי, בתפקידי אורח או משהו בעתיד, ואני בטוחה שכל עוד התסריט טוב אולי גם סרט - אבל רק עם ג'וס.
 
למעלה