אני באמת לא יודע מה להגיד...

זה נוראי!!!!!!

מה הטעם לעשות דבר כזה? אין את ג'וס אז הלך הקסם, כי הוא זה שעשה את הסדרה גאונית כמו שהיא, ואין את אנג'ל, ספייק ווילו? מי נשאר לשחק? זאנדר? תודה רבה אבל אני ממש לא מרוצה מהרעיון הזה. חיכיתי סרט ועכשיו אני ממש לא מתכוונת לראות את זה. לא מספיק שהורגים את המיתוס הערפדי ע"י סדרת ערפדים ישראלית, אז עכשיו המקור האמריקאי לסרטי ערפדים רוצים לחסל את זה סופית? איפו הכבוד?!
 

nick at noon

New member
אם כבר ציינת... מי ראה חצויה?

ראיתי את שני הפרקים הראשונים והרגשתי בעיקר מובך. העלילה של דימדומים לוקחת הרבה מבאפי כמו שציינו כאן: http://hijinksensue.com/ אבל העלילה (וממש דרך ההצגה של הדברים) בסדרה הזאת ממש מעתיקים מדימדומים שבעצמו סרט נחמד אבל לא בדיוק גאונות.
 
ישראלים וערפדים פשוט לא הולך

אני מצטערת להגיד את זה אבל ישראלים אף פעם לא יצליחו ליצור סדרה על ערפדים שתכבד את עצמה. הכול כאן זה שאלה של רייטינג אז הם לוקחים את השחקנים שיביאו להם רייטינג, מה שאומר שאלו השחקנים שממש לא מבינים בערפדים (שחקני ה"שמינייה" וכו'), וגם ישראלים לא מבינים בהם (אני מתכוונת למפיקים ומי שיוצר את הסדרות). חוץ מזה שיצירה ישראלית זה לא דבר נפוץ. היום מה שהולך זה ריאליטי, וכל השאר זה גנבה מאמריקה, כמו דמדומים. איך הם מצפים בכלל שמישהו יראה את "חצויה" בתור סדרת מופת? זה משדר לילדים קטנים שלא מבינים את העומק מאחורי הרעיון של ערפדים, חוץ מזה שלא נראה לי שמתים\ שדים שמוצצים דם ועושים עוד דברים בסגנון זה לא בדיוק משהו שילדים אמורים לראות או להבין, אבל אם מוציאים את זה הלך החלק העיקרי. את TRUE BLOOD לדוגמא לא הייתי נותנת לילדים לראות, אבל את באפי הייתי רוצה שכל העולם יראה, אבל ילדים שרואים "חצויה", לא היו מבינים את הגאוניות, אני מצטערת להגיד אבל צריך לראות הרבה סדרות\ סרטי ערפדים כדי להבין את ה"חוקים" שלהם. "חצויה" מבזה את שמם של הערפדים. אני סולדת מזה לגמרי.
 

nick at noon

New member
אני לא מסכים לגבי עניין החוקים

אני לא חושב שצריך לראות הרבה סדרות\סרטי ערפדים כדי להבין את החוקים שלהם. פשוט כי החוקים תמיד משתנים. בכל סדרה או סרט יש חוקים שונים אין לדעתי גרסא אחת שחוזרת פעמיים. ואפילו החוקים הנפוצים ביותר לא קיימים בכל הגרסאות. יש מקרים ששמש לא הורגת אותם, יש מקרים שהם ללא נשמה ויש מקרים שאפשר לומר שיש. הדבר היחיד אולי שמשותף לכל המקרים הוא עניין הדם ואיזושהי מידה של אל-מוות (שמשתנה מאוד). חלק מהיופי לדעתי זה שאפשר להעניק להם תכונות שונות ובכך לתת משמעויות שונות לסיפורי ערפדים, רבדים שונים, היסטוריות שונות. מה שבעיקר חבל לדעתי בחצויה זה שנראה שלא עשו כמעט דבר עם הסיפור. היו יכולים לתת לזה איזה ייחוד ישראלי ולא נראה כאילו עשו את זה. חוץ מזה נראה שסובלים מהבעיה שאמרת שחושבים רק על רייטינג: להשיג את השחקנים הידועים (אם כי חלק דווקא לדעתי תיפקדו יפה מאוד) לעשות עלילות שכבר הצליחו. אני לא בטוח למה אין בתסריט את מה שיש בתסריטים של סדרות טובות יותר. יש סדרות ישראליות עם תסריטים טובים אבל סוג התוכניות האלו תמיד נשמעים לא טובים. במקרה של חצויה יש הרגשה כאילו לקחו קטעי תסריטים של סרטי ערפדים אמריקאים ותירגמו אותם לעברית. ככה לדוגמא בשורה מאחד הטריילרים "אולי אני לא הגיבור, אולי אני האיש הרע." שזה פשוט לקוח מילה במילה מהסרט דימדומים. ובעברית זה נשמע מאוד מתורגם.
 
לא התכוונתי שה"חוקים" דומים הכולם

כשכתבתי "חוקים" התכוונתי לרעיון הכללי של דם, שמש, צלבים, יתדות וכו'. ברור שאין חוקים שמוגדרים רשמית בכל הסדרות, אבל זה באמת היופי, שאפשר לקחת את זה לפרשנות אישית של כל אחד. בכל זאת, כדי להיות מודע לעובדה שיש סוגים שונים של פרשנויות זה לא מספיק לראות סרט ערפדים אחד אלא להרחיב את הידע כשרואים סרטים\ סדרות שונים לרעיון הערפדים.
 

OMRICH

New member
הרימייקים האלו יצאו משליטה! דיי כבר!

קצת מקוריות לא הרגה אף אחד. ואם כבר, מזכיר לי ציטוט מבאפי: "If that girl had an original thought, her head would explode"
 
למעלה