אני השוכר, הבעלים שם שלט על הדירה. מה לעשות?

עלית6

New member
אני השוכר, הבעלים שם שלט על הדירה. מה לעשות?

אני זקוקה לעצתכם !!! אני מנהלת מרפאה קוסמטיקאית , במבנה שאני שוכרת כבר שנתיים מהבעלים. לפני חודש נכנסתי לשנת השכירות השלישית (אופציה שהיתה לי לפי תנאי החוזה). לפני שבועיים, הגיע נציג מטעם הבעלים ותלה שלט :"למכירה/ להשכרה" מעל המרפאה . זה פוגע מאוד בהכנסותיי , מכיוון שרוב הלקוחות שלי רוכשות כרטיסיית טיפולים לשנה שלמה.
במצב הנוכחי, הן חוששות שאני אעבור משם למקום מרוחק, ואין רוצות לרכוש יותר כרטיסיות.
לפי תנאי החוזה, מותר לבעלים למכור את הנכס במהלך ששת החודשים האחרונים לשכירות. בשום מקום לא צויין שהמכירה שלו תתבצע באמצעות תליית שלט על הבניין שבו קיימת המרפאה . מה עוד שיש לי לפי החוזה שנת אופציה נוספת, פרט לזו הנוכחית. האם מותר לבעלים לעשות זאת? תודה !!!
 
מכירת נכס מושכר

שלום רב,
אם אכן הסכם השכירות שלך קובע במפורש שמותר לבעלים למכור רק ב- 6 החודשים האחרונים, ורק לפני חודש התחלת את שנת האופציה, מכירת הנכס בשלב זה מהווה לכאורה הפרה של החוזה. אני ממליץ לך לפנות לעו"ד שייקרא בעיון את כל סעיפי החוזה ויבדוק האם אכן מדובר בהפרה ובמקרה הצורך יוציא למשכיר מכתב התראה.
 

עלית6

New member
תודה. השאלה היא האם מותר לו לשים שלט על הבניין בו נמצא הנכס.

או שימכור בפרסום בדרכים אחרות
 
שלט למכירה

אם השלט תלוי במיקום שנחשב חלק מהנכס המושכר, כגון בחזית החנות, את יכולה להתנגד לתליית השלט, מהטעם שכשוכרת הועברו אליך כל זכויות השימוש והחזקה בנכס למשך תקופת השכירות. אם השלט תלוי על חלק אחר של הבנין, המהווה רכוש משותף של כלל דיירי הבנין, את יכולה לנסות לפנות לועד הבית שיאסור על תליית שלטים ברכוש המשותף.
 
למעלה