דחיפות מול משו מעניין...
זו התנהגות שאני רואה הרבה אצל ילדים נרגשים. מייד אני משנה את המקצב, משהה את ההתרגשות, ומתחילה מ-לארגן את הילדים: "עכשיו כולם יושבים יפה, מי יושב הכי יפה?"... ורק כשהם מאורגנים - אני מתחילה בסיפור / משחק... מהנסיון שלי - ילדים משתתפים יותר טוב לא עפ"י הוראות, אלא עפ"י חיקוי, והפעלה מארגנת.
זו התנהגות שאני רואה הרבה אצל ילדים נרגשים. מייד אני משנה את המקצב, משהה את ההתרגשות, ומתחילה מ-לארגן את הילדים: "עכשיו כולם יושבים יפה, מי יושב הכי יפה?"... ורק כשהם מאורגנים - אני מתחילה בסיפור / משחק... מהנסיון שלי - ילדים משתתפים יותר טוב לא עפ"י הוראות, אלא עפ"י חיקוי, והפעלה מארגנת.