אני צריכה יעוץץ!כנסוו!

lilo the sexit

New member
אני צריכה יעוץץ!כנסוו!

היי! תקשיבו יש יל ילדה בכיתה קוראים לה נטלי היא חברה טובה שלי יש עוד ילדה קוראים לה מיטל והיינו חברות ויש גם חברה שקוראים לה עדן תקשיבו מה הבעיה! היום בשיעור אנגלית כמו תמיד עדן ומיטל החברות הכי הכי צמודות בעולם אמרו בואי שבי לידינו אמרתי להם אני לא רוצה! אני רוצה לשבת שולחן אחד ליפני ונטלי רצתה לשבת ליד מיטל אמרתי לנטלי בואי נטלי בואי נילך לשבת קדימה נטלי עיקמה את הפרצוף אבל בסןף באה וישבה לידי! היום כששאלתי את מיטל אם היא מדברת איתי או לא היא אמרה שהיא לא מדברת איתי לא היא ולא עדן! ואמרתי לה שלפי דעתי היא ילדותית בגלל שהיא לא מדברת איתי בגלל מה שקרה היום אז היא אמרה לי (זה בICQ עכשיו כן..?) ליאת כל מילה שאת מוציאה מהפה זה הופך לריב אז אמרתי לה שאצלה זה ככה!ושאמרתי לה את מה שאני חושבת בקיצור תראו שיחה שלי איתה!(יש שני כינויים אחד מיטל ואחד מיטלו'ש בגל שבריב שיניתי!) -(זה באמצע השיחהה!) ‏מיטל‏ ‎(04:55 PM)‎ : מקובלת* ‏*+*תלמידה ח(כ)מה*+*‏ ‎(04:55 PM)‎ : ואני אמרתי שאני רוצה להיות מקובלתת?! ‏מיטל‏ ‎(04:56 PM)‎ : זה לא קשור עכשיו בכלל ‏*+*תלמידה ח(כ)מה*+*‏ ‎(04:56 PM)‎ : אז מה את פתאום אומרת אני מקובלת ואת לא אם זה לא קשור!? ‏מיטל‏ ‎(04:56 PM)‎ : את אומרת שאני לא מקובלת ? ‏*+*תלמידה ח(כ)מה*+*‏ ‎(04:57 PM)‎ : וזה שכולם מרכלים עלי זה בעיות שלי -לא אני אמרתי שזה מה שאת אמרת.. ‏מיטל‏ ‎(04:57 PM)‎ : זה קשור כי בדרך כלל מי שלא מקובל אז מרכלים עליו ‏*+*תלמידה ח(כ)מה*+*‏ ‎(04:58 PM)‎ : טוב זה בעיות שלי אבל אמרת שעכשיו הקטע של המקובלות לא קשור..! ‏מיטל‏ ‎(04:58 PM)‎ : זה כן קשור ‏מיטל‏ ‎(04:58 PM)‎ : זה מה שאת אמרת לא אני ‏*+*תלמידה ח(כ)מה*+*‏ ‎(04:58 PM)‎ : ‏*+*תלמידה ח(כ)מה*+*‏ ‎(04:55 PM)‎ : ואני אמרתי שאני רוצה להיות מקובלתת?! ‏מיטל‏ ‎(04:56 PM)‎ : זה לא קשור עכשיו בכלל ‏*+*תלמידה ח(כ)מה*+*‏ ‎(04:59 PM)‎ : ‏מיטל‏ ‎(04:56 PM)‎ : זה לא קשור עכשיו בכלל ‏*+*תלמידה ח(כ)מה*+*‏ ‎(04:59 PM)‎ : את אמרת את זה.. ‏מיטל‏ ‎(04:59 PM)‎ : אני התכוונתי שלא קשור עם את רוצה להיות מקובלת או לא ‏*+*תלמידה ח(כ)מה*+*‏ ‎(05:03 PM)‎ : בקיצור אני ממש ממהרת אז 1.אולי עשיתי לך היום בביה"ס פרצוף,אני לא יודעת יכול להיות שלא שמתי לב. 2.אני אמרתי לך ילדותית בגלל שאת לא מדברת איתי בגלל מה שהיה היום. 3.אם את אומרת שאני נדחפית עם נטלי אז זכותך להגיד כל אחד והדעה שלו. 4.לי לא מפריע שאני לא מקובלת את מקובלת יופי! ‏מיטל‏ ‎(05:03 PM)‎ : אין לי כוח לדבר איתך אז ביייי ‏*+*תלמידה ח(כ)מה*+*‏ ‎(05:04 PM)‎ : תקראי את מה שכתבתי לך (כתבתי משפט על כל נושא שדיברנו) ‏מיטל‏ ‎(05:05 PM)‎ : לא אכפת לי מה כתבת אז ביייי ‏*+*תלמידה ח(כ)מה*+*‏ ‎(05:10 PM)‎ : זה בקשר למה שדיברנו במקום שנפתח עוד נושאים של ריבים ביי! ‏מיטל‏ ‎(05:11 PM)‎ : ת לא מבינה שלא אכפת לי משום דבר שקשור עליך (חוץ ממה שאת אומרת עלי (הדברים הרעים ) בייייי ‏מיטל‏ ‎(05:11 PM)‎ : את * ‏*+*תלמידה ח(כ)מה*+*‏ ‎(05:22 PM)‎ : אמרתי לך שאת ילדותית בגלל שאת לא מדברת איתי בגלל מה שאת לא מדברת איתי בגלל מה שקרה היום בבית הספר..... ‏*+*תלמידה ח(כ)מה*+*‏ ‎(05:22 PM)‎ : אם לא הייתי אומרת שאני רוצה לשבת שורה קדימה כל הסיפור הזה לא היה! ‏מיטל‏ ‎(05:23 PM)‎ : את לא מבינה שלאאכפת לי תעזבי אותי כבר ביייייייי ‏מיטל‏ ‎(05:23 PM)‎ : שלא אכפת *
 
פחחח.. אז ככה.. כנסיי...!!

ליאת.. בת כמה את? והיא? שניכם מאודד אבל מאודד ילדותיות... בהא לך לשלוח את השיחה המלאה ולהראות לי איך הגעתם בכלל לקטע של אני מקובלת ואת לא...?? כי.. זה נראה שהיא ממש חשהה.. ואני במקומך.. לא הייתי אומרת לה כלום פשוט לא הייתי עונה למה מי היא בכלל יאללההה.... תעיפי לה בוקס..!!!! ואם היא אומרת שאת לא מקובלת והיא כן.. אז למה היא קראה לך לשבת לידה? היא מנצלת אותך.. ואל תתני לה לנצל אותך...!!! וגםם אל תתחנפיי אלייהה!!! מי היא בכללל..... חחחח.... טוב מקווה שעזרתי.. ביוששש!!! >>>א!ה2ת>>>
 
עצה שלי מאמי תברחי מהארץ !!!!!!

מה את צריכה את הבלאגן הזה תברחי מהארץ לתילאנד או לשיכון לדגים צעירים ותתחילי שם חיים חדשים
 
חחחחחחח

אושרי קרעת אותי... שיכון לדגים צעירים... אוי יובל, זה כמו בשיעור לשון: "שיכון לזוגות אוהבים"... חחח
 
חחחחחח, כן!

היה ממש מצחיק.... ולורנס: "הא? מה קורה כאן? מה אתם רוצים ממני?" איזה ילד מעופף... בעעע
 
לא ממש הבנתי אבל...

אם יש לך כאלה "חברים", מי צריך אוייבים. ואני אספר לך מה שקרה לי: היו לי שתי חברות הכי טובות בעולם, לא היינו נפרדות כמעט לשנייה. אבל רבנו הרבה, מריבות קטנות והיינו רבות כל שנייה ומשלימות תוך דקה... ואז אמרתי משהו לאחת מהן לפני שהיינו אמורות לחגוג ביחד את הסילבסטר (שזה היה רעיון שלי). אמרתי לה שהיא ילדודית ושאם אנחנו לא רוצות להרוס את המסיבה אז כדאי שלא נריב. לא יודעת למה, זאת שאמרתי לה את זה הסיתה את החברה השנייה (כמו תמיד) נגדי. בבוקר למחרת (זה היה יום שישי של המסיבה שארגנתי), התקשרתי אל אחת מהן ושאלתי אותה מה קורה. אז הן דברו בינהןבטלפון והן אמרו לי: "בסדר, את יכולה לבוא" בנימה שזאת של 'אוף, אנחנו ממש לא רוצות שתבואי אבל נגיד ש...', אז התקשרתי לאחת מהן ושאלתי אותה אם הן באמת רוצות שאני אובוא.והיא אמרה לי: "את באמת רוצה לדעת את האמת?" אז אמרתי לה: "כן, אני רוצה לדעת" והיא פשוט אמרה לי: "לא!" אז ניתקתי לה בפרצוף, והגיע לה. אז קיצר, רבנו. מריבה גדולה. וזה היה רק לטובה! שכחתי גם להזכיר שבכיתה ד' הן עשו לי דבר דומה רק מגעיל יותר, וסלחתי להן!. ועכשיו יש לי מלא חברות (כי מקודם הן שמרו עליי שאני לא "אתחבר" אם אחרות, כדי שלא יקנאו) והן גם כנראה הבינו שאני הייתי חלק חשוב בחברות שלהן והן עכשיו מתחברות אליי שוב, למרות שאני לא כ"ך רוצה לחזור להיות חברה שלהן. המסקנה היא: יכול להיות שאם תנתקי את הקשר לגמרי אז יהיה לך טוב יותר כמו שלי היה. אבל תחשבי על זה רציני! כי כמו שאמרתי : אם חברות כאלה, מי צריך אוייבים. מקווה שעזרתי, אדוה.
 

lilo the sexit

New member
תודה!

תודה על התמיכה1 =) אני מקווה שיסתדר אבל היא יכולה לשכנע ילד אחד מכיתה ו' להרביץ לי ואני גם ככה רבתי איתו והוא מת להרביץ לי כבר מזמןן!והוא מרביץ חזק מאוד מאוד מאוד!
 
באיזה כיתה את?

הוא מרביץ לך - דברי עם המנהלת! (ולמרות שזה נשמע כזה שטינקרי וחנוני תדברי איתה! שאף אחד לא ירביץ לך!) ולפני שהיא תדבר איתו - דברי את איתו, ותסדרו את העיניינים בינכם... מה הוא/את עשית/עשה לך/לו?
 

lilo the sexit

New member
הוא טוען ש...

הוא טוען שאניק יללתי אותו וזה לא נכון!כשניסיתי לדבר איתו כבר שלשום או אתמול הוא קילל ולא הקשיב לי! הוא ירביץ לי אם אני אגיד זה לא יעזור דיברו איתו מלא פעמיםם!ומה יצא לי מיזה? =(( ולמנהלת אין אף פעם זמןלדבר! אוףף!!! אני כל יום פוחדת היום נשארתי בכיתה כי פחדתי שהוא ירביץ לי הייתי לבד בכיתה כולי רעדתיי!! ואז נכינסו שני ידידים שלי והם הרגישו שקרה משהו אז הם באו ישבו על השולחן ושאלו אותי ליאת ליאת מה קרה(כי התאפקתי שלא להכות יצאו לי קצת דמעות)אמרתי להם שאני פוחדת שהילד ירביץ לי..!ואז ניכנס ילד אחד ושאל אותי גם מה קרה ואמרנו שכלום ושפשוט קר לי אז הוא אמר לי לא נכון קרה לך משהו1ואז אמרתי אם היה קורה לי משהו הייתי בוכה(ובדיוק התאפקתי!) אני במצב גרועעהה!! אני רוצהה למותת!!למוותת אני עכשיו מתאקפת לא לבכות בזמן שאני כותבתת!!!!! אני רוצהה למותת למותת! אולי אני ימות בבית הספר!? תגידו לי איפה כדי לי לאתאבדד!!בקשששהה!!!אני רציניתתת!!! רוצה למוותת!!!לנמוווותתת!
 
אוקיי... תקשיבי.

גם לי היה בהתחלה קשה, ורציתי פשוט לקפוץ מהחלון ולמות. אבל תקשיבי - שום ילד/ה מגעילים כאלו לא שווים את החיים שלך! ותראי שאחר כך הכל יסתדר, ושהחיים שלך לא הכי גרועים בעולם ויש יותר גרועים, למרות ששלך ממש לא גרועים. את פשוט צריכה לא לפחד וללכת עם ראש למעלה ולשים פס על כולם! אף אחד לא שווה את החיים שלך. תדברי עם היועצת שלך או משהו כזה, היא תעזור לך. ומה זה "למנהלת שלך אין זמן להקשיב" זאת כל המטרה של המנהלת - לפתור בעיות של תלמידים (ולנהל את הבית ספר...).
 

lilo the sexit

New member
אין לה זמן...

עזבי היא סתם מעצבנתת! אבל אני פוחדתתת ממכותת! פוחדתת!
 

yuviz

New member
אויי.. אדוהה חח מה מזכיר לי הריב עם

הפגאצות! (קטנות\גדולות) א,ע! הן כאלו זונות אני שונאת אותם ביחד עם עוד חצי כיתה.. כן אבל אני יגיד לך ת'אמת, בלי ל. ו-ט. יש לך עוד מיליון חברות! וככה גם לי בלי א. ו-ע.! אבל בעצם בעיקר בלי ל. יש לך מיליון חברות.. בלי להעליב..
 
לא נעלבתי... אני יודעת!

היא ממש משפיעה על ט' לרעה... ט' כ"ך שפוטה של ל'... איזה סרט יפה היה היום.... חחחחח, וטל רודשטיין צועקת מאחורה: "לא להסתכל"... חחח, אחרי כל הקטעים שהיו, היא נזכרה להגיד לנו "לא להסתכל" כשהם הננשקו קצת... חחח
 
סיכום כללי:

"ע.ל.ט.א." (זה כמו "עלטה" = חושך... חחח, ניסיתי!) = פקאצות מגעילות חסרות חיים, קנאיות, צבועות, וכמובן יש לי עוד קללות אבל זה פורום "ראש גדול", לא פורום שנאה ל "ע.ל.ט.א." , חחח
 
יובל: שאלה חשובה!

את באה מחר לבצפר? אני אולי, אם אני ארגיש טוב (וזה באמת - אני לא אשקר...), כי אני לא רוצה להפסיד ימאות!
 

yuviz

New member
אני באה

הכי הרבה כל היום חופשי יהיה כיף! וגם ימאות, אז נהיה לבדדדדדדדדדדדדד
 
למעלה