אני צריכה יעוץץ!כנסוו!

תקשיבי......

קודם כול... הי לכולם.. אני חדשה בפורום.......... ואגב לך.... וואו! איזה שירשור דפקו לך... תקשיבי? מה זה השטויות האלה על למות? מה את נורמלית? את יודעת שביום שישי הייתי במסיבה בצצה ודקרו ידיד שלי?אנשים שאני בכלל לא מכירה אותם והם לא מכירים אותו, הוא פשוט אמר להם שיפסיקו לקחת לאנשים ת'כרטיסים שלהם.... את יודעת?!?!? אז תגידי תודה שאלה הצרות שלך... פשוט תסיימי את הריבים הדפוקים האלה ותארגני את עצמך! לכי לילדה הזאת ותגידי לה שאת בחיים יותר לא תוכלי להיסתכל עליה ושתמשיך הלאה!!!!!!!! אגב,מה עם הילד מכיתה ו'? אוווווו כיתה ו'..... תגידי לו שתביאי לו ת'מפלצת שמתחת למיטה שלו או שתיגנבי לו ת'חיתולים. שאלה יהיו הצרות שלך....................... מקווה שעזרתי.... דניאלווווווש
 
תקשיבי...

תקשיבי... לדעתי תפני למורה/מנהלת שלך ותסבירי להם כל מה שקרה ואולי הן יעזרו לך ואם אין להן זמן בשבילך תפני לאמא שלך(אם את רוצה)ותספרי לה מה קרה והיא בטוח תדע איך לטפל בזה!!! ולדעתי את לא צריכה לחשוב בכלל על להתאבד כי זאת סתם מחשבה מוגזמת...בסוף הרי תשלימי עם החברות שלך!!! אז לדעתי תוציאי מהראש שלך ת'מחשבה על להתאבד.. נ"ב:אל תדאגי הכל בסוף יסתדר!!! מקווה שעזרתי..מור!!!
 
תקשיבי...

תקשיבי... לדעתי תפני למורה/מנהלת שלך ותסבירי להם כל מה שקרה ואולי הן יעזרו לך ואם אין להן זמן בשבילך תפני לאמא שלך(אם את רוצה)ותספרי לה מה קרה והיא בטוח תדע איך לטפל בזה!!! ולדעתי את לא צריכה לחשוב בכלל על להתאבד כי זאת סתם מחשבה מוגזמת...בסוף הרי תשלימי עם החברות שלך!!! אז לדעתי תוציאי מהראש שלך ת'מחשבה על להתאבד.. נ"ב:אל תדאגי הכל בסוף יסתדר!!! מקווה שעזרתי..מור!!!
 

lilo the sexit

New member
המכות!

אני פוחדת שהיא תגיד לידיד שלה שירביץ ליי! וגם ככה כמעט היד שלי נישברה בגללו לפני כמה ימים כשהוא הרביץ לי!
 

shirel 1211

New member
אואה.... כנסיייייייי../images/Emo70.gif

תראי, כל הריב הזה ממש ילדותי... חברה לא צריכה לרכל עלייך מאחורי הגב/להשפיל אותך/לא להבין אותך... אם ככה היו חברות אז אילו חברות זה בכלל
לדעתי, אם את רוצה להיות חברה שלה או לא את צריכה לעשות דבר שאו יעזור לך או "יהיה נגדך": תתעלמי ממנה
אם היא תראה שאת לא מתייחסת אלייה היא תתגעגע אלייך ותרצה להיות בחברתך ואז היא תתקרב אלייך... מקווה שעזרתי, שיראל
 

lilo the sexit

New member
אז זה ש..

היום שהגעתי לכיתה היא ישבה על שולחן והתחילה לרכל על כל מיני ילדים כניכנסתי לכיתה שמעתי שפתאום מתלחששים עלי ואז היא צעקה כוס אמ אמא שלה! וא שמעתי את עדן אומרת למה? ועדן הכי חמודה עדן הכי רגישה וכל!עדן לא נסחפת אחרי מיטל! מזל שיש חברות כמו עדן! אז טל (ילדה מהכיתה)אמרה לי שעדן אמרה שעדן לא ברוגז איתי הייתי ממש שחה אבל אני ועדן לא החלפנו מילה היום! ובקשר לילד שמרביץ אני עדין נשארת בכיתה אני רואה אוות והוא רואה אותי אבל הוא לא עושה לי כלום! אבל הוא יכול!
 

lilo the sexit

New member
י נירא לכם שלא היה פה בסדר?

אני או היא!?תגידו לי אתםם! והכי עצבן אותי אני לא יודעת אם זה למעלהכי כתבה את לא תתנהגי אלי ככה אני מקובל ואת לא!(זה מה שהיא אמרה לי הכלבה!) אז היא אמרה ני לא רוצה שיהרסו את המוניטין שלי! וכשסיפרתי למורה שלי שהיא ארה אתזה חייכתי כזה כאילו אני צוחקת ואז היא חייכה ואמרהתרשי לי לגחגח בזה!ואמרתי לה כן בסדר גם או זה הצחיק בהתחלה! והנה אתם בטח אומרים לעצמכם (המחשבות שלכם:):אוי הנה היא והמורה שלה צחקו אז המצב השתפרוהכל טו סבבהויופי טופי!אז לפני שאתם חושבים לעצמכם אתזההנה לכם תשובה:לא! אווףף עדיןבביאוס קטלנ ותגידו לי מי פהבסדר אני הוא היא?(אני לא משוויצה או משהו!)
 
אמ...

לדעתי היא לא היתה בסדר כי ככה לא מתנהגות חברות טובות.. והקטע הזה עם המקובלות היה ממש לא לעניין.. אני חושבת שהיא בתור חברה שלך היתה ממש לא בסדר!!! אז אל תראי לה שאת נעלבת ממה שהיא אומרת לך כי היא תמשיך בזה יותר!! תתעלמי ממנה!!(תמיד שמתעלמים ממי שמציק לך הוא מתעצבן ואז הוא לא ממשיך בזה>>ככה אני לפחות חושבת...) אוקצור אל תשימי עליה בכלל!! אה...ולדעתי היא לא היתה בסדר כי היא חברה ממש ממש ממש ממש ממש ממש מגעילה!!!!! מקווה שעזרתי..מורוש
 
יש לי הצעה בשביל מיטל הכונפה!!!!!!!

שתתפוצץ, מה את צריכה אותה?????? ויש לה שגיאות כתיב לא מהעולם הזה.....
 

Refael30

New member
כמוני בידיוק.

אני וחברים שלי כל הזמן רבים . במיוחד חבר אחד נקרא לו ל' . אני והוא רבים כמו זוג נשוי אבל תמיד! יום אחד קמתי ואמרתי. "בואנ'ה רפאל,מה אתה שפוט שלו ?" עפתי ממנו בטיסה ישירה. אני לא צריך אותו. נקודה. אתם לא סמרטוט של אף אחד.
 

lilo the sexit

New member
חחחח כנסי דקה!

פעם כשרבנו אז אמרתי לה באיסיקיו לכי תתקני ת'שגיאות כתיב שלך! אז היא אומרת לי:לי יש שגיאות כתיב לכי תלמדי איך כותבים טלוויזיה עלק את כותבת לי טלויזיה אז אמרתי לה שאפשר עם 2 ו' ואפשר גם עם ו' אחת!
 

SiM GirL

New member
למה את אוהבת לעבוד על אנשים../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

חיפשתי באייסי וגיליתי שאין שום כזאת שקוראים לי מיטל ולא שום כזאת שקוראים לה תלמידה ח(כ)מה! א-ת ס-ת-ם ר-ו-צ-ה צ-ו-מ-י
 
אני לא מאמינה עלייך...

את אשכרה היתחברת לאייסי,לחצת על החיפוש והקלדת את כל השם גם עם הסוגריים רק כדיי להגיד לכולם שהיא משקרת......... וגם אם היא כן,מה אכפת לך?????????? את מחפשת את הרע באנשים וזה כל כך מגעיל שכל כך התאמצת רק כדיי להוכיח לדעתך הלא כ"כ שפויה... שהיא משקרת.... מה זה עוזר לך? זה עושה אותך מאושרת? מה עכשיו תגידי? שיש לך חבר בכוכב אחר? פאק על אנשים כמוך!
 

SiM GirL

New member
../images/Emo24.gifעכשיו יפה

אם יש לך בעיה אם מה שאני אומרת, אני מציעה לך לגשת לפסיכולוג ומיד, כי מה שאת כתבת לי בעצמך בהודעות שלי, זה היה יותר גרוע ממה שאני כתבתי לה... אז יופי, לדעתי זאת סתם שטות, איזה בעיות יש לך, מיס פרחה?
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

סורי אבל ל מה שנותר לי להגיד על אנשים כמוך זה לצחוק......... פרחה אהה? את מכירה אותי בכלל? את אפילו לא יודעת ת'שם מישפחה שלי יא חתיכת זבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לכי יא מטומטמת סוג ז' לכי תעשי עם עצמך משהו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 תעופי כבר מהפורום!!!!!!!!!!!!! את סתם יושבת פה ומרמה אנשים על הגידול המזויף שלך..... נכון יש פה מלא אנשים ממש נחמדים שמגיבים ומיזדהים אבל את פשוט שקרנית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

SiM GirL

New member
רואים שאת פרחה

לפי הירידות והקללות שלך... אני לא מוסיפה עוד מילה
 
אני כן...

אל תזכירי את השם שלי בשום אחת מההודעות המיתחננות לצומי שלך!. יש פה עוד כמה אנשים חכמים ובמיוחד דניאל אחת נוספת שאמרה לך דברים כל כך חכמים. ביקשת תגובה?!? תיראי כמה הגבנו לך!!!!!!!! אל תידחפי בדברים אם המחשבה הראשונה שלך בראש זה "את מי אני רומסת היום?"
 
לא לא לא לא לא לא

לא מותק אם משהו אני לא זה פרחה... אם בא לך תחשבי שאני סנובית.... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

SiM GirL

New member
../images/Emo69.gif../images/Emo8.gif../images/Emo13.gif../images/Emo9.gif../images/Emo6.gif../images/Emo12.gif

 
למעלה