אני קול צף

motyka

New member
ש"ס לא מגדירים עצמם כימין

וגם לא כמפלגה ציונית
 

RunNGun

New member
ג'ינגל באמת מעולה

אולי הכי טוב שיש במערכת הבחירות הזו (למעט "בארץ שלי" של מיכה ביטון...)
 

ShakeSpearE

New member
רק רק נתניהו יכול!!!

אם חשוב לך שתהיה ממשלת ימין, אז תצביע ליכוד. אז בטוח שהמדיניות תהיה ימנית, והמפלגות הדתיות יהיו בקואליציה! NESIGA: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3232079,00.html olmert=>nesiga=>hamas JERUSALEM: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3231283,00.html NETANYAHU: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3232102,00.html ECONOMICS: http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=%2Fibo%2Frepositories%2Fstories%2Fm1_2000%2Fskira20060324_698213.xml&origin=ibo&layer=hp&layer2=&layer3=market&layer4= AND: http://www.ehud-olmert.com/
 

ShakeSpearE

New member
נתניהו היה רה"מ ושר אוצר מדהים

שטפו לך תמוח בערוץ 2 ויתר הערוצים והמדיה. ראה שטיפת מוח...
 

ק ש ר

New member
שטפו לך את המוח במטה המפלגה

נתניהו הביא עשרות אלפי עניים חדשים למדינת ישראל. וכראש ממשלה "נפלא" הוא שחרר את אחד מגדולי המרצחים.
 

ShakeSpearE

New member
אפ-פעם לא הייתי במטה המפלגה.

הדעה שלי אובייקטיבית, כמו שדעה של סטודנט שיודע מה קורה במדינה יכולה להיות. בנוגע ליאסין - אם זה כל מה שיש לך לומר על 3 פיגועים ב-3 שנים, אז נו באמת. עניתי פה קצת יותר: ראה לינק.
 

ק ש ר

New member
אין דעה אובייקטיבית בנושא כזה.

אל תוכיח את עצמך כשקרן. כל אחד מאמין בדרך מסויימת ומצביע לפיה, ככה שאובייקטיביו בפוליטיקה זה שקר. הדעה שלך היא של סטודנט? וזה צריך לעניין אותי, למה בדיוק? אז הדעה שלי היא של חייל שרואה מה קורה בשטח ומבין מה נדרש באמת. יאסין הנהיג את החמאס, וזה האסיר שהמנהיג שלך כל כך מיהר לשחרר.
 

ShakeSpearE

New member
טענת שאני פעיל ליכוד לא אובייקטיבי

אז אמרתי מי אני. סטודנט בלי זמן. מה שרלוונטי זה: מי אחראי ל3 פיגועים בלבד ב3 שנים? ומי אחראי לקסמים ועליית החמאס לשלטון? לא מי התמודד בהצלחה עם טעות של סוכני מוסד שפישלו במשימה! והציל אותם. (אולמרט בחיים לא היה שולח אותם למשימה כזו מלכתחילה, כי הוא פחדן) ומה קרה מיד כשיאסין השתחרר? קרה משהו למישהו? לא! כי נתניהו שלט במצב.
 

ק ש ר

New member
אני עדיין טוען שאתה לא אובייקטיבי.

כפי שכבר אמרתי, אין כזה דבר בחירה פוליטית-אובייקטיבית. אתה רוצה לדבר על רלוונטיות? מי הנהיג את החמאס? מי קרא לרצח יהודים? אני אתן לך רמז, המרצח שהשתחרר בחסות נתניהו. עשה לי טובה, ותשאיר את הויכוח ברמה של מבוגרים ולא של ילדים בגן תת חובה ("הוא פחדן והוא גיבור"). חחחח לא קרה כלום כשיאסין השתחרר? אני כבר אודיע למשפחות השכולות בשבילך.
 

ShakeSpearE

New member
החמאס פורח ברמות מטורפות

עכשיו. לא לפני 10 שנים. למקרה שלא ידעת: הקסאמים התגברו מאז הנסיגה, החמאס נבחר, ובעיתונות הערבית- החמאס טוען כי דרך הטרור שלו ניצחה, והובילה לנסיגות שלנו. אני נוטה להסכים עם חמאס בעניין הזה. חבל. עדיף שנשרוד. (אגב -יאסין- קרא לרצח יהודים גם כשהיה בכלא.)
 

ק ש ר

New member
ועדיין כמות הנפגעים

פחתה מאז ההתנתקות, איך תסביר את זה? החמאס תמיד ההי חזק. אז לא היה לו כוח פוליטי, אז מה? העובדה היא שהוא היה ארגון טרור חזק מאז ומתמיד, ושחרור מנהיגו רק תרם לכך. ולמה בכלל לשחרר אסיר עם דם על הידיים בלי שנקבל תמורה לכך? אז החמאס התחזק גם פוליטית, והחמאס עדיין לא מכיר בישראל, וביבי חושב שעם הטרור הזה צריך לדבר ולהגיע להסכם.
 

ShakeSpearE

New member
היו פחות נפגעים

a. היו פחות נפגעים בתקופת נתניהו כראש ממשלה. b. עכשיו לך לדרום, הם רצים כל הזמן למקלטים, ותגיד להם שכמות הנפגעים פחתה. c. אני נאלצת להפנות אותך לנמשפחות השכולות. d. על יאסין קבלנו תמורה. e. ונתניהו לא ידבר עם הטרור! וגם לא ייסוג כמתנה.
 

ק ש ר

New member
היו יותר

1. נתניהו היה ראש ממשלה תקופה קצרה, וזה היה לפני פרוץ האינתיפאדה השניה. 2. רצים כל הזמן למקלטים בגלל הקאסמים? אפילו צה"ל לא יודע מראש לפני נפילת כל קסאם. 3. את נאלצת להפנות אותי למשפחה שלי? אני אח שכול, יש לך עוד טענות? 4. לא תמורה מספקת. 5. נתניהו טוען שהוא בעד נסיגה כחלק מהסכם, מה זה אומר? בעד נסיגה כחלק מהסכם עם החמאס=לדבר עם החמאס.
 

ShakeSpearE

New member
3 שנים!

נתניהו היה ראש ממשלה 3 שנים, שזו אינה תקופה קצרה בארצנו! ואכן, כפי שציינת וייאמר לזכותו של נתניהו: זה היה לפני האינתיפאדדה! כי נתניהו מנהיג חזק. צר לי לשמוע על אחיך. אני באמת רואה את נתניהו כבעל היכולת (המוכחת !!) למנוע טרור. (הפירוט בלינק המצורף, אין לי כח לחזור על עצמי שוב ושוב) וכן, חייהם של החבר'ה בדרום אינם חיים. ונתניהו לא מוכן לדבר עם חמאס הוא בעד הסכם- אם יש פרטנר.
 

ק ש ר

New member
כרגע זה לא תקופה קצרה,

כשביבי היה ראש ממשלה זה היה נחשב ליוצא דופן. ומה הקשר? גם גולדה היתה ראש ממשלה לפני פרוץ האינתיפאדה, וכולם יודעים מה היא היתה שווה כראש ממשלה. כל מה שנתניהו עשה היה: - הגברת העוני בישראל. - שחרור מנהיג הטרוריסטים. - גרם למהומות בהם נהרגו 15 חיילים!!!! - גרם לטעות שהביאה לשחרור המרצח. אז בואו נחכה להסכם שלום, ובינתיים: -הרוב היהודי בישראל יתערער. - גבולותיה של המדינה לא יהיו ברורים. - חיילים ימשיכו למות כי הגנו עם גדוד שלם על 2 משפחות.
 
למעלה