אני קול צף

תאום2

New member
5 פיגועים סוכלו בחודש שעבר

נעצרו המפגעים הפוטנציאליים ונמצאו המטענים. הם נועדו להיות פיגועים רבי נפגעים. ורק בנס הם סוכלו. זאת ועוד : החמס הצהיר כי לא ימנע מפיגועים לצאת אל הפועל ביום הבחירות. השקט המדומה הנו טעות אופטית. יש טרור -לצערנו - יש ויש.
 

טאKילה

New member
נתניהו נגס בארוחה חמה לילדים

ילדים הם עתיד המדינה, ילדים רבים נרדמים עם קיבה ריקה, כי נתניהו החליט שצריך לחתוך מבשרם את המעט גאווה, במקום לקצץ ממשכורות הענק של כל מחממי הכיסאות, נוח יותר לקרוע את הדל, כי זעקת ילד רעב לא תישמע! נתניהו אחראי לעוול במדינה, האיש אינו ראוי, מקומם שהוא ביכלל מועמד. הוא פושע מדיני נתניהו בוזז אוכל ממשפחות מעוטות יכולת.
 
נורא קל לדבר בסיסמאות..

העוני היה קיים גם לפני תקופת כהונתו של נתניהו (!). נתניהו קיבל משק במצב איום והציל אותו. חבל שאנשים בוחרים לצטט את התקשורת במקום להסתכל על המציאות.
 
מי שמדבר בסיסמאות פה

זה דווקא את. נתניהו לא "הציל" את המשק. המשק לא נזקק להצלה. הוא היה במיתון בגלל השפל העולמי ובגלל המצב הבטחוני, וכשאלה השתפרו התאוששה הכלכלה. מה שנתניהו עשה זה לקצץ באופן חסר תקדים בתולדות המדינה בשירותים החברתיים, ובאותו זמן לחלק מתנות לעשירים ולבעלי הון. מדובר באדם חסר לב שמעשן סיגרים קובניים בזמן שלעניים אין מה לאכול. אגב, מי היה שר האוצר שהעביר לנתניהו את המשק "במצב איום"? אה, מספר שתיים ברשימת הליכוד, מיד אחרי הגב של נתניהו... למען הסר ספק, אולמרט, שטרית וחבריהם לא יותר טובים. כדי לנתק את הקשר בין ההון לשלטון צריך להצביע למפלגת העבודה.
 

טאKילה

New member
למה נתניהו?../images/Emo4.gif

הוא סיים את עבודתו נאמנה, והגדיל את העוני בישראל. משפחות רבות הוא הטביע בים של דמעות העוני, ומה שחיי ונושם הוא הזיכרון שהותיר האיש. אלפי ילדים בישראל הצטרפו למעגל המורעבים. כיפאק לסכנה המטקטקת פצצה ושמה "ביבי נתניהו"!
 

ShakeSpearE

New member
המדינה הייתה קרובה לפשיטת רגל

נתניהו הכניס כסף לקופת המדינה, ועכשיו כולם גיבורים גדולים ברעיונות איך לחלק את הכסף הזה... אז אני אגיד לך מה יקרה אם נתניהו לא יהיה בשלטון: הכסף הזה ילך למקורבים של אולמרט (או פרץ-- כמה הנהג שלו מרוויח? 30,000?) ראי כתבה
 

ק ש ר

New member
העובדה היחידה היא ש...

נתניהו הביא עשרות אלפי עניים, הביא קשישים לחטט בפחים... אז עכשיו שנאמין לו? "מנהיג עם *** גדול לעם עם זכרון קצר".
 

ShakeSpearE

New member
נתניהו לא המציא את העוני

ופרץ הוכיח שאצלו הכל רק דיבורים... ושבתכלס לא מזיז לו מהאזרח הקטן!!
 

ק ש ר

New member
לא אמרתי לבחור בפרץ

למרות שהוא בהחלט עדיף מגדול הקפיטליסטים- נתניהו. נכון, נתניהו לא המציא את העוני, אבל הוא בהחלט חיזק אותו. "בזכותו" יש לנו קשישים שמחטטים בזבל, ויותר ילדים שחוזרים מהבית ספר למקרר ריק!
 

ShakeSpearE

New member
אז במי? באופורטוניסט הזה?

היחיד מבין המתמודדים שהוא ביצועיסט, ואפשר לסמוך עליו הוא נתניהו. החבר'ה ה"עניים" האלו מתלוננים רובם רק כי נתניהו מכריח אותם לעבוד. וכן. שיעור האבטלה ירד למתחת ל9 אחוז! בזכות נתניהו. כמה ענים אתה מכיר שאין להם סלולרי למשל? (קו העוני הוא מושג יחסי, שמתייחס לאחוז מסויים באוכלוסיה, כך שלא ברור מה באמת המצב. ובאמת שקל למצוא שעיר לעזאזל להאשים בצרות שלנו).
 

טאKילה

New member
כשתהיה עני

כשילדך ירדמו רעבים, אולי אז תבין מי באמת השעיר לעזזל. זקנים יכולים לצאת לעבוד? ילדים יכולים לצאת לעבוד? נכים יכולים לצאת לעבוד? יש ביכלל עבודה במדינה? מדינה שבה הבכירים מעסיקים עובדים זרים!
 

ק ש ר

New member
לסמוך על גדול הקפיטליסטים

שלקח אוכל מהידיים של ילדים וקשישים? לא נראה לי. אז יש לי חדשות בשבילך, אני לא עני, ההפך- ההורים שלי מרוויחים לא רע בכלל, אבל יש לי גם רגשות, ויש לי אמפתיה לאנשים רעבים, מה שאין לנתניהו. בזכות נתניהו? למה הוא פתח מקומות עבודה? ובכמה עלה שיעור העוני "בזכות" נתניהו? לא ברור לך המצב? כשלילד שלך לא יהיה אפילו פרוסת לחם, המצב יהיה לך מאוד אבל מאוד ברור.
 

ק ש ר

New member
עשרות אלפי עניים

(כולל: ילדים, נכים וקשישים)- בזכות נתניהו.
 

טאKילה

New member
תני כתובת עבודה אחת אמיתית.

קדימה חכמולוגית...הכל הזוי אוויר. בזכות נתניהו אפשר רק למות מרעב... הגזרה שהנחית נתניהו גרמה לפתיחת בתי תמחויי, לא מקומות עבודה. גם את בתי התמחוי אנשים טובים דאגו לפתוח,ולא המוג לב נתניהו. סטודנטיות בישראל ירדו לעבוד בזנות כדי לממן לימודים באוניברסיטה. שני סטודנטים שדדו חנות תכשיטים ברמת השרון, כדי לממן לימודים. תתעוררי ילדה מושפעת! נתניהו מכת מדינה שלא ידע לשרוד כראש ממשלה, המדינה לא זקוקה לבחירות כל שנתיים ע"ח האזרח משלם המיסים.
 
כמעט חצי מהעניים עובדים

ומרבית אלו שאינם עובדים הם חולים, נכים, קשישים, מובטלים מאונס וכו'. רק מיעוט זעיר מהעניים יכול לעבוד ונמנע מכך. אשר לנתוני האבטלה, כדאי שתעייני במאמר הבא.
 
דברים חסרי שחר.

המדינה לא הייתה קרובה לפשיטת רגל. מאיפה אתם ממציאים את השטויות האלו? היה שפל כלכלי שנגרם כתוצאת מהתפוצצות בועת ההי-טק העולמית ומהמצב הביטחוני המעורער. האטה כלכלית זה עדיין רחוק מאד מפשיטת רגל. מה שגרם לשיפור במצב הכלכלי זה ההתאוששות הגלובלית והרגיעה הבטחונית, ולשני גורמים אלו יש לנתניהו אפס אחריות. מצד שני, להרס כל השירותים החברתיים, פגיעה אנושה בקופות הפנסיה, וחלוקת נכסי המדינה למליונרים, לזה נתניהו אחראי ועוד איך! ועוד תיקון: הנהג של פרץ לא מרוויח 30000 ש"ח. השקר כבר הופרך. ראשית, זו עלות שכר למעביד. השכר נטו הוא רק 12000 ש"ח. ושנית מדובר בשכר עבור חודש בו הנהג עבד בהיקף משרה של 250% (שתיים וחצי משרות!).
 

טאKילה

New member
אז שהכסף ילך לביבי ושרל'ה?

השחיתות לא נחסכה, מי שקרוב לקופה נגס לאורך כל השנים. מי שנחשף נחשף, ומי שלא נחשף אז לא, אולי בעתיד! אני לא בוחרת!
 

ShakeSpearE

New member
הוא לא קבל אגורה

למה להשמיץ? ומה את רוצה מאשתו? למה אי אפשר להיות עניניים?
 

ק ש ר

New member
אתה מדבר על עניניים?

לא אתה כתבת: "אולמרט לא היה עושה את זה כי אולמרט פחדן"?
 
למעלה