בולשיט... ההודעה שלהם יותר מרגיזה אותי מהמעשה עצמו
יש לי איפון 6 פלוס, קניתי אותו רק לפני שנה כשהמכשיר הקודם נפל על הריצפה והמסך התרסק, היה לי ביטוח אז הציעו לי לעשות שידרוג או לקבל מכשיר חדש מאותו דגם שהיה לי, בחרתי באותו דגם. עבד כמו תותח עד לפני חודשים ואז, בערך שבוע אחרי השיחרור של האיפון החדש, הטלפון שלי עידכן את עצמו בעידכון תוכנה חדש... ניסיתי לא לעדכן אבל הם ממש מגניבים את עידכון התוכנה הזה, ומאותו היום הטלפון שלי נתקע כל הזמן, המהירות הואטה לפחות בחמישים אחוז... הבטריה שהיתה חדשה והחזיקה לי עד הערב בלי הטענה, נגמרת עכשיו באמצע היום ...פשוט קילקלו לי את הטלפון... אני זועמת עליהם... הלוואי שיקרעו אותם עם התביעה הזאת... וכן, אני ישאר עם אפל למרות שאני ממש לא אוהבת את החברה ואת המדיניות שלה, אבל אני אוהבת את המכשיר... ניסיתי להשתמש באינדרוייד וזה לא היה אינטואיטיבי עבורי... הם ממש נבלות... גם הכי יקרים בשוק וגם ניבזים כלפי הלקוחות שלהם... מגיע להם שהלקוחות יצביעו ברגליים, אבל אני באמת אוהבת את המוצר שלהם וקשה לי לעבור למוצר אחר במקומו. אני מתכננת השבוע ללכת לאפל סטור ולראות את יסכימו לעשות לי שידרוג אחורה למערכת הפעלה הקודמת... זה היה ברור שזה מה שהם עושים אבל עכשיו כשהם מודים בזה זה מרתיח פי כמה... התרוץ העלוב הזה זה פשוט עלבון ללקוחות... ואולי אני כן יעזוב אותם... צריכה לחשוב על זה...