אשכול נאומים לאומה!

טוב, אחרי שהתעדכנתי ונסיה הבייתה../images/Emo70.gif

 

AlexH26

New member
אבל מה היא עשתה רע? לא הבנתי

אני מבין שהיא מתעצבנת בקלות וכו', אבל זו הרי לא סיבה להעיף אותה. היא לא תיחמנה בינתים ולא ראיתי שום דבר נוראי אצלה. הבעיה היא מיקי. אותה צריך להוציא בחוץ ומהרררררררררררר.
 
שתיהן צריכות לעזוב

מיקי תחמנית וסכסכנית. וונסיה פשוט וולגרית, הדרך שהיא דיברה ליוסי, הפה הזה שהיא פותחת שהיא מתעצבנת על משהו, שהיא אטומה ולא מבינה שצבר לא מעוניין בה. וכן, גם עינב וולגרית, אבל לפחות היא אמיתית ולא נחש כמו וונסה. אההה וגם וונסה חייבת בכל שיחה שהיא תדבר ושהשיחה תיהיה עליה, לא נותנת לאף אחד לדבר. אם חשבתי בהתחלה שהמבטא חמוד, עכשיו אני לא יכולה לשמוע אותה יותר.
 
ולנאום שלי....

כמה דברים: 1. טוב שהעמידו את ונסה (ונסיה:> ) להדחה ! יאלללה שתעוף המעצבנת הזאת 2. לא שמתי לב כ"כ לכמה שונאים את קרן! אבל בטח כל הבנות מקנאות בה בגלל ערן 3. הנשיקה הזאת הייתה טעות...כי עובדה שיום אחרי הם כבר היו קצת מרוחקים 4. החדר הסודי מגניב לאללה! שיפרה ממש חמודה שהיא הציעה מלכתחילה שרנין תכנס במקומה / אתה כל הכבוד! רנין יותר מדי הגזימה בהתנהגות - כולם יהודים ועושים קידוש ואם היא לא רוצה שלא תהיה שם! 5. זה שאסרו עליהם את העישון נראה לי טו מאצ'.......לא הגזימו קצת? זה לא השרדות . עינב הצחיקה אותי לאללה. הקהל לא יתן שהיא תלך לא יעזור כלום - גם לא יוסי.....אוהבים לצחוק איתו ועליו. 6. איתי ממש מ-ש-ע-מ-םםםםםםם ולא תורם כלום הוא כמעט בוריס. צבר חשבתי בהתחלה שהוא נורמלי אבל הוא בוק ומעפן. 7. כל המועמדים הצביעו לבנות....ממש קרב סכינים. 8. מיקי נחש אבל יש כאלו שהייתי רוצה להעיף לפניה עוד. 9. לאון מרים את המורל של הוילה לא יעזור - אף פעם לא ראיתי אותו מעורב במריבה או ויכוח. 10. שי יותר מדי מתערב אבל הוא גם לא מאלו שראוי להיזרק בקרוב
 
למעלה