אתם עושים בדיוק ההפך ממה שאתם מנסים

TaL53

New member
במקומות מאוד מסויימים

איפה שהאדם באמת נדרש להוכיח את כישורין זה נכון, אבל בהרבה מאוד מקומות אחרים אם התקבלת מקומך מובטח, וזה לא משנה אם אתה לא יודע בכלל את העבודה כי ללמוד תמיד אפשר או במידת הצורך, לצול תמיד אפשר (להיות נוכח-נפקד). שנינו מדברים מהיכרות אישית לכן קשה להצביע על איזה מגמה חזקה יותר. אבל בואי נגיד את זה ככה- מספר המור"קים על הביורוקרטיה הצבאית רק הולך וגדל עם השנים.
 

EmGee

New member
כי בשביל להגיע לתובלה

לומדים נהיגה ע"ח הצבא, וזה אחלה הזדמנות למי שאין לו רשיון נהיגה ללמוד נהיגה בחינם.
 

EmGee

New member
אמרת שיש יחידות שמקבלים אליהם רק מהפריפריה

וזה לא נכון, אבל בעיקר אנשים ממקומות עוני מעדיפים ללכת לשם ביוזמתם. לפחות כך בדוגמא שציינת עם יחידות ההובלה.
 

TaL53

New member
מה אחוז האנשים בחיל הזה שלא היה להם רישיון

לפני הצבא?
 

EmGee

New member
בקרב נהגי תובלה 100%

בקרב הטבחים והמשקית תש שלהם וכל אלה באמת שאין לי מושג.
 

EmGee

New member
לא

פשוט מעולם לא פגשתי נהג תובלה שלא עשה קד"צ. אולי פה ושם תמצא אחד כזה (כמו האלוף אודי אדם שהוא נהג של מוביל במילואים) אבל הרוב המוחלט של נהגי התובלה זה כאלה שעשו קד"צ נהיגה.
 

TaL53

New member
קד"צ על משאיות

השאלה האם לא היה להם בכלל רישיון לפני הגיוס. וחוץ מזה, לתפקיד של נהגים רגילים (סופות, רכב לבן, האמרים וכ'ו) גם כן לא כול כך לוקחים את אנשי הרצליה פיתוח, איך זה מוסבר בעיניך? שלא נדבר על טבחים ושאר תפקידי הבלאי.
 

EmGee

New member
אז ככה:

אני מדגיש שזה לא נתון מדויק אלה מאלו שפגשתי בשירות והם בסדיר (מילואימניקים זה שונה לגמרי): נהגי תובלה: לא היה להם רשיון כלל והם הלכו לקד"צ נהיגה. נהגי רכב לבן, או נהגי בוס או יחידה - בכל יחידה יש כאלה ולכן אין בסיס ש"זרקו" את כולם לשם. אבל לדעתי רובם לא עברו קד"צ. אנשים כאלה גם רובם לא באו מרקע רע. נהגי קו - לרוב מדובר באנשים בקבע, אין לי מושג מה הם עשו לפני הצבא (וגם הם בטח לא זוכרים יותר מידי). נהגות בבאלי"ש - הן באו בקטע של מורעלות והתגייסו עם רשיון רגיל. ב קודקוד - התגייסו עם רשיון והתקדמו לתפקיד הזה. כנ"ל רס"פ וסרס"פ וכו'. בקשר לטבחים - לרוב מגיעים לשם מי שיש לו בעיות תש.
 
למעלה