את יודעת שאת מכורה לגוסיפ גירל כש...

כש...

S וB הם יותר מאותיות בשבילך
כשאת חולמת להיות באמפייר סטייט בילדינג בשעה 19:00 ולקוות שצ'אק יהיה שם
כשאת רוצה שתהיה גוסיפ גירל אמיתית בארץ!!! או בבצפר שלך לפחות.
כשאת שונאת את ג'ני שנאת מוות
הייתי חייבת.
 

spiceupmylife1

New member
או בכלל להיות בניו יורק ../images/Emo23.gif

ולקוות להתקל באחד\ת מכוכבי הסדרה
(כאילו שהם באמת חיים שם
)
 

coritz

New member
אני יודעת שאני מכורה כש...

1.מזכירה לחברות שלי כל פעם.. flipflops are not shoes!!! 2.אוהבת סרטים בשיער בצורה אובססיבית.. 3.הולכת עם אחותי בצרפת ומתלהבת מכל מקום שהראו בפרקים הראשונים של עונה הרביעית.. 4. רואה משהו ששווה רכילות ושולטת על הדחף של לצלם ולשלוח לגוסיפ גירל חחחחח 5.מצטלמת עם אחותי על מדרגות ומבקשת ממנה לרדת אחת :) 6.נופלת לרגליו של כל בחור שקצת דומה לצ'אק... 7.כשבתקופת הבגרות בע''פ באנגלית התכתבתי עם החברה הכי טובה שלי רק באנגלית וקראתי לה S והיה המון XOXO למיניהם :) ואחרון חביב...מכריחה את כל קבוצת התיאטרון שלי בתיכון לשלב שירים מהפסקול של גוסיפ גירל להצגה...כולל השיר שבו בלייר עשתה סטריפ טיז :) אני ממש ממש ממש במצב רע הא!?!?!?
 

coritz

New member
יש גם פרק עם פליפפלופס

סנדלס אני לא אומרת כי זה יכול להיות גם סנדלי עקב וזה :)
 

coritz

New member
ולא כולן יעריכו משפט כזה ולא יבינו מאיפה זה

בא לי חחחחחחחחחח
 

coritz

New member
אואו

יש לי מישהו אחד..יש לו בול את אותו המבט *-* ואת אותה הצורת דיבוררר ואין דברים כאלהההה
 

coritz

New member
לצערי לא

לפני שנתיים הוא היה דומה לצ'אק של העונה הראשונה אותה תספורת הכללל... יש להם את אותן יציאות סקסיות כאלה..חחח חבל שכמו צ'אק הוא גם ככה עם בנות (צ'אק של פעםם )
 

coritz

New member
כןןן אנערף חחח

כשאת חיה בסרט שאת בגוסיפ גריל את מוצאת לכל דמות מישהו מהחיים שדומה לו חחחחחח למשל חברה ממש טובה שלי מזכירה לי את בלייר...אבל לא בצד הרע של בלייר..זה יותר אני :) :p
 

coritz

New member
אייי נואוו!!!

אני מכורה אבל לא טיפשה..:) אבל נכון אד וודסטיק לא סקסי כמו צ'אק?!
 

spiceupmylife1

New member
ממ לא יודעת...

כל אחד מהם זה משהו אחר... בכללי אני יותר אוהבת את נייט
את צ'אק אני לא אוהבת בגלל האופי החרא שלו אבל הוא נראה טוב ברור
 

coritz

New member
דווקא ההפך

אני אוהבת אותו בגלל האופי החרא...אבל טוב זה כרנאה משהו להמון שנים של טיפול פסיכולוגי :) נייט אין מה לדבר בכלל...חחחחחח מדהים מדהים מדהים אבל האופי שלו מעפן מידי
 

JAP Noa

New member
גם לי יש כמה..

- כשאת טסה לניו יורק והמלון שלך באפר ווסט סיד, ואת כולך מתבאסת ושונאת אותו לחלוטין כי הוא לא באפר איסט
- כשאת מחכה כל שבוע בקוצר רוח ליום שלישי כדי לראות את הפרק החדש, עם תרגום או בלי, מבחינתך גם בסוהאילית. - שאת יודעת את השם של הסטייליסט (אריק
), העוזרת שלו, הקניינית וכל אחד מהאנשים שקשורים לסטיייל המטורף של הסדרה הזאת, והחלום שלך הוא לעשות שופינג במחסן תלבושות של הסדרה..
- שיש לך מחשבות שמלוות בקריינות של גוסיפגירל באופן תדיר. ואת בטוחה שזה קורה לכולם. (וזה לא!!) - כשכל פעם שכמה אנשים מקבלים SMS במכה אחת את מתחילה לתהות..ולחשוד.
- שאם יש משהו שאת בטוחה שהיית עושה, זה סיור בעקבות גוסיפגירל, כולל ביקורים בכל המקומות החשובים..הסטפס של המט, השדרה החמישית, הפאלאס..וכו' וכו' וכו'..ואת אומרת לעצמך שבפעם הבאה שתהיי בניו יורק את כלכך הולכת לסיבוב כזה. כולל קפיצה קטנה לברוקלין.
- ושבכלל, מאז הסדרה האובססיה שלך לניו יורק גדלה, ואת רק מחכה לרגע בו יהיו שוטים שלה. ואת מעריכה כל פתיחת פרק שנפתח בתמונה של גשר ברוקלין משקיף על מנהטן. - ובכלל, את זוכרת סצנות, טקסטים, שוטים, תסריטים, מי אמר למי ולמה וכמה, מה הוא לבש במהלך השיחה, מי היה עם מי ומי בגד עם מי וזה ממש לא נראה לך מוזר. בדיוק להיפך..
- את לא מצליחה להבין אנשים שאשכרה מחכים שזה יגיע לטלוויזיה..איך אפשרררררררררררררר?
 
למעלה