את יודעת שאת מכורה לגוסיפ גירל כש...

וואי האהבה שלי לניו-יורק באמת התעצמה../images/Emo6.gif

ורציתי לכתוב את הסעיף הזה עם כל המקומות השווים אבל לא הצלחתי לחשוב על הרבה...אז קראת את מחשבותיי
אוי הארון תלבושות שלהם הוא פשוט מילה נרדפת ל..גן-עדן.
 

spiceupmylife1

New member
../images/Emo45.gif מסכימה עם הרוב

איך באמת אפשר לחכות כמה חודשים עד שזה יגיע לטיוי... ומי צריך תרגום
אני כ"כ מצטרפת אליך לGG טור בניו יורק
תמיד אהבתי את ניו יורק מאוד בלי קשר לסדרה חח יום אחד אני אגיע לשם
 

marauders

New member
עוד כמה...

- כשאת אשכרה חושבת ברצינות להירשם כפראסטאטוד [בעברית זה נשמע פשוט בוטה יותר] בבית בושת למקרה שצ'אק יחליט לבקר שם. - כשאת רואה לימוזינה פעם במאה שנה בת"א וכל מה שאת יכולה לחשוב עליו זה 'מעניין מי מאבדת כרגע את הבלותין במושב האחורי'. - כשאת מוכנה לקום בבוקר בשעה שש, כשישנת בחמש, רק כדי לדעת שהפרק החדש של גוסיפ נמצא אי שם בחדר, משמש כחלום הכי רטוב שלך. - כשאת מתחילה להבין שאת נדלקת מכל בחור שלובש משהו סגול. - כשאת מבינה שחליפה בחתונה זה לא דבר מיוחד. כי את רוצה שחבר שלך ילך לעבודה בחליפה, יצא לטיול בטבע בחליפה וישן בחליפה. - כשאת מבינה שלא משנה כמה זה יעלה אבל את חייבת להשיג עותק של Gossip Girl: For Your Eyes Only (חוברת הקומיקס שהוציאו לסדרה.) כי את פשוט צריכה לקבל את הדמויות האגדיות האלה גם בגרסה המצויירת. - כשאת מתחילה לקרוא למנקה שלכם בבית 'דורותה'. -כשאת מפסיקה להאמין במשפט 'חברו הטוב של האחד הוא הכלב', כי את יודעת טוב מאד ש'חברו הטוב ביותר של האדם הוא הברווז מסנט פארק'. - כשאת מוצאת את עצמך בראיון לשירות הלאומי עונה לשאלה "למה את חושבת שאת צריכה להתקבל לכאן?" : i'm chuck bass!" - כשהשעון המעורר שלך הוא ה: "גוד מורנינג, סאנשיין," המוכר של אד מ3x20. - כשאת רואה את השחקנית מישל טרכטנברג משחקת בסרטים/ סדרות אחרים/ות וגם שם את בטוחה שזאת ג'ורג'יניה ספארקס בתחפושת. - כשאת מתוסכלת מזה שלסדרה יש רייטינג של 3.2 בארה"ב. כי כאילו, בחייכם, איך בשם כל ההאד- באנס שבעולם זה לעזאזל הגיוני?! - כשאת משמשת כגירסת ויקיפדיה מהלכת של הסדרה גוסיפ עצמה. - ואחרון אחרון חביב: כשאת מבינה שלא משנה כמה סוגי סמים קיימים בעולם; קוקאין, הרואין, מריחואנה וכ'ו לאף אחד מהם לא יהיה את השפעת ה'היי' האדירה של סמי גר[ב]אס.
 

JAP Noa

New member
וווואי הקטע על מישל טכנברג..../images/Emo6.gif

כלכךךךךךךךך חזק. ונכון. צריך לפטר את האישה הזאת מהוליווד לאלתר!
 

spiceupmylife1

New member
ואוו את באמת מכורה קשות ../images/Emo3.gif

חלר מהדברים ממש הצחיקו אותי :) אז תשארי פה ויקיפדיה גוסיפ גירל וספרי לנו עוד :)
והתקבלת לשרות לאומי? חחח :) אני מקווה שכן :)
 

marauders

New member
חחח,

כן, התקבלתי לשירות. וטוב, גם עזבתי אותו. אני לא בנאדם מי יודע מה נחמד, ופשוט קשה לי להיות כזאת 24 שעות ביממה. אני מחפשת עכשיו אחד חדש, בתקווה שאני אשמור את בדיחות GG לסיטואציה אחרת.
 

spiceupmylife1

New member
יופי ../images/Emo13.gif

חח כן נראה לי בדיחות גוסיפ יובנו רק פה... ( לא בראיונות עבודה או עם אנשים שלא רואים\מכירים את הסדרה)
 

svety

New member
וואי לגמרי מזהה עם הקטע של מישל הזאתי!

היא משחקת גם במרסי [ראיתי את שני הפרקים הראשונים והיא הייתה שם, אני מניחה שהיא המשיכה הלאה עד הסוף...] וכולי - נו, מתי יוצאת הג'ורג'ינה?!
 
למעלה