למה להגביל את הדמיון?
נשאר מאמין באותם דברים ספציפיים, לא הולך ומחפש עוד אלים מפנתאונים אחרים כי "משעמם" לי. אם אנחנו ניכנסים למיתולוגיה, בעולם הפאגאני העתיק(לפני הומירוס והסיודוס) לא היה פנתאון בכלל... היתה אמונה שגם אם לא האמינו באלה מסויימת, האמינו באלה המשולשת החקלאים לצורך העבודה הכישופית שלהם להגדלת היבול סגדו לדמטר. כמובן שבגלל שהם כל הזמן חיו ועבדו עם האדמה דמטר היוותה את האלה העיקרית שלהם. למרות זאת , בשביל מי שחי בעיר דמטר לא בהכרח היתה אלה בעלת חשיבות. סוחרים וגנבים כישפו\בירכו בשם הרמס 1.כישוף היה חלק בלתי נפרד מהחיים של הפאגאנים הקדומים 2.היתה אמונה רווחת באלה המשולשת 3.בשביל העבודה הכישופית נבנו "אגרגורים" ספציפיים יותר 4.הסיודוס והומרוס שהיו אנשים חכמים מאוד השתמשו באמונה הפאגאנית המפותחת בשביל להסביר את בריאת העולם ,חיים ומוות, מחזור העונות ועוד' (לדעתי הם היו נביאים) מתוך העבודה שלהם אפשר לומר שנוצרה האומה היוונית עם אמונה וחגים משותפים. בקיצור, אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה אבל אל תתנשא מעלי אני לא יווני ולכן אני לא מאמץ את הפנתאון היווני מבחינת הסברים לבריאת העולם,חיים ומוות מחזור העונות וכו' אני מסודר . אני מעריך את העבודה של הומירוס והסיודוס, וגם את העבודה של אלו שתרמו וכתבו לכתיבת התנ"ך היהודי , אז מה? זה אומר שאני חייב לקבל את אחד מהם בתור האמת האולטימטיבית? בולשיט! האמת האולטימטיבית לא כתובה באף ספר , החיפוש שלי יוביל אותי אליה. מהבחינה הפראקטית אני רוצה ליצור אל\ת אהבה היצירה והדמיון הם הקורבנות שלי למענה קורבן במובן של - to make sacared לדעתי כדאי לך לעשות חשבון נפש עם עצמך כי(ככל הנראה) עדיין לא השתחררת מדפוסים יהודים-נוצרים של הגבלת ודיכוי הדמיון. ארגגגגגגגג לקחה לי חצי שעה רק לארגן את המחשבות שלי בנושא וכתבתי בצורה כלכך לא מסוגננת(שלא נאמר אילגת?(למה אני כלכך ביקורתי כלפי עצמי???))
נשאר מאמין באותם דברים ספציפיים, לא הולך ומחפש עוד אלים מפנתאונים אחרים כי "משעמם" לי. אם אנחנו ניכנסים למיתולוגיה, בעולם הפאגאני העתיק(לפני הומירוס והסיודוס) לא היה פנתאון בכלל... היתה אמונה שגם אם לא האמינו באלה מסויימת, האמינו באלה המשולשת החקלאים לצורך העבודה הכישופית שלהם להגדלת היבול סגדו לדמטר. כמובן שבגלל שהם כל הזמן חיו ועבדו עם האדמה דמטר היוותה את האלה העיקרית שלהם. למרות זאת , בשביל מי שחי בעיר דמטר לא בהכרח היתה אלה בעלת חשיבות. סוחרים וגנבים כישפו\בירכו בשם הרמס 1.כישוף היה חלק בלתי נפרד מהחיים של הפאגאנים הקדומים 2.היתה אמונה רווחת באלה המשולשת 3.בשביל העבודה הכישופית נבנו "אגרגורים" ספציפיים יותר 4.הסיודוס והומרוס שהיו אנשים חכמים מאוד השתמשו באמונה הפאגאנית המפותחת בשביל להסביר את בריאת העולם ,חיים ומוות, מחזור העונות ועוד' (לדעתי הם היו נביאים) מתוך העבודה שלהם אפשר לומר שנוצרה האומה היוונית עם אמונה וחגים משותפים. בקיצור, אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה אבל אל תתנשא מעלי אני לא יווני ולכן אני לא מאמץ את הפנתאון היווני מבחינת הסברים לבריאת העולם,חיים ומוות מחזור העונות וכו' אני מסודר . אני מעריך את העבודה של הומירוס והסיודוס, וגם את העבודה של אלו שתרמו וכתבו לכתיבת התנ"ך היהודי , אז מה? זה אומר שאני חייב לקבל את אחד מהם בתור האמת האולטימטיבית? בולשיט! האמת האולטימטיבית לא כתובה באף ספר , החיפוש שלי יוביל אותי אליה. מהבחינה הפראקטית אני רוצה ליצור אל\ת אהבה היצירה והדמיון הם הקורבנות שלי למענה קורבן במובן של - to make sacared לדעתי כדאי לך לעשות חשבון נפש עם עצמך כי(ככל הנראה) עדיין לא השתחררת מדפוסים יהודים-נוצרים של הגבלת ודיכוי הדמיון. ארגגגגגגגג לקחה לי חצי שעה רק לארגן את המחשבות שלי בנושא וכתבתי בצורה כלכך לא מסוגננת(שלא נאמר אילגת?(למה אני כלכך ביקורתי כלפי עצמי???))