בבילון 5: הסיפורים האבודים

dixie chick

New member
לניר לא אדיוט הוא ידע

שגם בלי שרידן אין סיכוי שדלן אי פעם תאהב אותו בחזרה כמו שהוא רוצה ושרידן אף פעם לא עשה משהו אישית רע ללניר אז בשביל מה? אם הוא באמת היה מאוהב בצורה שמפריעה לו לתפקוד תקין הוא היה יכול להתרחק בלי נסיון רצח קודם, זה מה שאנשים שפויים עושים (אומרים טוב אני יוצא לנופש בתאילנד ולוקחים הרבה סמים ושותים הרבה אלכוהול עד שעובר)
 

sprqy

New member
בפרק הזה

קלטתי שזהו. נגמר בבילון 5 ומתחילה סדרה חדשה שמנסה להמציא קוי עלילה בכח ממה שהיה לה קודם. כל ההתנהגות של לניר בפרק לא קשורה לדמות שלו ולכל הדמות שלמדנו להעריך ולאהוב. מה קרה למוטו שלו: WHAT IS - IS??!!
אשמח לראות אותו בסרטי ההמשך כמובן למרות הנפילה הזו...
 

The Human

New member
הוא לא הלך לכפר...

הוא לקח איתו את אחת החלליות או תאי אויר שכמות החמצן שם הייתה מספיקה לו ל-48 שעות והסיכויים שהיה מגיע איתה לאיזשהו כוכב מרוחק היה קלוש... כלומר.. לא אומרים לנו אם הוא מת אבל רוב הסיכויים שכן..
 

dixie chick

New member
אצל JMS זה בוודאי לא בטוח

ואין סיכוי שהוא יהרוג אותו כ"כ בקלות לדעתי
 

nick fury

New member
נקודה למחשבה

בסוף פרק 5x21 מוצג הצוות החדש כביכול של הסדרה, כאשר כל הישנים עוזבים: לוקלי, זאק, קורווין, ויר, ט'אלון, וד"ר הובס. אני חושב שהם יכולים להיות אחלה ליהוק למיני סרט, כי אלה דמויות שאיכשהוא למדנו להכיר. מה אתם אומרים?
 

mg

New member
תראו בקשר ללניר...

(אני כבר לא יודע לאיפה לשרשר ) נכון שהוא הוצג בסדרה כבעל אופי מסוים כולל המוטו שציינת ספארקי ושכל האקט המתנקם הזה שלו היה קצת מוגזם ומיותר. אבל אי אפשר לשכוח שלניר הוא לא עוד "בן אדם", הוא בכלל חייזר ! מי יודע איך חייזרים אמורים להתנהג כשנשבר להם הלב? אולי הם משתגעים לאללה? אולי בגלל זה הוא התנהג באופן קצת לא נורמלי ולא טבעי לו.
 

dixie chick

New member
מינבארים עובדים שנים על שליטה עצמית

כחלק מהאימונים שלהם וכחלק מהסיבולת האישית שלהם במקרה של לניר זה גם לא עניין של רגע שנגרר מרגע אחר (כמו אולי הטוויסט של דלן כשגילינו שברגע האבל שלה היא הכריעה את הכף לטובת המלחמה מול בני האדם), ז"א לא היה שם שום דבר ספציפי שהאיץ את השבירה הזאת, לניר פשוט ראה הזדמנות, וללא סיבה מיוחדת או כעס רגעי וחסר שליטה, החליט בקור רוח לנצל אותו. אני מקווה שאני ברורה, כשאתה מאוד כועס אתה יכול לעשות הרבה דברים שלא היית עושה לולא היית כועס, במקרה של לניר לא היה שום דבר ספציפי שיגביר את הכעס ברגע הספציפי שבו הוא החליט לפעול ולכן זה לא הגיוני זה שהם לא אנושיים ולכן לא מתנהגים כבני אנוש לא מקובל עלי כתירוץ JMS יצר חייזרים מאוד אנושיים והסדרה מבוססת דרמה ורגשות בצורה די גורפת הוא כן מתבסס הרבה על רגשות והתנהגויות שהן מאוד אנושיות, בצורה קונסיסטנטית, לאורך כל הסדרה.
 

buckethead

New member
כמה פרקים בשבילכם

הנה פרק מספר 1 של עונה השלישית תהנו... http://www.veoh.com/videos/v290024bc8nK8SE הנה פרק 8 של עונה השלישית תהנו... http://www.veoh.com/videos/v305770NYC6JmS7
 

buckethead

New member
עוד

פרק מספר 14 של העונה השלישית http://www.veoh.com/videos/v315550Ma6AfCmW?searchId=1708138663447821398&rank=1 ופרק מספר 19 של העונה השניה http://www.veoh.com/videos/v314903JbePKWds?searchId=1708138663447821398&rank=0 תבלו....
 

ברואל

New member
סרט עלילה על הסנטאורים ? אולי יסבירו ...

למה בשני המקרים בהם מציצים אל העתיד של סנטורי פריים לאחר המלחמה בצללים, אחד מהם הפרק בו שרידן קופץ אל העתיד 17 שנה לאחר סיום המלחמה, ההריסות עדיין בוערות ומעלות עשן שחור. בכלל, נראה שבכל מה שנוגע לסנטורי פריים, שכפלו הרבה גרפיקה בשביל לחסוך בעבודה.
 
למעלה