בבילון 5: הסיפורים האבודים

nick fury

New member
../images/Emo2.gif זו הפתעה לשמוע

הבנאדם אמור להיות חברמן. נו טוב, הולך ישר לרשימה השחורה שלי, אחרי מל גיבסון.
 

NorthernStar

New member
מסתבר שיש פער בין הדמות לשחקן

מאוד התבאסתי לשמוע שהוא רפובליקני ואדם די נבער. הוא אפילו ניסה לרוץ לקונגרס וכשל, אגב. ג'רי דויל שרוף מבחינתי (כמו גיבסון, שוורצי, גראמר וושינגטון).
 

mg

New member
לדעתי מירה לא מתבזה

בלוסט, היא מעולה כתמיד
. אבל זכותך לדעתך כמובן !
 

dixie chick

New member
../images/Emo45.gif מסכימה לחלוטין!

אני חושבת שמירה נהדרת ובכלל לא מתבזה בדיוק להפך לשחקנית בגילה (שכן מה לעשות שחקנים בגיל מבוגר לא מקבלים כ"כ הרבה תפקידים כמו צעירים) להגיע למיין-סטרים בלוסט (בבילון מעולם לא היתה מיין סטים) ולקבל תפקיד כזה זה ממש מגניב, המון אנשים פוגשים בה לראשונה רק דרך התפקיד הזה וזה גם אומר הרבה על המשחק המהמם שלה, שלפי דעתי לא משנה באיזה דמות שמים אותה, באיזה מצב, היא מביאה כ"כ הרבה משחק לדמות, אותי זה תמיד מהמם מחדש, המגוון שלה מעולה, היא אומרת כ"כ הרבה, היא שחקנית בכל תו, בכל שריר... אני מעריצה חסרת תקנה!
 

aerynsun

New member
עוד לא הבנתי מה הקטע של קלודיה ובב

ואיבנובה בבילון. למה היא לא רוצה להמשיך. איזה סכסוך היה שם? חבל, אהבתי את הדמוחת שלה.
 

nick fury

New member
קלודיה כריסטיאן

קלודיה רצתה להשתתף בעונה חמישית אבל ביקשה חופש לארבעה פרקים, כדי שתוכל להתפתח יותר בסרטים אחרים. אפילו סטרזינסקי אישר לה. המפיקים רצו אותה לכל הפרקים. קיצר, אי הבנות קטנות גרמו לזה שהיא עפה מהקאסט. וחבל. לפי דעתי היא היתה יכולה לספק הרבה יותר מאשר טרייסי סקוגינס הזאת (או: last minute replacement, כמו שאני קורא לה).
 

NorthernStar

New member
לא אשמתה של סקוגינס

אבל האובדן של איבנובה גרע המון מהסדרה, ולי אישית הוא לקח את אחת הדמויות הלסביות האהובות עליי בטלויזיה.
 

aerynsun

New member
זה קרה גם לקלאודיה השניה בפארסקייפ

היא ביקשה בתחילת העונה הרביעית לא להיות בארבעה פרקים , רק שכאן אישרו לה. איבנובה לסבית?? נכון היה לה אולי קטע עם (שכחתי את שמה) קוראת המחשבות. אבל היא גם התאהבה במרקוס. הוא שהוא התאהב בה. אהבתי את הקטע בינהם. דרך אגב. רק אצלךי תפוז פורום תוקע לי את כל המחשב, הוא נעשה איטי כמו צב. אחרי שאני סוגרת את הפפורוםהוא חוזר לעצמו. איזה מעצבן זה!
 

NorthernStar

New member
את מדברת על Thalia

ולא, היא ממש לא התאהבה במרקוס. הוא היה מאוהב בה וידע שהיא לעולם לא תהיה אתו. כפי שהיא עצמה הודתה בעונה השלישית, היא אהבה את Thalia. אחת הלסביות הראשונות בטלויזיה האמריקנית, גם אם לא באופן גלוי לחלוטין.
 

mg

New member
נכון שהיא לא התאהבה במרקוס

זאת הייתה הטרגדיה שלו - לרצות מישהי שהוא בחיים (תרתי משמע) לא יוכל להשיג. אבל אני כן חושב שהיו לה רגשות של יותר מידידות כלפיו, שהיא הכירה בהם רק לאחר שהוא הקריב את עצמו בשבילה. היה נראה שהיא מצטערת שהיא לא נתנה לו צ'אנס כשהיא יכלה
וכן, היה לה את הקטע עם ליטה, אבל אני לא חושב שהיא הייתה סגורה לכאן או לכאן בהעדפות שלה. כך או כך, איבנובה תמיד הייתה דמות מעולה וממש חבל שלא התגמשו עם השחקנית. אני לא יכול לתאר לעצמי מה היה קורה אם היו עושים אותו דבר לקלאודיה בלאק. כל פארסקייפ הייתה נופלת בלי המערכת שלה ושל ג'ון.
 

NorthernStar

New member
הצער על מרקוס

לא היה צער על אבדן אהוב או פוטנציאל למערכת יחסים רומנטית. זה היה צער על מותו של אדם למענה. אני אפילו לא יכולה לתאר את ההרגשה הזאת, הכרוכה בידיעה שאדם אחר (ועוד מישהו קרוב) מת בגללי. גם אני הייתי עוזבת לו זה היה קורה לי, ומנסה לבנות משהו אחר במקום אחר. אגב, לא התכוונת לליטה, אלא לת'ליה. ליטה לצערי לא הייתה לסבית. בזבוז מוחלט. ולו היו נותנים לדמות של קלודיה בלאק להיות לסבית, בוודאות הייתי צופה בסדרה.
 

mg

New member
אני מניח שזה

עניין של השקפה. אני ראיתי את זה קצת אחרת.. וכן, ת'ליה - סורי של הבלבול
אה, ולא התכוונתי לזה שהיו עושים את הדמות של ארין ללסבית. התכוונתי לזה שאם לא היו נותנים לקלאודיה בלאק את החופש שהיא רצתה בתחילת עונה 4 והיו מוציאים אותה מהסדרה (כמו שעשו לקלאודיה כריסטיאן ) אז הכל היה נופל בפארסקייפ. אבל כך או כך, אני עדיין חושב שבלי המערכת יחסים ג'ון ארין פארסקייפ הייתה נופלת. זה לא אומר שלא היו רמזים לסטוצ'ים של הזוג המפורסם עם שאר הדמויות במויה
 

aerynsun

New member
ת'ליה?

ללא זוכרת מי זאת. היה לה משהו עם ליטה, לא?? בכל אופן אני לא הרגשתי שהיא לסבית וכמו MG חשבתי שמרקוס מת היא הצטערה שהיא לא עשתה משהו עם הקשר או הצטערה אולי שאהבה היתה חד צדדית והוא לא הפסיק לנסות. מסכן מרקוס.
 

mg

New member
מאוד מסכן ..

ות'ליה, ליטה, אפילו השם שלהן דומה
 

dixie chick

New member
תמיד הייתי מתבלבלת בסדרה

ואגב לגבי כל הדיון הזה אני כן חושבת שאיבנובה אהבה גם את מרקוס ומקבלת את הההשערה שהיא בחנה את עצמה מבחינת אהבה מכל הכיוונים, גם אהבה זה מושג יחסי בעיקר אצל מישהי כמוה שמדחיקה כ"כ את כל הרגשות לפעמים קל יותר להתחבר לבחורה בגלל העדר האיום והרגשת המתח וכ' ככה שאני מבינה את הקרבה שנוצרה בינה לבין טליה ואת זה שזה היה אהבה מבחינתה האם זה היה מע' יחסים לסבית? מכאן הדרך עוד ארוכה ארוכה... אני גם חושבת שחלק מהרתיעה שלה אל מול מרקוס היתה הסגירות הנפשית שלה ולא חוסר אהבה, אני חושבת שהיא פשוט לא נתנה לו להתקרב ולא נתנה לו סיכוי למרות שאולי היא רצתה היא פשוט לא היתה מוכנה נפשית.
 

nick fury

New member
טליה וינטרס

הטלפתית המסחרית המאוד לא ממוסחרת ובעלת הקול המאוד נעים לשמיעה.
 
למעלה