בבילון 5: הסיפורים האבודים

mg

New member
תודה ../images/Emo13.gif

על ההסבר בקשר לדיוויד. גם אני לא הייתי מלהק מישהו אחר לדמות של ג'קאר. אולי חוץ מ ווין פיגרים המצויין (סקורפיוס). יש בו משהו נארני לטאי ואפל כזה וגם ככה הוא רגיל להיות בעור וקשקשים
ונכון שאגדת הריינג'רים היה דפוק, בגלל זה בדיוק היה נחמד לראות שעושים משהו טוב מזה. לתקן את הרושם. ומרקוס לא חייב להיות בעוד 300 שנה. יכול להיות גם על החיים שלו מלפני שהפך לריינג'ר, עם אח שלו וכל זה. ונכון שלנדו דמות מעניינת, רק שהטרגדיות שלו עייפה אותי בשלב מסויים.
 
תגובתי לכל עניין מרקוד וניסיון

ליישב קושי מיוחד. או.קיי , עזבו את מרקוס , הוא מת . אבל יש קושי מאווד גדול בעלילה שהוא כל הנושא של הdrakh plague . איך עושים כדור הארץ עם מגפה כאשר בsleeping in light אין מגפה . jms צריך לחשוב טוב טוב מה עושים עם זה.... אבל אם הסרטים החדשים שלאחרי בבילון 5 וליפני a call to arms אז זה לא מיישב.
 

mg

New member
צודק לגמרי לגבי המגפה ../images/Emo45.gif

אבל ממתי מוות של דמות מהווה הסוף שלה?
למי שלא היה בכדור הארץ בעשור האחרון... ראה ערך באפי וחצי הדמויות בפארסקייפ..
 
שכחת עוד משהו

יש את מייקל שאנקס שהתעלה בעונה -5 וראות אותו מתארח בעונה -6 אבל הוא חזר בעונה ה-7.
 

NorthernStar

New member
כן, זאת באמת מגפה בsci fi

למצוא דרכים "יצירתיות" (מדי!) להחזיר דמויות מתות לחיים. ספייק ודרלה ששבו באיינג'ל אחרי שחוסלו ב"באפי". באפי שחזרה מהמתים (לפחות פעמיים). כנ"ל זינה וגבריאל ב"זינה". שרידן בבבילון...
 
Northern star התכוונתי למגפה של

כדוה"א אחרי call to arms. מה jms יעשה עם הפרט המכריע הזה בקשר לסידרת הסרטים החדשה ? זה מאווד מעניין אותי לאיזה כיוון הוא ייקח את זה . ומה יקרה בכלל עם כדוה"א כשהוא בהסגר הרחק מהברית הביכוכבית.
 

starfield

New member
למה אמורה להיות בעיה?

בין Call to arms לSleeping in light יש חלון של 15 שנה, נניח הם מצאו מרפא למגפה בשנה הראשונה, ומעיפים את כל עניין המגפה לעזאזל, זה לא בעייתי בכלל. חוץ מזה קראתי שג'ואי תיכנן שהם ימצאו תרופה כבר לפני אמצע הסדרה כך שסביר להניח שאם הסדרה הייתה ממשיכה למגיפה היה פז"מ של רק 3 שנים פחות או יותר.
 

mg

New member
ובל נשכח את ארנולד רימר

ההולוגרמה מננס אדום !
 

nick fury

New member
עכשיו שאתה אומר את זה

יש משהו בשחקן. יצא לי לראות את המשחק שלו. וכמו שהית' לדג'ר ילמד להכנס לדמות הג'וקר בסרט הבא של בטמן, כך אני בטוח ששחקן מתאים יכול להכנס לנעליים הגדולות של ג'קאר (אם להוציא בחשבון את ברנדון ראות' שניסה להכנס לנעליים ענקיות ולא ממש הצליח ב'סופרמן חוזר') אבל עדיין זה לא ממש אותו דבר, כי תמיד נראה את אנדריאס קטצולאס בדמיוננו ולא אותו.
 

NorthernStar

New member
לא שאני לא שמחה לB5 חדש

but let's face it: הניסיונות האחרונים להחיות את הB5 Universe כשלו בגדול. אנדריאס וג'ייסון עברו לעולם שכולו טוב, מירה מתבזה בLost, טרייסי סקוגינס מושפלת בDante's Cove, וקלודיה לא תחזור לתפקיד איבנובה לעולם. את מי זה משאיר לנו? ברוס (נצפה השבוע בCold Case)? אהמממ.... לא הרבה. ולי אישית לא בא על דמויות חדשות. הלוואי ויכלו להפוך את את הסנטורי טרילוג'י למיני סדרה (כנ"ל לגבי הpsi-corps series).
 

NorthernStar

New member
ושכחתי את ג'רי דויל המשוקץ

המתפקד היום כמנחה תכנית רדיו הומופובית, מיזוגנית וקסנופובית. אותו לא הייתי רוצה לראות יותר על מסכי.
 

dixie chick

New member
../images/Emo6.gif לפי החתימה שלך נראה ש

יש הרבה אנשים שהיית קוראת להם משוקצים ואת מסוכסכת איתם במידה כזאת או אחרת
סתם קחי את זה בקלות, ג'רי היה שחקן חמוד והוא אחד המצחיקים גם בסדרה עצמה וגם במציאות (אם במקרה ראית את הבלופרז, הוא אומן הפיספוסים הבלתי מעורער של הסדרה)
 
למעלה