בהמשך לדיון על נושא צניעות

Arie17

New member
?!

משהו מפריע להן להוליד ילדים? זה קורה המון היום... רק מיד אח"כ יש הפלות, כי בת 16 תקים משפחה? יש מעטים שעושים את זה... רוב הבנות והבנים "עושים את זה" בשביל להנאה, ולא בשביל להתרבות, דווקא "הלהתרבות" לדעתי זה התופעת לוואי בשבילם, אבל זו רק דעתי. אז אין שום כפיה על זה...
 

EverMan

New member
למה רק בת 16 ?

מה עם מישהי בת 21 ? ולא ! היא רק רוצה להינאות מיחסי המין עם מישהו שהיא בוחרת. היא מתלבשת ככה , כדי שמישהו יבוא , יתחיל איתה , היא תאשר אותו , הם יצאו פעם פעמיים ואז היא תשכב איתו , זה אומר שלמישהו מותר לקחת את העניינים ולאנוס אותה ? בגלל שהיא מתלבשת ככה כי היא רוצה מישהו ספציפי ?
 

Arie17

New member
אתה תופס אותי במילים - כאילו...

אני ממש קיצוני, כאילו אני שולל את החיים בעולם הזה! ברור שלא התכוונתי לזה, וסתם נתתי דוג´! ברור שהיא לא מתלבשת רק בשביל זה, אבל זה חלק גדול ממה שנגרם, מהתוצאה שבאה אח"כ, אני אומר שהלבוש הזה הורס למשהי הזאת את מי שהיא באמת! זה העיקר וקודם לכל!
 

InvisibIe

New member
כמו יצר הרעב?

ונניח שאתה רעב, מה זה רעב, מת מרעב, אתה עובר ברחוב ורואה קיוסק. אין לך כסף. האם תתנפל עליו, תחטוף אוכל ותברח? מן הסתם לא, וזו הוכחה שאתה יכול בלי בעיות להתגבר על ה"יצר". המטרה האמיתית של "הצניעות" בדת היהודית (ולא רק בה) היא לכבול ולשעבד את האישה, לקחת ממנה את הזכות על גופה ולהבטיח שהיא תישמר רק לאדם שלפי הדת הנפלאה שלך היא שייכת לו- בעלה.
 

EverMan

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif

 

Arie17

New member
ונניח שאתה

רעב, מה זה רעב, פשוט לא אכלת כמה ימים, ומונח לך "בורגר-ראנץ´" (אני מקווה שאתה אוכל כאלה דברים
זה סתם לדוג´) על שולחן, האם לא תאכל אותו? אל תגיד לי שלא, בלי להתחכם זה לא חוכמה להביא מקרה עם גניבה, ויש כאלה שדווקא כן יגנבו, אני מדבר ת´כלס על היצר זה כמו שאני ישאל אותך אם יאיימו עליך עם רובה ענק על הראש כדי שלא תשכב עם משהי, אז ברור שלא תשכב איתה כי גם אם תרצה לשכב אתה קודם תמות... אז מה החוכמה לשאול כאלה דברים? והיהדות לא משעבדת את האישה ולא רוצה להגביל אותה, היהדות רוצה בטובת האישה, למה אתם חושבים אנשים דתיים מנסים להסביר זאת? כי נדפק להם המוח? כי משעמם להם ואין להם מה לעשות? לא, כי הם מאמינים במטרה מסויימת, ואפשר להאמין בה
 

EverMan

New member
אבל זה לא ככה

ההמבורגר לא מונח לך על השולחן , הוא נמצא מאחורי המדף ובוחר מי שיאכל אותו. ההמבורגר הזה נקנה בזכות , ולא נילקח ! זה ההבדל , אי אפשר להשוות בין המבורגר לבין אדם בשר ודם שחי ועושה בחירות משלו , הוא בוחר מי יאכל אותו וזו זכותה הטיבעית ! היהדות לא משעבדת את האישה ? לפי התנ"ך מותר למכור את הבת שלך לעבדות !
 

InvisibIe

New member
קודם כל, אני בת

ואני גם טבעונית ככה שלא הייתי אוכלת את הבורגר הזה בכל מקרה. אבל- סליחה?! איך אתה מעז להשוות בין אכילת המבורגר שלא פוגעת באיש (אם נתעלם מהעובדה שהוא עשוי מבשר, אבל אני לא אכנס לזה) לבין אלימות איומה נגד אישה וגרימת נזק נוראי לכל החיים? כמו שכבר אמרו כאן- *שום דבר לא מצדיק אונס*, גם אם הבחורה תסתובב עירומה ברחוב. עוד דבר, מפריעה לי ההתייחסות הזאת אל אונס כאל סקס. אונס זה לא סקס, זה אלימות, ורק אדם חולה ביותר יהנה מלשכב עם אישה נגד רצונה. ודבר אחרון: איך תסביר את העובדה שגם נשים דתיות צנועות נאנסות? (לנושא של היהדות אני לא אכנס עכשיו).
 

Arie17

New member
סליחה, לא ידעתי שאת בת, תראי

אני מביא דוגמאות כדי להסביר את המצב... ואני לא משווה את אכילת ההמבורגר לאונס, אני משווה אותה ליצר של לרצות לשכב, שהרצון הזה פועל מ 2 הצדדים... אבל אם כבר העלת את הנושא אז ככה נכון! שום דבר לא מצדיק אונס, והיהדות לא מתייחסת לאישה בזלזול, וזה שמותר למכור אותה לעבד זה במקרים שאין כסף למשפחה, והיא חייבת להשיג כסף, ואין כאן זלזול באישה... פשוט זו הברירה היחידה שנשארה וברור שאונס זה לא איך שאת מכנה, עד כדי כך אתם חושבים שאני סתום? שאני "מתעב נשים"? שאני "שונא נשים"? יש לי כבוד לכל אדם בעולם הזה, ולכל אדם יש את הזכות המלאה לחיות לפי רצונו, רק למה אני מסביר את זה, לטובתך! את חושבת שמשעמם לי? שאני בא לשגע אותך עם רעיונות?! זה דברים שלא אני קבעתי... ושוב פעם השאלה הזו, איך תסביר את העובדה שגם נשים דתיות נאנסות, תראי, אף חברה לא מושלמת, ותמיד יש בעיות בכל חברה, רק תעשי השוואה כמה זה קורה כאן וכמה זה קורה כאן
 

נטע ap

New member
אריה, שתיהיה לי בריא ../images/Emo101.gif

ואני ממש לא רוצה לפגוע כאן באפחד, אבל, זה אוסף השטויות הכי גדול שקראתי! לקח לי המון זמן, אבל קראתי כל הודעה (היו כאלה שחזרתי לקרוא פעמיים, להיות בטוחה שקראתי נכון). אני יודעת שזכותו של כל בן אדם להיות בעל דעה משלו א ב ל אני פשוט לא מאמינה שיש עדיין אנשים שחושבים על "צניעות = כבוד"! אריה, צר לי לאכזב אותך, אבל אין שום קשר בין אונס ולבוש. זכותו של כל אדם להתלבש לפי רצונו וטעמו ולשום אדם אחר בעולם אין זכות לפרש לבוש בשום צורה שהיא. אם אני רוצה ללבוש גופיה חצי שקופה בליווי חצאית מיני לגבר ממוצע ברחוב אין את הזכות לחשוב שאני מפתה אותו! תענה לי על השאלה והפעם בלי זה שלכל חברה בעיות: למה דתיות בלבוש צנוע נאנסות? הרי הן הולכות כולן צנועות וחסודות עם מטען עודף של כבוד... המין הוא משהו טבעי, יפה וטוב ואני לא רואה שום סיבה למה בני אדם לא יכולים להנות ממנו, בלי להתחתן קודם. ואתה? האם זה רע להתלבש סקסי, לפנק את עצמך ולמצוא לעצמך גבר מתאים? "היהדות לא מתייחסת לאישה בזלזול, וזה שמותר למכור אותה לעבד זה במקרים שאין כסף למשפחה, והיא חייבת להשיג כסף, ואין כאן זלזול באישה... פשוט זו הברירה היחידה שנשארה" כך אתה כתבת. תגיד לי, אתה נורמלי?!?!? אתה בכלל מודע למה שאתה כותב?!?!?! לא - למכור אישה לעבד זה לא זלזול - זה סיפוק הצורך המיידי של המשפחה. וזה בסדר. אז זהו, ש ל א! למה לא למכור גבר, אלא דווקא אישה? כי ככה כתוב? למה בכלל למכור אדם?!?!?! היית מוכר את אימא שלך או את אחותך אם, חלילה, למשפחתך לא היה כסף? או שהם מ"חוץ לתחום"? הדת היהודית מזלזלת בנשים ומפלה נשים - תכניס את זה טוב טוב לראש שלך תגיד לי, למה אני צריכה לחיות לפי חוקים שקבעו בשבילי חבורת גברים שמרנים ומזדקנים? מי הם, שיודעים מה טוב ורע ונכון ומותר?! אני חיה לפי החוקים שלי - וגאה בזה ורק חסר שלמישהו יהיו בעיות עם זה!!! אני כל-כך לא מסכימה איתך וכל-כך חושבת שאתה צריך להבין שהזמנים השתנו - וזאת העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך.
 

Arie17

New member
לנטע

היי קראתי את כל מה שיש לך לומר, אני רוצה להסביר לך מה הכוונה שלי, יש אהבת גוף ויש אהבת הנפש, היום, אנשים פשוט הולכים על אהבת הגוף, וחכי שניה לפני שתקפצי עלי, תראי, היום, חבר וחברה אוהבים לגעת אחד בשני, לעשות הרבה דברים שקשורים לגוף, להתנשק, להתחבק, וכו´ וכו´, ובעצם, כל ה"אהבה" הזאת בחיים לא תגיע לאהבה שלימה, תמיד רוצים עוד ועוד, אף פעם לא תרגישי עם אהבה כזאת שהזה שאיתך ממש שלך, שאתם ממש יחד, הגוף שלכם אולי כן, אבל יהיה לך קשה לאהוב את ההוא עצמו, את תאהבי את הדברים החיצוניים שהוא עושה, ולא, אין לי התנגדות לזה, רק אני לא בעד לאהוב משהו אחד בלבד שבעצם הוא לא העיקר בשבילי
 
איזה שטויות אתה אומר...

אתה יודע מה זאת אהבה בכלל? התאהבת פעם במישהי? אהבה אף פעם לא בנויה על דבר אחד. אהבה לא בנוייה על שדיים גדולים או על גוף חטוב, אהבה בנויה על רגש ועל אופי ובנוסף לכך על חיצוניות (הרי צריך לאהוב את מה שאתה רואה לא?)... החינוך הדתי אולי לימד אותך שאסור ללכת חשוף אבל הוא שכח ללמד אותך כמה דברים על חופש הביטוי ועל דמוקרטיה. ועוד דבר, אני לא יודע מאיפה הבאת את כל מה שאתה אומר אבל חבר שלי הוא דתי מסורתי בדיוק כמוך והוא בכל זאת מתרשם מחיצוניות וזה מושך אותו, הוא לא חושב שכל הבנות צריכות ללכת כמו נזירות עם שמלות ארוכות, אבל הוא כמובן גם מאמין בחופש הביטוי - יחי ההבדל הקטן.
 

Arie17

New member
אני גם לא אמרתי את זה, סתם הפכת

את המילים שלי... וכן, עברתי פעם "חוויה" כזו, ככה שאני יודע מה אני מדבר, ולא, היא לא זרקה אותי, פשוט זה נפסק... וברור שאהבה לא בנויה על הגוף, אני רק אומר שזה בעצם מה שקובע, כל המעשים החיצוניים, אם אתה "גבר" ותדבר ככה וככה לזאת שלידך, או שתקפוץ מאיפשהו, ובקיצור תשחק אותה, ולהרבה היום זו האהבה... ואלה שלא, אז הם בקשר בשביל מה? לאן הם רוצים להגיע עם הקשר שלהם?
 
למעלה