בוחן פתע

al19

New member
כמה שאלות..

כי באמת היה מעניין התשובות שלך..
מה זה אומר היית עסוק בעניינים אחרים, ובגלל זה עשית רק 3 יחידות מטמתיקה ?
ומה זאת אומרת בגרות חלקית לא נראה טוב בקורות חיים, מי בכלל מוסיף בקורות חיים שלו איזה בגרות יש לו ?
מה הבעיה להשלים אז את הבגרות \ מה חסר לך ?
 

lemonade111

New member


עסוק בעניינים אחרים ז"א שהיו לי עוד דברים על הראש חוץ מלימודים.
מה אתה לא מוסיף?
מה הבעיה להשלים? אין לי ז*ן לזה, למדתי מקצוע פרטי ואני עובד בזה.
 

al19

New member
מגניב...

תעשה אהבה :) לא מלחמה...
בכל מקרה, מה יכול להיות עוד על הראש שיותר חשוב מבגרות ? סתם מעניין אותי מה היה...כאילו או שסתם , לא ממש בא לך לעשות 4 יחידות ?
אני לא מוסיף .. א, ברגע שרשום לך אוניברסיטה בקורות חיים אז זה די ברור שיש לך בגרות מלאה, אבל גם אם לא היה לי אז כמובן שלא הייתי רושם.
מה המקצוע הפרטי שלמדת ?
 

lemonade111

New member
>>

מה יכול להיות על הראש יותר חשוב. בשתי מילים - בעיות אישיות, שאני לא יפרט, סיבותי עימי, תודה
.
מקצוע, זה גם עוד משהו שאני מעדיף לא לפרט כי אני פוחד שיזהו אותי, אבל משהו במחשבים. אשלח לך מסר עם תיאור המקצוע
.
 

Optimistic Girl

New member
כן

באימון אישי <וגם קצת בNLP>
הקטע הוא לדעת לשאול את השאלות הנכונות

השאלות האלו,
עושה משהו לבנאדם
הן גורמות לו להסתכל אחרת על החיים שלו
ולהרהר

אתה יש לך את זה, בשאלות שלך

תמשיך כך
 

zombiex

New member
עונה

1. איזה מן תלמיד היית? משקיען וחרוץ עם כל הסיכומים, בדיוק להיפך או משהו באמצע?
-משהו באמצע.

2. מה הדרך הכי מקורית שמצאת כדי ללמוד למבחן?
- התכוננתי בדרכים רגילות למדי.
3. האם פעם ניסית להעתיק במבחן? ואם כן, האם הצלחת?
-לא ניסיתי.
4. כשהמורה מדברת על נושא כלשהו, ולך היה פשוט קשה להתרכז, מה בדרך כלל עשית? (ניסית להקשיב בכל זאת, קראת ספר, אולי קשקשת על השולחן?)
-לקשקש על השולחן או במחברת, לשחק/לסמס בפלאפון, לקרוא ספר, להכין שיעורים למקצוע אחר, לשקוע בחלומות בהקיץ, לדבר עם מי שיושב ליד.. אין גבול לאפשרויות.

5. שיעורי בית היו משהו שהכנת בבית, או העתקת במרץ חמש דקות לפני הצלצול?
-העתקתי במרץ.

6. לכל אחד יש מבחן בו הוא קיבל ציון גבוה במיוחד – ושהוא מתגאה בו מאוד. איזה מבחן זה בשבילך? באיזו כיתה?
-בבי"ס לא התגאיתי בציונים גם כשהם היו גבוהים. בפסיכומטרי ובציונים באוניברסיטה אני די גאה.

7. איפה היית לומד? בספרייה, על המיטה, ליד השולחן, מול הטלוויזיה, על הדשא בגינה?
-הכל חוץ מהדשא בגינה.

8. אם היית יכול לחזור אחורה בזמן, מה היית משנה בהרגלי הלמידה שלך?
-הייתי דואג ליהנות יותר מהתקופה הזאת מאשר דואג לציונים/לימודים.
 

mad alot

New member
אז ככה

1. איזה מן תלמיד היית? משקיען וחרוץ עם כל הסיכומים, בדיוק להיפך או משהו באמצע?
הייתי התלמיד שהחבר הכי טוב שלו זה התלמיד שמסכם הכל. אני הייתי ההפך, עם 60+ אחוז חיסורים ואיומים על העפה מהתיכון.

2. מה הדרך הכי מקורית שמצאת כדי ללמוד למבחן?
אין

3. האם פעם ניסית להעתיק במבחן? ואם כן, האם הצלחת?
לא ולא

4. כשהמורה מדברת על נושא כלשהו, ולך היה פשוט קשה להתרכז, מה בדרך כלל עשית? (ניסית להקשיב בכל זאת, קראת ספר, אולי קשקשת על השולחן?)
הצקתי לכל מי שהיה מסביב, ADD :)

5. שיעורי בית היו משהו שהכנת בבית, או העתקת במרץ חמש דקות לפני הצלצול?
אפילו לא היה לי את הכבוד המינימלי בשביל להעתיק.

6. לכל אחד יש מבחן בו הוא קיבל ציון גבוה במיוחד – ושהוא מתגאה בו מאוד. איזה מבחן זה בשבילך? באיזו כיתה?
לא קיים גם זה.

7. איפה היית לומד? בספרייה, על המיטה, ליד השולחן, מול הטלוויזיה, על הדשא בגינה?
ליד שולחן? נראה לי.

8. אם היית יכול לחזור אחורה בזמן, מה היית משנה בהרגלי הלמידה שלך?
את ההרגלי למידה:)
 

Purple Mushroom

New member
סקר סקר-מבחן פתע !

מבחנים ולימודים
(קודם כל, בזמננו, שנת הלימודים נפתה ב-1 לספטמבר, אם לא היה יום שבת, כמו השנה. מה זה הדבר הזה ששנת הלימודים נפתחה אאל"ט, ב28 לאוגוסט ??!! wtf ???

1. איזה מן תלמיד היית? משקיען וחרוץ עם כל הסיכומים, בדיוק להיפך או משהו באמצע? הייתי תלמיד טוב.

2. מה הדרך הכי מקורית שמצאת כדי ללמוד למבחן? לא זוכר. לשנן את החומר? לקרוא את המחברת שוב?

3. האם פעם ניסית להעתיק במבחן? ואם כן, האם הצלחת? לא.

4. כשהמורה מדברת על נושא כלשהו, ולך היה פשוט קשה להתרכז, מה בדרך כלל עשית? (ניסית להקשיב בכל זאת, קראת ספר, אולי קשקשת על השולחן?) לא זוכר. פעם בכיתה י"א, הייתי כותב כמה פעמים המורה אמרה אה. כן, גם אני קישקשתי על השולחנות.

5. שיעורי בית היו משהו שהכנת בבית, או העתקת במרץ חמש דקות לפני הצלצול? בבית. אבל לפעמים גם זה.

6. לכל אחד יש מבחן בו הוא קיבל ציון גבוה במיוחד – ושהוא מתגאה בו מאוד. איזה מבחן זה בשבילך? באיזו כיתה? אני לא זוכר כ"כ. אה ! פעם בכיתה ט', קיבלתי מהמורה לשירטוט. (שזה היה נחשב כאילו הקבצה ג' של צרפתית, העיפו כמה תלמידים שנכשלו בשפות, צרפתית וערבית, וקיבצו את כל המופרעים של הגימנסיה (בשנת 89 או 90? לפני חולדאי, שנתיים לפני שחולדאי הגיע לגימנסיה). אז בקיצור, היתה לנו מורה לא קונבציונאלית, שקיבלתי בה במבחן מעל לציון 100. איזה 104, מתוך 115. משהו כזה.

ופעם, בכיתה ב'1, אאל"ט (בחטיבה העל תיכונית בהנדסאים), בשנת 1998 או 1999, היה מבחן מאוד קשה, עם מורה מאוד אהובה, שכחתי את המקצוע אגב, זה היה אבל הכנה לבסיסי נתונים, או שזה היה בסיסי נתונים.
וקיבלתי את הציון 64 או בעצם זה היה 84, הציון הכי גבוה בכיתה. וכולם התפעלו ממני. בהנדסאים, היתה רשימה עם כל ציון של כל מבחן, בלוח מאחורי זכוכית במסדרון.

7. איפה היית לומד? בספרייה, על המיטה, ליד השולחן, מול הטלוויזיה, על הדשא בגינה? בכיתה ב' (יסודי), אני זוכר, כי היתה תמונה על זה, אני הבכור מבין 5 ילדים של אמא שלי, והייתי עושה שיעורים על המיטה. כשמסביבי יש בלגן של ילדים קטנים, ותינוקות.
בכיתה ט', אני זוכר , שחרשתי על השולחן, באנגלית, תוך כדי שמיעה באוזניות את הביטלס. ישבתי איזה 3 שעות על שיעורי הבית באנגלית. (הייתי חלש באנגלית).


8. אם היית יכול לחזור אחורה בזמן, מה היית משנה בהרגלי הלמידה שלך? כאמור, מאז סוף היסודי , באנגלית, וגם בתיכון באנגלית, ומתמטיקה, הייתי משנה , הייתי מוסיף לי יותר שקדנות, וחריצות.
לא מספיק עשיתי שיערי בית באנגלית, ומטמטיקה בתיכון, וזה התנקם לי בציונים. במיוחד הציונים המאוד נמוכים, במבחן הראשון של כל שנה, בתיכון, במטמטיקה בעיקר.
הצלחתי בסוף אבל להגיע לתעודת בגרות. ממש בקושי, אבל הצלחתי.
זה בערך מה שנשאר לי. וחבר שלי היה אומר, שלפחות אנחנו בעשירון העליון, של הלימודים. תיכון, תעודת בגרות.
חבל שאין לי דיפלומת הנדסאי.
בדיוק דיברתי גם על הנושא הזה הלילה, עם שותף שלי.

בשבת, ה 1 לספטמבר, יעברו 73 שנים לפרוץ מלחמת העולם ה-2. ו-30 שנים מאז שעליתי לכיתה א'1, בבית ספר יסודי רמת אביב גימל. (קיבל את השם שלו, הרבה שנים אחרי שסיימתי, שכחתי איך קוראים לו עכשיו).
אפרופו מלחמת העולם השניה,
בעשור הזה, עוד כשנתיים. (צריך לברר תאריך מדוייק), ימלאו 100 שנים לפרוץ מלחמת העולם ה-1.
אלון ארד, חובב היסטוריה גם. (שהמקצוע היסטוריה, היה מקצוע בתיכון גם, בגרות וזה, בכמה יחידות חובה בבגרות שלי):)...
=]
 

tamaguchi girl

New member
הזכרונות עדיין טריים אצלי, עברו שנתיים


1. איזה מן תלמיד היית? משקיען וחרוץ עם כל הסיכומים, בדיוק להיפך או משהו באמצע? הייתי באמצע. רוב הזמן ישנתי בשיעורים, כי לא טרחתי לישון בלילה יותר משעתיים..
ולמרות זה כתבתי את הכל מסודר ולא הצקתי למורים.

2. מה הדרך הכי מקורית שמצאת כדי ללמוד למבחן? לא למדתי מעבר ל2 דק', עד שהייתי פורשת לראות סדרות
לפני הבגרויות הייתי לומדת עם חברים במרתון וגם אז השפיות הייתה נעלמת מאוד מהר והיינו מתחילים להמציא שירים בשביל לזכור נוסחאות מתמטיות ומקרים היסטוריים.

3. האם פעם ניסית להעתיק במבחן? ואם כן, האם הצלחת? העתקתי כמה פעמים בחטיבה, לא עלו עליי. לא מתגאה בזה. בתיכון העדפתי להיכשל אם לא ידעתי, אבל רוב הזמן הצלחתי להמציא תשובה כלשהי.

4. כשהמורה מדברת על נושא כלשהו, ולך היה פשוט קשה להתרכז, מה בדרך כלל עשית? (ניסית להקשיב בכל זאת, קראת ספר, אולי קשקשת על השולחן?) אם הצלחתי להחזיק את העיניים שלי פתוחות (הישג!) אז הייתי מציירת. כל הדפים האחרונים של המחברות שלי היו מלאים בשירבוטים.

5. שיעורי בית היו משהו שהכנת בבית, או העתקת במרץ חמש דקות לפני הצלצול? או שהכנתי בהפסקה לפני השיעור, או שפשוט לא. לפעמים הייתי מאלתרת תשובות תוך כדי השיעור


6. לכל אחד יש מבחן בו הוא קיבל ציון גבוה במיוחד – ושהוא מתגאה בו מאוד. איזה מבחן זה בשבילך? באיזו כיתה?
אני גאה בציון הסופי שלי במתמטיקה, בבגרות בספרות, אבל הכי בבגרות באזרחות - 99 (!). המקצוע הזה לא עניין אותי בתיכון וגם לא בחיים האמיתיים, אבל אני בעיקר גאה כי המורה שלי אמרה שלא אצליח להוציא מעל 90 בבגרות - אז זה היה ממש כיף לראות אותה אוכלת את הכובע כשפירסמו את הציונים.


7. איפה היית לומד? בספרייה, על המיטה, ליד השולחן, מול הטלוויזיה, על הדשא בגינה? בשולחן מול המחשב, במקביל לסדרות/מוזיקה/שיחות במסנג'ר/אחר/הכל יחד..העיקר לא בשקט.

8. אם היית יכול לחזור אחורה בזמן, מה היית משנה בהרגלי הלמידה שלך? בתור התחלה הייתי ישנה בלילות כדי שאוכל להיות ערה בשיעורים. זה היה מאוד לא נעים לישון למורה מול העיניים
.
וזהו, אני חושבת שהצלחתי לא רע בדרך שלי
 

faland

New member
אני גם


1. איזה מן תלמיד היית? משקיען וחרוץ עם כל הסיכומים, בדיוק להיפך או משהו באמצע?

משהו באמצע? הייתי יחסית חרשן, אבל תמיד הייתי בקבוצות חרשניות עוד יותר אז זה לא בלט

2. מה הדרך הכי מקורית שמצאת כדי ללמוד למבחן?

אני ממש טוב בליצור או למצוא תקצירים לזכירת דברים.

3. האם פעם ניסית להעתיק במבחן? ואם כן, האם הצלחת?

כן ובערך. זה היה בתיכון, והשגתי את התשובות, אבל המורה ראה וציין בשיעור הבא שכדאי לכל מי שמעתיק להיזהר כי זה ברור מאוד ובאוניברסיטה לא יתיחסו לזה בסלחנות. באוניבסיטה מעולם לא העתקתי, בעיקר כי לא חשבתי שאנשים לידי ידעו את התשובות טוב ממני.

4. כשהמורה מדברת על נושא כלשהו, ולך היה פשוט קשה להתרכז, מה בדרך כלל עשית? (ניסית להקשיב בכל זאת, קראת ספר, אולי קשקשת על השולחן?)

קישקשתי בשוליים של המחברת. באוניברסיטה הייתי עם מחשב אז יכולתי לגלוש

5. שיעורי בית היו משהו שהכנת בבית, או העתקת במרץ חמש דקות לפני הצלצול?

בבית

6. לכל אחד יש מבחן בו הוא קיבל ציון גבוה במיוחד – ושהוא מתגאה בו מאוד. איזה מבחן זה בשבילך? באיזו כיתה?

הבחינה הסופית בקורס שנה רביעית בפתולוגית מערכת העצבים. אני לא בטוח כמה קיבלתי, אבל מהחישוב ההשוואה בין הציון הסופי לציון לפניי הבחינה, חישבתי שזה חייב להיות גבוה מ95

7. איפה היית לומד? בספרייה, על המיטה, ליד השולחן, מול הטלוויזיה, על הדשא בגינה?

בכל מקום, לרוב הייתה לי פינה אהובה באוניברסיטה

8. אם היית יכול לחזור אחורה בזמן, מה היית משנה בהרגלי הלמידה שלך?

לא הרבה... עבדתי הרבה כדיי לפתח הרגליי למידה שמתאימים לי.
 

einat162

New member
גם אני !

1. משהו באמצע, ותלוי גם באיזה מקצוע - יש כאלו שהשקעתי יותר ויש כאלו שפחות.

2. הכי מקורית? אין לי.....

3. בוחן נחשב?

4. פשוט בהיתי ונתתי למוח לרוץ על דברים אחרים.

5. הרבה פעמים עשיתי בבית את חלק - והעתקתי את השאר לפני הצלצול....

6. בגרות במתמטיקה - 3 יח"ל, אני מאמינה שזה היה י"ב (או י"א?). היחידה הראשונה קיבלתי (כמו כולם) 100, ובשתי היחידות קיבלתי... לא זוכרת אם 90 ואז הסופי בתעודת בגרות היה 84 או 80 ומשהו ואז הסופי היה 74 או 76.
נראה לי 90 ואז ציון סופי 84. בכל מקרה אני זוכרת שאחותי בדקה בעבודה באינטרנט (כי לא היה לנו אינטרנט בבית- ובדיוק משרד החינוך התחיל עם פרסום התוצאות באתר), וכשהיא התקשרה להגיד לי שעברתי יפה (מאוד!) את הפגרות במתמטיקה פשוט צרחתי. אני ומתמטיקה לא הולכים ביחד....

7. על המיטה.

8. כלום. חשבתי על לכתוב פה- "הייתי משקיעה יותר בהכנת שיעורי בית" אבל זה היה, עבר, נגמר, את התעודת בגרות שלי הוצאתי - ובדיעבד לא הייתי משנה כלום כי זה הספיק. חוץ מזה, כמו השבוע הראשון של כל שנה, זאת מן הבטחה שלא הייתי עומדת בה....
 

Jackie Blue

New member
:)

1. איזה מן תלמיד היית? משקיען וחרוץ עם כל הסיכומים, בדיוק להיפך או משהו באמצע?
הפעמים היחידות שלמדתי זה לפני המתכונות עם מחברות שצילמתי מחברות.
אבל היו לי ציונים מעולים תמיד.

2. מה הדרך הכי מקורית שמצאת כדי ללמוד למבחן?
בים, חוף מבודד.

3. האם פעם ניסית להעתיק במבחן? ואם כן, האם הצלחת?
אני לא סומכת על אחרים. היו מעתיקים ממני.

4. כשהמורה מדברת על נושא כלשהו, ולך היה פשוט קשה להתרכז, מה בדרך כלל עשית? (ניסית להקשיב בכל זאת, קראת ספר, אולי קשקשת על השולחן?)
קשקשתי על השולחן, ציירתי במחברת, כתבתי פתקים לחברים, סימסתי בטלפון, יצאתי החוצה לשבת עם השומר.

5. שיעורי בית היו משהו שהכנת בבית, או העתקת במרץ חמש דקות לפני הצלצול?
העתקתי.

6. לכל אחד יש מבחן בו הוא קיבל ציון גבוה במיוחד – ושהוא מתגאה בו מאוד. איזה מבחן זה בשבילך? באיזו כיתה?
כלומר 100? לא יודעת, קיבלתי הרבה מאיות (אני יוצאת כאן חננת על)

7. איפה היית לומד? בספרייה, על המיטה, ליד השולחן, מול הטלוויזיה, על הדשא בגינה?
על המיטה עם כרית ענקית כמו של פשושון.

8. אם היית יכול לחזור אחורה בזמן, מה היית משנה בהרגלי הלמידה שלך?
אם הייתי חוזרת לתקופה של התואר - אז הייתי רוצה להגיע להרצאות, להקשיב, וללמוד יותר מלילה אחד לפני מבחן.

איזה כיף שאני אחרי זה! :)
 

Puskas

New member


1. הייתי תלמיד גרוע, הברזתי בערך 70 אחוז מהמזמן בין כיתות ח' ל-י"ב,
הברזתי משני מבחני בגרות והלכתי לים, היו לי בדר"כ 5-7 נכשלים בכל תעודה,
אסיפות הורים היו סיוט כי אפילו בבחנים של 2 שאלות הייתי מצליח להיכשל,
עשיתי שיעורי בית אולי 5 פעמים כל התיכון, כל המורים התבאסו עליי ובכללי רק רציתי לבלות.

2. ללמוד למבחן? מה זה?

3. חח ברור.. וכן הצלחתי.

4. כשכבר הייתי בכיתה (איזה 6-7 שעות בשבוע), הייתי מצייר, משחק סנייק, מתכתב עם חברים או מצטרף לשכונה שעשינו בכיתה.

5. לא זה ולא זה.

6. אין דבר כזה, לא התרגשתי ממבחנים ואני לא מתרגש עד היום, זה לא מזיז לי לא לטוב ולא לרע, מבחינתי זה סתם בולשיט..
אפילו בפסיכומטרי שלי הגעתי כל כך רגוע עד שאנשים חשבו שאני על נוגדי דיכאון.

7. לא הייתי לומד.

8. בתור התחלה הייתי מייצר כאלו..


ובקצרה המשפט שמתאר הכי טוב את דעתי על דרישות מהערכת החינוך להכנת שיעורי בית, הגעה והשתתפות בשיעורים והצלחה במבחנים:
מתוך שיר של אמינם: "I just don't give a fuck"
 


1. איזה מן תלמיד היית? משקיען וחרוץ עם כל הסיכומים, בדיוק להיפך או משהו באמצע? אני הייתי המסכמת שכולם מצלמים ממנה


2. מה הדרך הכי מקורית שמצאת כדי ללמוד למבחן? המצאתי עם חברה שירים על תהליכים בביולוגיה

3. האם פעם ניסית להעתיק במבחן? ואם כן, האם הצלחת? ממש ממש לא. גם לא נתתי שיעתיקו ממני.

4. כשהמורה מדברת על נושא כלשהו, ולך היה פשוט קשה להתרכז, מה בדרך כלל עשית? קשקשתי על המחברת

5. שיעורי בית היו משהו שהכנת בבית, או העתקת במרץ חמש דקות לפני הצלצול? הכנתי בבית.

6. לכל אחד יש מבחן בו הוא קיבל ציון גבוה במיוחד – ושהוא מתגאה בו מאוד. איזה מבחן זה בשבילך? באיזו כיתה? 100 במתכונת בתנך. וגם הסופי בבגרות במתמטיקה וגם בביולוגיה.

7. איפה היית לומד? בספרייה, על המיטה, ליד השולחן, מול הטלוויזיה, על הדשא בגינה? ליד השולחן בבית.

8. אם היית יכול לחזור אחורה בזמן, מה היית משנה בהרגלי הלמידה שלך? אמממ כלום. אם זה עובד למה לשנות? מה שכן-- הייתי בוחרת מגמות אחרות.
 

נוש14

New member
גם אני

1. איזה מן תלמיד היית? משקיען וחרוץ עם כל הסיכומים, בדיוק להיפך או משהו באמצע? משהו באמצע

2. מה הדרך הכי מקורית שמצאת כדי ללמוד למבחן? היה איזה פעם בחטיבה שנפגשתי עם חברה ללמוד למבחן בגיאוגרפיה והתחלנו להלחין את החומר ולשיר. זה לא ממש עזר

3. האם פעם ניסית להעתיק במבחן? ואם כן, האם הצלחת? חחח ניסיתי כן. עשיתי את עצמי כאילו מחפשת משהו בתיק ובעצם פתחתי בסתר את המחברת וחיפשתי את החומר הרלוונטי. וכמובן גם ללחוש למי שישב לידי. לא נתפסתי אבל הייתה איזה פעם שהשארתי את המחברת על השולחן בטעות בזמן מבחן ולא הסתכלתי עליה בכלל ולא כלום והמורה קלטה את זה והתחילה להאשים אותי שהעתקתי. בסוף היא ויתרה לי אבל עדיין נכשלתי במבחן חחח

4. כשהמורה מדברת על נושא כלשהו, ולך היה פשוט קשה להתרכז, מה בדרך כלל עשית? (ניסית להקשיב בכל זאת, קראת ספר, אולי קשקשת על השולחן?) המשכתי לא להתרכז חחח

5. שיעורי בית היו משהו שהכנת בבית, או העתקת במרץ חמש דקות לפני הצלצול? היה והיה

6. לכל אחד יש מבחן בו הוא קיבל ציון גבוה במיוחד – ושהוא מתגאה בו מאוד. איזה מבחן זה בשבילך? באיזו כיתה? התגאיתי בכל ציון גבוה שקיבלתי. אם אני צריכה לציין משהו אחד אז זה שקיבלתי 100 במבחן בע"פ באנגלית בכיתה יב' (זה שעושים כחלק מהציון הכללי, לא היו לי הקלות או משהו). הייתי היחידה בכיתה שהוציאה 100 בזה ואני עדיין מציינת את זה מדי פעם בפני אנשים

7. איפה היית לומד? בספרייה, על המיטה, ליד השולחן, מול הטלוויזיה, על הדשא בגינה? הרוב מול הטלויזיה כי פשוט שנאתי ללמוד

8. אם היית יכול לחזור אחורה בזמן, מה היית משנה בהרגלי הלמידה שלך? הייתי מנסה להגיע יותר לשיעורים וללמוד יותר חזק לפני מבחנים. בסוף יצאה תעודת בגרות טובה אבל אפשר היה יותר טוב
 

ebi83

New member
אבל המורהההה


1. איזה מן תלמיד היית? משקיען וחרוץ עם כל הסיכומים, בדיוק להיפך או משהו באמצע? הייתי תלמיד שזוכר, לא מסכם ולא חרוץ. לא עושה שיעורי בית אבל מקשיב בשיעור וזוכר ובגלל זה מוציא ציונים טובים.

2. מה הדרך הכי מקורית שמצאת כדי ללמוד למבחן? לא ללמוד אליו נחשב?

האמת שלימדתי אנשים על מבנה העין לקראת מבחן בפסיכולוגיה בעזרת המצלמה שלי, אבל זה לא היה בבי"ס זה קצת אחרי


3. האם פעם ניסית להעתיק במבחן? ואם כן, האם הצלחת? ניסיתי, אבל לרוב העתיקו ממני. באחת הבגרויות בעוונותיי נתתי לחבר שלי תשובות על בקבוק שתיה של ליטר וחצי.

4. כשהמורה מדברת על נושא כלשהו, ולך היה פשוט קשה להתרכז, מה בדרך כלל עשית? (ניסית להקשיב בכל זאת, קראת ספר, אולי קשקשת על השולחן?) זה לא היה קורה יותר מדי, אבל לרוב בוהה באויר או מדבר עם החברים מסביב.

5. שיעורי בית היו משהו שהכנת בבית, או העתקת במרץ חמש דקות לפני הצלצול? מעתיק במרץ! למרות שתכלס גם את זה לא הייתי עושה יותר מדי, אבא שלי פעם ממש התעצבן עליי כי הייתי כותב את הש.ב. עמוד אחרי עמוד ואפילו לא משאיר מקום לתשובות


6. לכל אחד יש מבחן בו הוא קיבל ציון גבוה במיוחד – ושהוא מתגאה בו מאוד. איזה מבחן זה בשבילך? באיזו כיתה? תאמינו לי שאין לי כזה.. היחיד שאולי מתקרב אלו הבגרות והמגן במגמת א"י- החלק ההדרכתי. כי להעביר סיור זה כיף


7. איפה היית לומד? בספרייה, על המיטה, ליד השולחן, מול הטלוויזיה, על הדשא בגינה? אני חייב רעש שאני לומד. בתיכון למדנו בפנימיה בחדרים, בכללי הייתי שם רדיו\מוזיקה\טלוויזיה ברקע וקורא.

8. אם היית יכול לחזור אחורה בזמן, מה היית משנה בהרגלי הלמידה שלך? הרבה אבל לא הכל, בעיקר כי אני נמצא איפה שרציתי להיות ועם כל הכבוד לבתי הספר שהייתי בהם- שיפור לא באמת היה משנה משהו...
 
עונה...

1. איזה מן תלמיד היית? משקיען וחרוץ עם כל הסיכומים, בדיוק להיפך או משהו באמצע?משהו באמצע...

2. מה הדרך הכי מקורית שמצאת כדי ללמוד למבחן? מקורית?! הייתי חננה, מה מקורית....למדתי חרשתי והוצאתי ציונים בינוניים


3. האם פעם ניסית להעתיק במבחן? ואם כן, האם הצלחת? לא זוכרת,אבל בטוח העתקתי באיזה שהוא מבחן....

4. כשהמורה מדברת על נושא כלשהו, ולך היה פשוט קשה להתרכז, מה בדרך כלל עשית? (ניסית להקשיב בכל זאת, קראת ספר, אולי קשקשת על השולחן?) בתקופת בית ספר אני וחברות היינו מעבירות פתקים בשיעורים ומתכתבות, עכשיו בלימודים הנוכחים שלי כשקשה לי להתרכז (וקשה לי להתרכז!!!) אז אני בזמן שיעור מתעסקת באייפון, וואסטאפ ופייסבוק וכאלה...המרצות מרשות כי הן יודעות שרק ככה אני מקשיבה לשיעור, ומי שלא מרשה אז היא נא....... (המילה שהצדיק לא מרשה לי להגיד...)

5. שיעורי בית היו משהו שהכנת בבית, או העתקת במרץ חמש דקות לפני הצלצול? תמיד עשיתי שיעורי בית אבל היו פעמים שהיינו יושבים ומשווים ובודקים לפני השיעור


6. לכל אחד יש מבחן בו הוא קיבל ציון גבוה במיוחד – ושהוא מתגאה בו מאוד. איזה מבחן זה בשבילך? עברתי (בקושי) אבל עברתי חחחחח בגרות באנגלית 3 יחידות וזה היה מרגש כאילו קיבלתי 100...

7. איפה היית לומד? בספרייה, על המיטה, ליד השולחן, מול הטלוויזיה, על הדשא בגינה? לומדת על המיטה,כמו אז גם עכשיו ככה ...לפעמים במחשב (עם דברים פתוחים במקביל חחחחח),תלוי במה מדובר ואם צריך מחשב לזה או לא...

8. אם היית יכול לחזור אחורה בזמן, מה היית משנה בהרגלי הלמידה שלך? כלום!!! הייתי כותבת שהייתי משקיעה יותר,אבל במחשבה שניה אין בשביל מה להשקיע הרי בשביל מה צריך בגרות?! אז אין לי בגרות מלאה אז מה?! אני הולכת להסתדר בחיים מעולה גם בלי זה...העיקר הלימודים עכשיו הולכים טוב.... הממוצע שלי מעל 80 בינתיים, בתקופת בית ספר הממוצע שלי היה 70
זה רק מראה שכשמשהו חשוב לי אני משקיעה כשלא חשוב לי אני פשוט לא אשקיע...
 
למעלה