בוקר אור לכולם-פורים שמח..תודה לכולם.אני השנה

דיון מאוד חשוב בסוגיה שיכולה ליפול על כולנו.

בעלי ואני גמלאים בני 70+, אנחנו מבוטחים בקו"ח כללית, בגילנו המתקדם אנחנו כבר לא כל כך בקו הבריאות, קיבלנו מכתב מקו"ח כללית שמגיע לנו החזרים בסך 125 ש"ח "תקרה משפחתית עבור שרותים רפואיים" ואחרי כמה ימים הגיע לנו מכתב נוסף שמגיע לנו החזר על 16 ש"ח מאותה סיבה, ניגשנו למזכירת הסניף לברר מה זה ולאחר שיחה איתה היא אמרה לנו שנקבל זיכוי על הסכומים ונוכל לראות את זה בחשבון הבנק, לאחר שעברו חודשיים ולא ראינו שום החזר צילצלנו לשרות לקוחות שלהם וענו לנו שהסכומים הוחזרו לנו בצורת קיזוז מתשלומי ביטוח מושלם, אנחנו לא רואים שום החזרים ולא מבינים בזה, התרעמנו על הפקידה ושאלנו למה הם בכלל בוחשים לנו בחשבונות, הסברנו לה שאין לנו אפשרות לבדוק קיזוזים וכל מיני סידורים שלהם בחשבונות שלנו, ביקשנו רק שישתמשו בהוראת הקבע שנתנו לחשבון הבנק לשלם לקו"ח את התשלום החודשי המגיע להם ואם מגיעים החזרים שיחזירו לנו (לכן קוראים לזה החזרים) הפקידה אמרה שאין אפשרות. נשאלת השאלה עד כמה שימוש גופים חיצוניים יכולים לעשות בחשבון הבנק שלנו, האם זה תקין? ואז איך לנו יש ביקורת על הדברים?

אשמח מאוד לתגובתכם
 

מינהר

New member
ניצת, אני אמורה לקבל החזר על טופס 17 שביטלתי.

אמרו לי בקופח שהסכום יוחזר לי דרך הוראת הקבע שלי בישראקארד.
אני עוקבת אחרי הנושא דרך המחשב, פרוט חיובים של ישראקארד עבור קופח.
אני לא מכירה את הזיכוי שאת דיברת עליו, כי עיקר ההוצאה שלי היא מחוץ לסל, ועל זה אין החזר.
 

בת חן191

New member
קשה מאד לעקוב אחרי זה, את צריכה לראות חודש לפני זה אם התשלום

של תקרת משפחתית אותו דבר או באמת קיזזו לעשות השואה בין החודשים,
 

יוליקה

Member
מנהל
החזר על טופס 17?? למה??

אף אחד לא מחוייב על טופס 17.
זה התחשבנות בין קופ"ח לבית חולים או מרפאה...
למה שיחזירו לך סכום שאת לא חוייבת בו??
 

מינהר

New member
יוליקה, יש שיטה חדשה בכללית. ברגע שקבעת תור מחייבים אותך.

את מבטלת את התור מבטיחים לך החזר. אני רוצה לראות אם יקיימו. תתעדכני במרפאה שלך.
 

יוליקה

Member
מנהל
אנחנו בכללית

ושום טופס 17 שלנו לבלינסון - לא חוייבנו!
 
מינה אני גם בכללית ומעולם

לא חייבו אותי. שלשום הייתי אצל רופא אף אוזן וגרון , רופא מקצועי, עם טופס 17 ולא חייבו אותי. כדאי לך לבדוק את זה.
 
יהודית טופס
17

זה טופס שצריכים להביא לבי"ח וזה בתשלום, לרופא מקצועי, משלמים
כל רבעון, כנראה ששילמת כבר עבור רבעון לרופא אחר, וייתכן שיש לך פטור,
לי למשל יש פטור מכל התשלומים האלה, כי אמנם אני ובעלי כבר אזרחים
ותיקים, אבל הוא גם נכה ובזכות זה אנחנו פטורים, חבל רק שאין לנו גם
פטור מתשלום עבור תרופות, שעולות כל כך הרבה.
 
בעניין העריכה

נכון שאחרי שאני מפרסמת ופותחת שוב את מה ששלחתי, מופיעה בצד שמאל
המילה עריכה, אבל אין אפשרות ללחוץ על זה וצריכים לברר ב-
למה זה
קורה, זה גם בפורום השני שלי ואני אבקש מהמנהלת לבדוק את זה.
 

נימה3

New member
אני ממש לא מתענינת בנושא של עריכה וכד'

אני כותבת ולפני ששולחת בדרך כלל מגיהה. אז למה צריך עריכה? מה שצריך כאשר עונים למישהו לציין למי עונים ובאיזה ענין ואז הכל מסתדר. זה מאד פשוט.
יוליקה, יופי של בילוי היה לכם. אצלנו היתה אמש מסיבת פורים מאד גרנדיוזית אבל מיועדת בעיקר לצעירים שמתחילים לרקוד בשעה 22.00 שזו השעה שבקירוב העיני שלי מתחילות לרמוז לי שמקומי במיטה. אלא אם כן יש משהו מענין במיוחד שמעסיק אותי.
הבקר אני מארחת קבוצת חברות שנפגשות מדי חודש ביום שישי, הפעם נפל הארוח בחלקי כי זה חודש יום ההולדת שלי, נראה לי מתאים. גם מזג האויר כבר מאפשר גלישה למרפסת בניגוד לחדשי החורף שזה בלתי אפשרי.
מאחלת לכלם שבת נפלאה.
 

בת חן191

New member
כמוני כמוך נימה בכללל אינני מבינה בשביל מה העריכה אנחנו

כותבים מאמר בעיתון??
מה כל כך קשה לתת הצצה על שתי שורות כתובים
ואפילו יותר,,,כתיבת שם שאליו מופנית התגובה ונגמר
 

יוליקה

Member
מנהל
בעריכה התכוונתי כשטועים בהקלדה ניתן לתקן עד 15 דקות משליחתה

 

יוליקה

Member
מנהל
ציפי? את שואלת אותי??

כל מי שכותב או עונה רוצה שהתגובה שלו תהיה בראש הדף...
לכן, אם הוא רואה נושא ביום קודם... איננו עונה בהמשך לשרשור
אלא עונה למחרת, או אפילו פותח שרשור חדש ונפרד על נושא
שנדון יום קודם...
נכון!! אני עושה סדר... אני מעבירה שרשורים חדשים לתוך הנושא כשמתאפשר
ואם לא אני פשוט מצמידה לשרשור החדש...
לידיעתכם -
כשאתה רוצים לענות בנושא חדש או אפילו להגיב על נושא קיים
תצמידו את הודעתכם לנושא עם הנקודה הכתומה - זהו הנושא הראשי
של אותו יום - וכך לא יהיה בלגן.
 
הצלחתי להתבלבל


ההסברים שקיבלתי , קשים לי, הנקודות הכתומות והכחולות והימים והנושאים
ויש גם תשובות לימים שלפני היום האחרון,יוליקה אין לי טענות אליך, פשוט
משגע אותי לרדת ולעלות עם העכבר הלוך וחזור ולחפש מה כתבו ומה ענו
אתמול או שלשום, בת חן, הביקורת שלך על מה ואיך כותבים בפורום האחר,
לא לטעמי, כל אחד בוחר את הפורום שמוצא חן בעיניו ואני אוהבת את הפורום
שכתבת עליו, אני מרגישה שם הכי נוח, שם זה המקום שבו אנחנו משתפים
את החברים במה שעובר עלינו, מי שזה לא מתאים לו, שלא יכנס, אז בתכל'ס
מכיוון שאני גם אוהבת להכנס לפורום הזה, אקבל עלי את הדין ואמשיך לגלגל
הלוך וחזור עם העכבר.
ערב טוב
 

בת חן191

New member
ציפי, לא תמיד תגובות מוצאות חן, גם בעיני לפעמים

תגובה של משהוא אחר לא מוצאות חן, אבל אני מבינה שלא הכל יכול למצוא חן בעיני,או בעיני משהוא אחר,,,אלן החיים, לא הכל מוצא חן בעינינו , נשאר לנו
לקבל או לא לקבל ,לקרוא או לא לקרוא, ולהמצא היכן שאנחנו רוצים
 

בת חן191

New member
איפא נמצאות הנקודות?? אני חושבת שהטוב ביותר לציין את שם האדם

שמגיבים לו
 

יוליקה

Member
מנהל
מצטערת, החליפו את הצבעים

נושא ראשי היה כתום - עכשיו כחול
 

oritta17

New member
הדסה יקרה,,

מנסיוני ,זו תקופה לא קלה למשפחה,כאשר יקירנו מאושפז ומטופל,
לעיתים אנשים במצבו,עוברים שיקום ממושך עד שהמצב משתפר,דרוש לכך זמן ,ולאחר מכן ,הם שוב חוזרים לעצמם ולתקשר עם המשפחה.
נכון שכול אחד מתקדם ומשתקם בקצב שלו, וצריך הרבה סבלנות,
אין פה מטה קסם -לשינוי המצב במהירות ,הזמן הוא הרופא הכי טוב.
&nbsp
לכן,הדסה יקרה,זה הזמן שתתעודדי ותהיי אופטימית,כי בסוף התהליך באופן הדרגתי יסתיים שלב השיקום,ואז הוא ישוב לתקשר איתכם.
בכול מקרה עצם המשך הפעלתו בשיקום,ושאת נוכחת בשיפור במצבו - זה סימן טוב לבאות, ויש תקוה גדולה שבעלך ישתקם וישתחרר.
&nbsp
זה לא קל ,אבל יש להתאזר בעוד קצת סבלנות ,אופטימיות ואמונה - וזה המסר שאת צריכה להעביר אליו,תאמיני ביכולות שלו ותשמחי בהתקדמות שלו ,וכול זה יועיל לו ולך -
את תחייכי אליו -והוא יחייך אלייך בחזרה.
ובסיום השיקום את תחזרי לפורום עם בשורות טובות והחלמתו תגיע בקרוב.
&nbsp
שבת שלום,
והחלמה מהירה .
&nbsp
 
למעלה