בוקר טוב, האם הייתן מעוניינות שהציג

בוקר טוב, האם הייתן מעוניינות שהציג

עבודות צמר שאני עושה? בעיקר בליבוד במים וסבון וליבוד מחט. אני לא רוצה להדחף לפורום הזה שמתמקד בעיקר בסריגה אבל אם יש התעניינות בעבודה בצמר בטכניקות אחרות, אשמח להראות.
 

88hentai88

New member
נמחש לראות ואף לקבל הדרכה בנושא

אני גם כן עושה ליבודים בכל מיני רמות... אני דווקא אוהבת את הליבוד הלא ממש מושלם, כזה שהוא על החצי... בקרוב אעלה תיק שעשיתי כך.
 
נתחיל עם נעלי בית מלובדות

יש לי המון עבודות שעוד לא צילמתי אז העלה אותן בימים הקרובים.
 
זו עבודה גדולה מאד שמצולמת בחלקים

אז אני מעלה רק תמונות אחדות כי אני לא בטוחה שהכיוון הזה מעניין פה מישהו.
 

88hentai88

New member
מגניב לגמרי

למה לא יעניין...?? זה קשור לצמר??? זה מה שחשוב... וזה מאוד יפה וניראה מעולה... את מוזמנת להרגיש בנוח
 

iris3111

New member
yyyyאיזו הישתוללות... מאאקסייים

חבל על הזמן ניראה לי שצריך לזה המון סבלנות או שאני טועה?
 
מהמם!!! אותי מאוד מעניין.

רוצה לדעת הכל.... תיאבון בלי סוף
 
זה תלוי באופי. אותי למשל סריגה

מוציאה מדעתי. בלי לפגוע באף אחד. נורא קשה לי החזרה הזו על אותו הדבר והספירה של השורות ומתי להוריד ומתי לעלות-זה יכול להוציא אותי מדעתי למרות שאני סורגת מדי פעם בעיקר צעצועים - חיות סרוגות, גמדים וכד'. בשנה הבאה הבן שלי ילך לבית הספר ובבית ספר וולדורף (אנתרופוסופי) סורגים בכיתה א' זה חלק חשוב מתוכנית הלימודים ויש לזה כל מיני משמעויות לגבי התפתחות ילדים אז אני אצטרך להתמודד. מה אפשר לעשות.
 
האם תוכלי לספר לנו?

לגבי החשיבות של לימוד בכיתה א - סריגה ומה המשמעויות. אם לא נח לך בכללי אשמח מאוד אם תספרי לי במסר.
 
לגבי התפתחות ילדים וסריגה אז

קודם כל אני לא מומחית ומעבר לזה זה קשור לתפיסה האנתרופוסופית על התפתחות הילד והאדם ככלל. בחינוך וולדורף הדגש בשנים הראשונות הוא על עשייה ולא על התפתחות אינטלקטואלית וכל ההתרחשויות (שירים, סיפורים ופעילות) בגן בנויות על העשייה, בעלי מלאכה וכד'. כתה א' היא המשך ישיר של הגן והתפיסה שהילד בשנות חייו הראשונות נמצא באחדות עם העולם כלומר הוא לא מפריד את עצמו - אני והעולם אלא העולם זה אני ואני זה העולם. הסריגה היא מלאכה שתומכת בשלב הזה של ההתפתחות כי היא גם פעולה מאוחדת, חוט אחד וממשיך וממשיך הלאה והלאה ברצף שלא נגמר. בכיתה ג' למשל כאשר מתרחש מה שנקרא משבר גיל 9 שבו הילד מתחיל ליצור הפרדה ברורה בינו ובין העולם המלאכות בבית הספר פונות יותר לכיוון ריקמת איקסים. זה נושא מאד עמוק ורחב אבל מקווה שעניתי לך.
 
אוסיף שהילדים מתחילים ללמוד

סריגת ימין עם שתי מסרגות שעובדות על שני הצדדים, כאשר בשלב מאוחר יותר עוברים לסריגה במסרגה אחת, שמחזקת צד אחד.
 
למעלה