אני מעל 50 שנה מורה דרך וגר בחולון מ-1962
זו התשובה שלי לשאלה על חולון.
הכרתי אישית את פנחס איילון שהיה ראש העיר אחריו, ובאחת הפעמים שנסעתי ליד ביתו, והוא עצר אותי והעיר לי שאני נוסע בלי אורות ונגד הכיוון (הרחוב חד סיטרי), תשובתי:"אני לא מלמד אותך לנהל עיר , אתה אל תלמד אותי לתפוס גנבים".
הוא התנצל וחייך כשאמר לי שהוא זוכר לי חסד נעוריי (היה אירוע שמישהו איים לשחוט את ראש העיר בלשכתו וכולם חששו להתקרב, אני ניגשתי ובעזרת הסחות דעת פרקתי את הסכין מידי המאיים ועצרתי אותו, עוד לפני שמישהו הבין מה קרה כאן).
אני לא רואה שום בעיה בכביש 20, צריך להיצמד לשני הנתיבים השמאליים בלי להפריע לתנועה, ואז ממש לא מענין שיש יציאות/כניסות. להיפך, בגלל כל הכניסות/יציאות, אני יכול לצאת מוולפסון ובמקום שהדרך בעת עומס תנועה תיקח לי חצי שעה הביתה, אני יורד לנתיבי איילון ומגיע הביתה בחמש דקות.
נתיבי איילון הם צורך לאומי גם אם הקירות האקוסטיים מכערים את הנוף, אין ברירה אחרת. נתיבים מרחפים כמו באר"הב עולים פי כמה וכמה מאלו שעל הקרקע. מה גם שבארץ השוכנת לשפת לוח האירו אסייתי, מאוד לא בטוח לבנות גשרים כאלו.