בוקר טוב לנהג אגד בקו 501

מצב
הנושא נעול.
אי מתן זכות קדימה...

האם הוא הועמד לדין רק על סמך התלונה שלך?
או שמא היו גם הוכחות חותכות שהצביעו על אשמתו?
כמו כן, אם הוא פגע בך או גרם לך נזק מובן שתלונה במשטרה תגרור חקירה. אך האם ההעמדה לדין הייתה על עבירת תנועה ורק על סמך תלונה של אזרח?
אי מתן זכות קדימה...
בתחילה התכחש, בדיון השני הודא בעסקת טיעון.
 

ארזS

New member
ואני שמעתי גם שמעתי

אני לא שמעתי על מישהו שקיבל דו"ח מאזרח.
אם אין הוכחה הדבר לא קביל בבית משפט.
בוודאי שתמונה של האוטובוס שצולמה אחרי ביצוע העבירה כשהוא עומד בתחנה, איננה מהווה הוכחה לביצוע העבירה.
ואני שמעתי גם שמעתי
ויותר מפעם אחת.
גם במקצועי הקודם כנהג אוטובוס וגם כמתנדב במשטרה.
אתה יכול לכתוב שלמיטב ידיעתך זה כנראה בלתי אפשרי, אבל לידיעתך זה אפשרי וגם קביל בבית המשפט.
 

mister K

New member
אם כך, כל אדם למעשה יכול להתלונן על מי שבא לו

ואני שמעתי גם שמעתי
ויותר מפעם אחת.
גם במקצועי הקודם כנהג אוטובוס וגם כמתנדב במשטרה.
אתה יכול לכתוב שלמיטב ידיעתך זה כנראה בלתי אפשרי, אבל לידיעתך זה אפשרי וגם קביל בבית המשפט.
אם כך, כל אדם למעשה יכול להתלונן על מי שבא לו
ללא כל קשר למקרה המדובר, כידוע לך לא חסרים גם משועממים למיניהם שמחפשים להתנכל לנהגים ובפרט לנהגי אוטובוס.
אם אין הוכחה ושוטר לא ראה את העבירה, כיצד ניתן לדעת שאכן בוצעה עבירה ושלא מדובר בסתם מתלונן משועמם?
לצורך העניין, תמונת האוטובוס כשהוא עומד בתחנה ולא בזמן ביצוע העבירה, לחלוטין לא מהווה הוכחה קבילה לעבירה.
 

ארזS

New member
נכון, כל אחד יכול להתלונן על כל מי שבא לו

אם כך, כל אדם למעשה יכול להתלונן על מי שבא לו
ללא כל קשר למקרה המדובר, כידוע לך לא חסרים גם משועממים למיניהם שמחפשים להתנכל לנהגים ובפרט לנהגי אוטובוס.
אם אין הוכחה ושוטר לא ראה את העבירה, כיצד ניתן לדעת שאכן בוצעה עבירה ושלא מדובר בסתם מתלונן משועמם?
לצורך העניין, תמונת האוטובוס כשהוא עומד בתחנה ולא בזמן ביצוע העבירה, לחלוטין לא מהווה הוכחה קבילה לעבירה.
נכון, כל אחד יכול להתלונן על כל מי שבא לו
כולל גבר על המאהב של אשתו וגברת על המאהבת של בעלה, וגם עובד על הבוס שפיטר אותו, ואלו מקרים שאכן קרו.

צילום בתחנת האוטובוס לא מהווה הוכחה אם העבירה לא נעברה בתחנה.
אבל אם המתלונן יכתוב לדוגמא : "הייתי בקשר עין רצוף עם האוטובוס מרגע ביצוע העבירה ועד לרגע צילום התמונה והתמונה לא מהווה הוכחה לעבירה אלא רק לצורך הצגת הפרטים של האוטובוס" = זה קביל בהחלט.

אני יכול לספר כאן סיפורים מסמרי שיער משני צידי המתרס אך אין לי זמן מיותר להקדיש לכך.
 
עקרונית כן

אם כך, כל אדם למעשה יכול להתלונן על מי שבא לו
ללא כל קשר למקרה המדובר, כידוע לך לא חסרים גם משועממים למיניהם שמחפשים להתנכל לנהגים ובפרט לנהגי אוטובוס.
אם אין הוכחה ושוטר לא ראה את העבירה, כיצד ניתן לדעת שאכן בוצעה עבירה ושלא מדובר בסתם מתלונן משועמם?
לצורך העניין, תמונת האוטובוס כשהוא עומד בתחנה ולא בזמן ביצוע העבירה, לחלוטין לא מהווה הוכחה קבילה לעבירה.
עקרונית כן
וזה לא כזה פשוט אבל ניתן להאשים נהג על סמך תלונה כזאת
אני אישית מכיר לפחות מקרה אחד כזה.
 

Royal Tiger

New member
אני עם בני הספל ב99% מתגובתו

לתשומת לבך...
הפורום הזה הוא לא מחלקת פניות הציבור של אגד.
אם נהג מסוים עיצבן אותך בגלל משהו שעשה, פה זה לחלוטין לא המקום להתלונן. לכן לא ברור לי מה בדיוק אתה רוצה שנעשה עם ההודעה הארוכה שכתבת (תגובות נזעמות בנוסח טוקבקים ב-Ynet לא תראה פה. אנחנו פורום רציני ומקצועי).
הדבר היחיד שאתה יכול לעשות הוא להתקשר לאגד ולהתלונן בצירוף מספר הרישוי של האוטובוס. באגד נוטים להקפיד מאוד בנושאי בטיחות וסביר שייתיחסו לפנייתך ברצינות.
ואגב, צילום האוטובוס שווה לקליפת השום מבחינת החוק. רק אם שוטר ראה בעצמו את העבירה בזמן אמת, ניתן לתת דו"ח.
אני עם בני הספל ב99% מתגובתו
ניכר על ההודעה (שנכתבה לחלל הוירטואלי מבלי לדעת בוודאות כי תגיעה ליעדה) כי נכתבה מתוך דאגה כנה לשלום הנהג, נוסעיו והציבור שסביבו וכתב אותה אדם אחראי ועל כך, צריך להודות לו.
ניתן ורצוי, להדריך את כותב ההודעה, היכן לשטוח את טענותיו שתקבלנה את מלוא היחס והרצינות.
האחוזון הבודד שאני מתנגד לבני היא בנושא הקפדה על בטיחות, אגד היחידה מכל ענף התחבורה בישראל שמחזיקה מחלקות בטיחות נשכניות בשלושת אזורי התפעול, עם אמצעים (יקרים מאוד!) שאינם מחוייבי חוק, לתיעוד, מדידה ומעקב אחרי נהיגה, במהלך היום אשתדל להעלות מסמך שיבהיר למה אני מתכוון.
 
שלום לטיגריס המלכותי

אני עם בני הספל ב99% מתגובתו
ניכר על ההודעה (שנכתבה לחלל הוירטואלי מבלי לדעת בוודאות כי תגיעה ליעדה) כי נכתבה מתוך דאגה כנה לשלום הנהג, נוסעיו והציבור שסביבו וכתב אותה אדם אחראי ועל כך, צריך להודות לו.
ניתן ורצוי, להדריך את כותב ההודעה, היכן לשטוח את טענותיו שתקבלנה את מלוא היחס והרצינות.
האחוזון הבודד שאני מתנגד לבני היא בנושא הקפדה על בטיחות, אגד היחידה מכל ענף התחבורה בישראל שמחזיקה מחלקות בטיחות נשכניות בשלושת אזורי התפעול, עם אמצעים (יקרים מאוד!) שאינם מחוייבי חוק, לתיעוד, מדידה ומעקב אחרי נהיגה, במהלך היום אשתדל להעלות מסמך שיבהיר למה אני מתכוון.
שלום לטיגריס המלכותי
אני לא יודע אם אתה מודע לנהיגה בסמי שאורכו כמה וכמה מטרים בתוך עיר פקוקה בבוקר.
ואז הדבר האחרון שאתה רוצה ויכול לעשות זה לרשום פרטים ולהתלונן. ושאת זה אני מקווה יעשה נהג הרכב הפרטי.חוץ מזה הייתי קצת רחוק כדי לראות את מספר האוטובוס עצמו. (אבל מהקבינה של האקטרוס רואים הכל).
חשבתי שהמקום להעלות את זה למודעות הציבור הוא בפורום הזה שנקרא "תחבורה ציבורית" למרות קבלת הפנים הידידותית במרכאות של האדון K. ובכלל, מיסטר K חושב שלא צריך לכתוב כאן דברים לא יפים כאלה ואחר כך מתלבש על מישהו רק בגלל שההוא שונא את אגד.
אז אולי הפורום הוא לא רציני ומיקצועי?
אגב, כמה דקות אחרי כן בצומת אחוזה/ירושלים עבר אוטובוס נוסף של אגד את הרמזור באדום מוחלט!
מנסיון רב שמתי לב שנהגי האוטובוסים, לא משנה מאיזה חברה, הם פחות סבלניים בעיר ויותר סבלניים בדרך בין עירונית. זאת תופעה של כולנו, השאלה היא מה אתה עושה עם חוסר הסבלנות הזה וזה כן עניין למחלקת ההדרכה של אגד, מטרופולין או מי שלא יהיה.
 

נתנאל531

Well-known member
בתור נהג מקצועי

שלום לטיגריס המלכותי
אני לא יודע אם אתה מודע לנהיגה בסמי שאורכו כמה וכמה מטרים בתוך עיר פקוקה בבוקר.
ואז הדבר האחרון שאתה רוצה ויכול לעשות זה לרשום פרטים ולהתלונן. ושאת זה אני מקווה יעשה נהג הרכב הפרטי.חוץ מזה הייתי קצת רחוק כדי לראות את מספר האוטובוס עצמו. (אבל מהקבינה של האקטרוס רואים הכל).
חשבתי שהמקום להעלות את זה למודעות הציבור הוא בפורום הזה שנקרא "תחבורה ציבורית" למרות קבלת הפנים הידידותית במרכאות של האדון K. ובכלל, מיסטר K חושב שלא צריך לכתוב כאן דברים לא יפים כאלה ואחר כך מתלבש על מישהו רק בגלל שההוא שונא את אגד.
אז אולי הפורום הוא לא רציני ומיקצועי?
אגב, כמה דקות אחרי כן בצומת אחוזה/ירושלים עבר אוטובוס נוסף של אגד את הרמזור באדום מוחלט!
מנסיון רב שמתי לב שנהגי האוטובוסים, לא משנה מאיזה חברה, הם פחות סבלניים בעיר ויותר סבלניים בדרך בין עירונית. זאת תופעה של כולנו, השאלה היא מה אתה עושה עם חוסר הסבלנות הזה וזה כן עניין למחלקת ההדרכה של אגד, מטרופולין או מי שלא יהיה.
בתור נהג מקצועי
יתכן ותמצא תועלת בתיעוד הנהיגה שלך באמצעות מכשיר DVR. העלות אינה גבוהה מדי (כמה מאות שקלים), כך ניתן להוכיח אי־ביצוע עבירות תנועה במקרה של האשמה (לדוגמא, האשמה לגבי אי־עצירה בעצור), ובמקרים כמו זה שתיארת, אפשר יהיה לגזור סרטון רלוונטי שיראה את מה שהתרחש, וכולל כמובן את פרטי הרישוי של הרכבים המעורבים.

אגב, לאגד (וכיום כמעט לכל חברות התח"צ) ישנה מערכת GPS, לצורכי נתוני זמן אמת ולצורכי תיעוד. אם תציין שעה מדוייקת, כנראה שיהיה אפשר לאתר בקלות את האוטובוס והנהג המדובר.

הבהרה: אין לי שום קשר לייצרני / משווקי / מתקיני מערכות DVR, רק מאוד התרשמתי מהתיעוד שמצלמות כאלו מצליחות להפיק (ב־carsforum נפתח שרשור יעודי לנושא של סרטוני כביש מישראל, והסרטונים שהועלו שם תוך יום־יומיים מזעזעים).
 

Royal Tiger

New member
שלום לכבד

שלום לטיגריס המלכותי
אני לא יודע אם אתה מודע לנהיגה בסמי שאורכו כמה וכמה מטרים בתוך עיר פקוקה בבוקר.
ואז הדבר האחרון שאתה רוצה ויכול לעשות זה לרשום פרטים ולהתלונן. ושאת זה אני מקווה יעשה נהג הרכב הפרטי.חוץ מזה הייתי קצת רחוק כדי לראות את מספר האוטובוס עצמו. (אבל מהקבינה של האקטרוס רואים הכל).
חשבתי שהמקום להעלות את זה למודעות הציבור הוא בפורום הזה שנקרא "תחבורה ציבורית" למרות קבלת הפנים הידידותית במרכאות של האדון K. ובכלל, מיסטר K חושב שלא צריך לכתוב כאן דברים לא יפים כאלה ואחר כך מתלבש על מישהו רק בגלל שההוא שונא את אגד.
אז אולי הפורום הוא לא רציני ומיקצועי?
אגב, כמה דקות אחרי כן בצומת אחוזה/ירושלים עבר אוטובוס נוסף של אגד את הרמזור באדום מוחלט!
מנסיון רב שמתי לב שנהגי האוטובוסים, לא משנה מאיזה חברה, הם פחות סבלניים בעיר ויותר סבלניים בדרך בין עירונית. זאת תופעה של כולנו, השאלה היא מה אתה עושה עם חוסר הסבלנות הזה וזה כן עניין למחלקת ההדרכה של אגד, מטרופולין או מי שלא יהיה.
שלום לכבד
אני מודע בהחלט לנהיגת רכב ארוך ומפרקי בתוך עיר פקוקה בבוקר ולא מקנא בך

אין לי ספק שראית מהקבינה הגבוהה את העבירה וראית בבירור.
העבירה לא עושה שרות טוב לאגד ומציגה את אגד באור שלילי וחבל.(ראה תגובתו של בני הספל)
יש לאגד כלים טובים להילחם בתופעה והם אכן עושים מלאכתם.
אנסה להעלות קובץ שיתן נגיעה על קצה המזלג על מה אני מדבר, אם הוא יעלה במלואו ויהיה ברור, תבין חלק קטן מהעבודה שנעשית בנושא בטיחות.
 
טייגר

שלום לכבד
אני מודע בהחלט לנהיגת רכב ארוך ומפרקי בתוך עיר פקוקה בבוקר ולא מקנא בך

אין לי ספק שראית מהקבינה הגבוהה את העבירה וראית בבירור.
העבירה לא עושה שרות טוב לאגד ומציגה את אגד באור שלילי וחבל.(ראה תגובתו של בני הספל)
יש לאגד כלים טובים להילחם בתופעה והם אכן עושים מלאכתם.
אנסה להעלות קובץ שיתן נגיעה על קצה המזלג על מה אני מדבר, אם הוא יעלה במלואו ויהיה ברור, תבין חלק קטן מהעבודה שנעשית בנושא בטיחות.
טייגר
על כל אוטובוס מאחור יש את המספר של המלשינון, כוכבית תשעים ששים.
לך תנסה להשיג אותם...
אם ככה מתחילים הכלים שלהם, חבל.
 

25306yosef

New member
ולכל מי שרוצה את המסמך בצורה גרפית

שלום לכבד
אני מודע בהחלט לנהיגת רכב ארוך ומפרקי בתוך עיר פקוקה בבוקר ולא מקנא בך

אין לי ספק שראית מהקבינה הגבוהה את העבירה וראית בבירור.
העבירה לא עושה שרות טוב לאגד ומציגה את אגד באור שלילי וחבל.(ראה תגובתו של בני הספל)
יש לאגד כלים טובים להילחם בתופעה והם אכן עושים מלאכתם.
אנסה להעלות קובץ שיתן נגיעה על קצה המזלג על מה אני מדבר, אם הוא יעלה במלואו ויהיה ברור, תבין חלק קטן מהעבודה שנעשית בנושא בטיחות.
ולכל מי שרוצה את המסמך בצורה גרפית
מצורף המסמך בצורה גרפית.
 

25306yosef

New member
מסתבר שבפורמט PDF יוצא באיכות הטובה ביותר

שלום לכבד
אני מודע בהחלט לנהיגת רכב ארוך ומפרקי בתוך עיר פקוקה בבוקר ולא מקנא בך

אין לי ספק שראית מהקבינה הגבוהה את העבירה וראית בבירור.
העבירה לא עושה שרות טוב לאגד ומציגה את אגד באור שלילי וחבל.(ראה תגובתו של בני הספל)
יש לאגד כלים טובים להילחם בתופעה והם אכן עושים מלאכתם.
אנסה להעלות קובץ שיתן נגיעה על קצה המזלג על מה אני מדבר, אם הוא יעלה במלואו ויהיה ברור, תבין חלק קטן מהעבודה שנעשית בנושא בטיחות.
מסתבר שבפורמט PDF יוצא באיכות הטובה ביותר
מצורף המסמך בצורת PDF.
 

ארזS

New member
תגובה קצרה לרויאל טייגר

אני עם בני הספל ב99% מתגובתו
ניכר על ההודעה (שנכתבה לחלל הוירטואלי מבלי לדעת בוודאות כי תגיעה ליעדה) כי נכתבה מתוך דאגה כנה לשלום הנהג, נוסעיו והציבור שסביבו וכתב אותה אדם אחראי ועל כך, צריך להודות לו.
ניתן ורצוי, להדריך את כותב ההודעה, היכן לשטוח את טענותיו שתקבלנה את מלוא היחס והרצינות.
האחוזון הבודד שאני מתנגד לבני היא בנושא הקפדה על בטיחות, אגד היחידה מכל ענף התחבורה בישראל שמחזיקה מחלקות בטיחות נשכניות בשלושת אזורי התפעול, עם אמצעים (יקרים מאוד!) שאינם מחוייבי חוק, לתיעוד, מדידה ומעקב אחרי נהיגה, במהלך היום אשתדל להעלות מסמך שיבהיר למה אני מתכוון.
תגובה קצרה לרויאל טייגר
אגד בהחלט לא החברה היחידה מכל ענף התחבורה בישראל שמחזיקה מחלקת בטיחות נשכנית.
 

Royal Tiger

New member
יכול להיות, אני לא מתיימר לדעת הכל.

תגובה קצרה לרויאל טייגר
אגד בהחלט לא החברה היחידה מכל ענף התחבורה בישראל שמחזיקה מחלקת בטיחות נשכנית.
יכול להיות, אני לא מתיימר לדעת הכל.
אם יש עוד חברה שמחזיקה שלוש מכוניות סמויות (שאינן מהסוג הנפוץ בחברה) עם שני צמדי מפעילים לכל אחת, מותקני מערכת PROVIDA 2000 בעצם היא שודרגה השנה ל DVR X 300, שמגלה אפס סובלנות לעבירות תנועה ואין לה בעייה עם ההוצאות הרבות עקב הפעלת מחלקה גדולה שכזאת, אשמח לדעת.
מחלקת הבטיחות מסונכרנת עם ממוני המשמעת ומעבירה המלצותיה ותוצאות המעקבים להחלטתו בנוגע לענישה ובדרך כלל ההחלטות מחמירות (ודי לחכימא ברמיזא).
עד היום גיליתי שיש מחלקת בטיחות באחת מהחברות שיש לה עוקב עם ...קטנוע, ללא שום אמצעי תיעוד והוכחה ויתר החברות מחזיקות בקצין בטיחות בלבד על פי החוק.
 


יכול להיות, אני לא מתיימר לדעת הכל.
אם יש עוד חברה שמחזיקה שלוש מכוניות סמויות (שאינן מהסוג הנפוץ בחברה) עם שני צמדי מפעילים לכל אחת, מותקני מערכת PROVIDA 2000 בעצם היא שודרגה השנה ל DVR X 300, שמגלה אפס סובלנות לעבירות תנועה ואין לה בעייה עם ההוצאות הרבות עקב הפעלת מחלקה גדולה שכזאת, אשמח לדעת.
מחלקת הבטיחות מסונכרנת עם ממוני המשמעת ומעבירה המלצותיה ותוצאות המעקבים להחלטתו בנוגע לענישה ובדרך כלל ההחלטות מחמירות (ודי לחכימא ברמיזא).
עד היום גיליתי שיש מחלקת בטיחות באחת מהחברות שיש לה עוקב עם ...קטנוע, ללא שום אמצעי תיעוד והוכחה ויתר החברות מחזיקות בקצין בטיחות בלבד על פי החוק.
 

mister K

New member
לגבי הקטנוע...

יכול להיות, אני לא מתיימר לדעת הכל.
אם יש עוד חברה שמחזיקה שלוש מכוניות סמויות (שאינן מהסוג הנפוץ בחברה) עם שני צמדי מפעילים לכל אחת, מותקני מערכת PROVIDA 2000 בעצם היא שודרגה השנה ל DVR X 300, שמגלה אפס סובלנות לעבירות תנועה ואין לה בעייה עם ההוצאות הרבות עקב הפעלת מחלקה גדולה שכזאת, אשמח לדעת.
מחלקת הבטיחות מסונכרנת עם ממוני המשמעת ומעבירה המלצותיה ותוצאות המעקבים להחלטתו בנוגע לענישה ובדרך כלל ההחלטות מחמירות (ודי לחכימא ברמיזא).
עד היום גיליתי שיש מחלקת בטיחות באחת מהחברות שיש לה עוקב עם ...קטנוע, ללא שום אמצעי תיעוד והוכחה ויתר החברות מחזיקות בקצין בטיחות בלבד על פי החוק.
לגבי הקטנוע...
אם אנחנו מתכוונים לאותה החברה, גם שם המחלקה נסגרה לא מזמן.
 

ארזS

New member
לא צריך ללכת כל כך רחוק

יכול להיות, אני לא מתיימר לדעת הכל.
אם יש עוד חברה שמחזיקה שלוש מכוניות סמויות (שאינן מהסוג הנפוץ בחברה) עם שני צמדי מפעילים לכל אחת, מותקני מערכת PROVIDA 2000 בעצם היא שודרגה השנה ל DVR X 300, שמגלה אפס סובלנות לעבירות תנועה ואין לה בעייה עם ההוצאות הרבות עקב הפעלת מחלקה גדולה שכזאת, אשמח לדעת.
מחלקת הבטיחות מסונכרנת עם ממוני המשמעת ומעבירה המלצותיה ותוצאות המעקבים להחלטתו בנוגע לענישה ובדרך כלל ההחלטות מחמירות (ודי לחכימא ברמיזא).
עד היום גיליתי שיש מחלקת בטיחות באחת מהחברות שיש לה עוקב עם ...קטנוע, ללא שום אמצעי תיעוד והוכחה ויתר החברות מחזיקות בקצין בטיחות בלבד על פי החוק.
לא צריך ללכת כל כך רחוק
וכמובן שלא ידעתי על הפעילות הכל כך עניפה הזאת, אבל יש גם דרכים אחרות לפעול מלבד בדרך הנשכנית שהזכרת...
 

ארזS

New member
רותם ?

לתשומת לבך...
הפורום הזה הוא לא מחלקת פניות הציבור של אגד.
אם נהג מסוים עיצבן אותך בגלל משהו שעשה, פה זה לחלוטין לא המקום להתלונן. לכן לא ברור לי מה בדיוק אתה רוצה שנעשה עם ההודעה הארוכה שכתבת (תגובות נזעמות בנוסח טוקבקים ב-Ynet לא תראה פה. אנחנו פורום רציני ומקצועי).
הדבר היחיד שאתה יכול לעשות הוא להתקשר לאגד ולהתלונן בצירוף מספר הרישוי של האוטובוס. באגד נוטים להקפיד מאוד בנושאי בטיחות וסביר שייתיחסו לפנייתך ברצינות.
ואגב, צילום האוטובוס שווה לקליפת השום מבחינת החוק. רק אם שוטר ראה בעצמו את העבירה בזמן אמת, ניתן לתת דו"ח.
רותם ?
זכותו לכתוב את שכתב כפי שרבים כותבים את אשר על ליבם, ותגובתך לא מכבדת את הפורום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה