בוקר טוב! שאלה..

פנומן 72

New member
מיהי כוסית ?

אני חושב שאם נתעמק בביטוי הזה נגלה שכוסית היא מי שהגבר שאומר את זה מעונין להגיע קודם כל לכוס, ואחרי זה לכל השאר ... אבל במונח הרדוד יותר - מדובר בבחורה חטובה, רצוי נאה+ בפניה אבל לא בהכרח. הגוף הוא זה שחשוב ולכן אין כוסית שמנה. זה אוקסימורון.
 

פנומן 72

New member
לא בטוח שאת צריכה להיות כוסית

ממה שאני מבין - זו הגדרה שמתאימה לבחורות עד לנקודה שהן הופכות לנשים. מתי בדיוק קורה המעבר הזה ? הו. זו השאלה שצריכה להישאל ואני כבר שאלתי אותה פה ולא נעניתי. על אישה אי אפשר לומר שהיא כוסית - אפשר לומר חתיכה. אז אם אומרים עליך חתיכה, זה מספיק טוב. כוסית את גם לא צריכה להיות.
 
מסכימה איתך בהחלט

אגב, קיבלתי רשימה של סבתות כוסיות.. לא להאמין שנשים אלו נראות יותר טוב מבנות 20. אולי אעלה רשומה עליהן.
 

orcahol

New member
בדיוק! זה לא קשור לגיל

ההגדרה הזו נופלת על משהו אצלנו בראש (נשים וגברים) אגב חתיכה זו ההגדרה המעודנת הישנה והמוכרת למילה העכשיוית המפוקפקת "כוסית" זה הכל. בהחלט מכיר נשים מעל 45 שיכולות להיות מוגדרות "כוסיות". מה מגדיר אישה ככוסית? אין משהו ממש מדויק, זו המילה שקופצת לך לראש כשאתה רואה מישהי חטובה ומרשימה. אני מסכים שאישה מלאה-שמנה יכולה להיות יפה אך לא כוסית, כמו שהיא לא יכולה להיות חתיכה, אך בהחלט יכולה להיות סקסית. יש גם את השידרוג לעניין - "כוסית על" אבל זה שמור ליחידות סגולה
אציין רק שזה אולי מחמיא אבל כל כך רחוק מלהגדיר אישה נחשקת.
 
בדיוק לנקודה הזו רציתי להגיע

שהענין הוא שלא כל כוסית היא אשה נחשקת! תנו סיכוי לפשוטות העם! :) אהבתי את הנקודות שציינת.
 

פנומן 72

New member
אני דווקא חושב שכן כל כוסית היא נחשקת

אולי לא באופן אינדיווידואלי אבל סטטיסטית ע"י 95% מהגברים לכל הפחות.
 

גניפר14

New member
לפי ניסיון החיים העשיר שלי בתור אשה אענה לך

לפי מה שהבנתי מהגברים בכלל אין תשובה חד משמעית לכוסית כיוון שכל גבר אוהב משהו אחר יכולה להיות אשה שמנה אבל עם פנים יפות וזה יעשה את זה לגבר מסויים והוא ידלק עליה והיא תחשב לו לכוסית על. לעומת זאת יש גבר שלא יעניין אותו כל כך הפנים אלא השדיים מספיק שיהיו לה שדיים גדולות וזה מה שחשוב לו וכך הלאה שדיים , תחת וכל שאר הירקות כל גבר הוא אינדיבידואלי במשיכה שלו לבחורה אקסקאליבר יוצא מן הכלל כי הוא רוצה את זאת שתצא לו מהזו'רנאלים 100 אחוז בהכל לגבי צלוליטיס אפילו בחורה צעירה יכול להיות לה צלוליטיס אבל רוב הצלוליטיס מופיעים אצל בחורות מגיל 30 ומעלה ואין אישה שאין לה לרוב זה מתרכז בירכיים מקווה שעניתי על שאלתך
 

orcahol

New member
סמנטיקה

הדיון הוא על המילה עצמה. "שמנה שתחשב בעניו כוסית" כן ברמת התחושה האישית שלו אבל לא כהגדרה. בדיוק כמו בעל האוהב את אישתו אהבה אמיתית ובעניו תהיה יפה מכל או אם האוהבת את ילדה ופניו יהיו פני מלאך גם אם יהיה רחוק מכך. אך עדיין by dfinition שמנה לא יכולה להחשב חתיכה/כוסית. כמו שלא משנה כמה יפות יהיו פניו של בחור בגובה 1.6 מטר שמנמן הוא לא יחשב חתיך למשל.
 

orcahol

New member
שוב

זה כי את לוקחת את ההגדרה למקום האישי שלך ולא להגדרה החברתית הכוללת המתייחסת למילה ביחס לגוף ולא לפנים. חבל שלא כולם חושבים כמוך ומתנהלים ע"פ מוסכמות חברתיות.
 

xcalibur

New member
טוב מישהו כאן צריך לעשות סדר בבלגאן

המון בחורות לא עושות את ההבדלה הזאת בין "שווה זיון" ו-"כוסית". אני אחדד. שווה זיון - מישהי שלא היה אכפת לך לדפוק. היא יכולה להיות כונפת מערות. היא יכולה להיות שעירה עם אפטיטיס וגוררת רגל ו...היא יכולה להיות גם דוגמנית על ויפהפיה אמיתית. כוסית - בחורה שהיא פאר היצירה. סיבה מהלכת ללהיות גבר בכוכב הזה. כשאלוהים יצר אותה הוא היה צריך את עזרתם של המלאכים כדי שכול גימור סיטוט וליטוש יצא משובח להפליא. ואני לא מתכוון רק לגוף. כול איבר ואיבר מרמח איבריה (כן, כולל הפנים) שווה זהב. אז איך "שמנה" נכנסת למשוואה? ובכן, היא לא. היא שמנה מדי. מן הטבע שבדברים כול כוסית היא גם שווה זיון (בטירוף). אבל! לא כול שווה זיון היא גם כוסית.
 
אויי כמה רדוד

ניחא.. כוסית כזו, בטח היא מפריחה ריח לוונדר כשהיא מפליצה, לא? אם לא, אז היא לא מושלמת.
 

xcalibur

New member
אנשים קוראים לשמנות כוסיות ואני רדוד?! :p

זו כבר שפל, לא רדידות. ואל תהיי קטנונית. את יודעת טוב מאוד למה התכוונתי :)
 
התיאור הזה שלך :)

כל איבר מושלם חחחח.. זו כבר לא אשה... זה פסל שאסור לנגוע. ושוב מה שעבורך מושלם, לאחרים לא.
 

xcalibur

New member
לחשוב שלא קראת פעם אחת בבלוג שלי...

אני תמיד מגזים ומקצין! הנקודה הובהרה? זהו! :p
 
למעלה