יעלי זה בשבילך ..על מחשב חשוך../images/Emo13.gif
טרי מהמייל סיפור אמיתי תמליל שיחה בין איש תמיכה של WORD לבין לקוח שיש לו תקלה קטנה. איש התמיכה תבע את Microsoft על פיטוריו מהעבודה. איש תמיכה : "שלום, אפשר לעזור לך?" לקוח : " כן טוב, יש לי בעיה עם WORD במחשב". איש תמיכה : "איזו בעיה?" לקוח : "טוב, אני הדפסתי במחשב ופתאום כל המילים ברחו" איש תמיכה : "ברחו?" לקוח : "נעלמו" איש תמיכה : "אז איך המסך שלך נראה עכשיו?" לקוח : "כלום" איש תמיכה : "כלום?" לקוח : "הוא ריק. הוא לא מקבל שום דבר שאני מדפיס" איש תמיכה : "האם אתה עדיין ב - WORD או שכבר יצאת משם?" לקוח : "איך אני יודע?" איש תמיכה : "האם אתה יכול להזיז את הסמן שלך ע"ג המסך?" לקוח : "אין שום סמן, אמרתי לך, הוא לא מקבל שום דבר שאני מדפיס" איש תמיכה : "האם למוניטור שלך יש מד כוח?" לקוח : "מה זה מוניטור?" איש תמיכה : "זה המסך שנראה כמו טלוויזיה, האם יש לו אור קטן שמראה שהוא פועל?" לקוח : "אני לא יודע" איש תמיכה : "טוב, אם כך תסתכל בגב המוניטור ותראה לאן מוביל חוט החשמל שמחובר אליו. האם אתה רואה אותו?" לקוח : "כן, אני חושב שכן" איש תמיכה : "מצוין, תעקוב אחר החוט ותגיד לי אם הוא מחובר אל הקיר" לקוח : "כן, הוא מחובר" איש תמיכה : "כשהסתכלת בגב המוניטור, האם ראית שני כבלים מחוברים אליו?" לקוח : "לא" איש תמיכה : "טוב, אז יש שניים. אני צריך שתסתכל לשם שוב ותמצא את הכבל השני" לקוח : "או. קיי. מצאתי" איש תמיכה : "עכשיו תעקוב אחריו ותראה אם הוא מחובר היטב לגב המחשב שלך" לקוח : "אני לא יכול להגיע אליו" איש תמיכה : "אהה...אתה אולי יכול לראות." לקוח : "לא" איש תמיכה : "גם אם אתה מניח את ברכך על משהו ומתכופף?" לקוח : "או, זה לא בגלל שאין לי זווית נכונה זה בגלל שחשוך" איש תמיכה : "חשוך?" לקוח : "כן, האור במשרד כבוי והאור היחידי שיש בא מהחלון" איש תמיכה : "אז לך בבקשה ותדליק את האור במשרד" לקוח : "אני לא יכול" איש תמיכה : "לא? למה?" לקוח : "משום שיש הפסקת חשמל" איש תמיכה : "הפס...הפסקת חשמל? אהה, אוקיי, עכשיו אנחנו מבינים. האם עדיין נמצאים ברשותך הקופסאות וספרי ההדרכה שקיבלת כאשר קנית את המחשב?" לקוח : "כן, אני שומר אותם בארון" איש תמיכה : "יופי!, אז לך תביא אותם, תנתק את המערכת שלך, תארוז בקופסאות בדיוק כפי שקיבלת אותה, אחר כך תיקח את הקופסאות ותחזיר לחנות ממנה קנית את המחשב" לקוח : "באמת? זה כל כך חמור?" איש תמיכה : "כן, אני חושש שכן" לקוח : "אם כך, בסדר, מה אני אומר להם?" איש תמיכה : "תגיד להם שאתה יותר מידי מטומטם מכדי שיהיה לך מחשב"