בושה שמישהו כזה קורא לעצמו יהודי

בושה שמישהו כזה קורא לעצמו יהודי

אני עוקבת כבר זמן מה אחרי הסיפור של אליאור חן – "הרב" שנתן לחסידים שלו הוראות להתעלל בילדים שלהם. ככה, פשוט בלי להתבלבל, הפעיל אלימות בלתי נתפסת על ילדים חפים מפשע. אז אחרי שהוא פשוט ברח לחו"ל, גילו שהוא כנראה מסתובב בקהילת נטורי קרתא בברזיל. באמת מצא לו מפלט – אצל אלו שלא רק שמכחישים את השואה הם גם מכחישים את העובדה שקיימת מדינת ישראל. והם מגנים עליו מפני 'האויב הציוני'. וככה, יש אנשים שמסתובבים בעולם הזה וקוראים לעצמם יהודים, ונותנים יד לדבר כזה. היהדות – שאמורה להיות הדת של החמלה והרחמים, של גמילות החסדים ושל 'אהבת לרעך כמוך' – בשמה הם מסתירים את הנבלה הזה. פשוט בושה.
 

rap girl 15

New member
בושה עוד יותר

שאנשים בכלל מקשיבים לאחרים על איך לחנך תילדים שלהם! ונראה להם שאיזה רב או בלע לא יודעת מי באמת יודע טוב מכולם?! יגידו להם לזרוק תילד שלהם מהגג הם יזרקו?! אז וואלה 2 הצדדים דפוקים כאחד!
 
מה את מצפה מהם?

אנשים שהולכים אחרי הרבנים שלהם בצורה עיוורת כצאן אחר הרועה ושלא יעשו צעד בלי לשאול אותם, מזמן כבר איבדו את יכולת החשיבה העצמית שלהם.
 

Simple but

New member
מה רע לזרוק ילדים מן הגג?../images/Emo6.gif

לא מזמן...הראו בטלויזיה שזוהי מסורת עתיקת יומין של עם כלשהו (הודים אולי?) , לזרוק תינוקות מן הגג אל יריעה פרושה ,מוחזקת בידי ההמון. חישול...
 

מתודי

New member
אותו "רב" נהנה מכאב של ילדים קטנים

נראה לך שאכפת לו מביזוי היהדות והעם היהודי? באשר לנטורי קרתא ,הם אמנם בלתי נסבלים בעליל אבל צריך לזכור שהם חיים עם תפיסת העולם הגלותית והישנה לפיה כשיהודי נעצר ע"י השלטונות מדובר בעלילת דם ,כשמדובר על השלטונות ה"ציוניים" הם עוד יותר בטוחים שמדובר בעלילת דם מאחר ומטפפים להם מלידה שהציונות באה להרוס את היהדות.
 
הרב אליאור חן דווקא מייצג את היהדות נאמנה

כנראה שמזמן לא קראת כתבים יהודיים.
 

ELV1S

New member
aelius יקירי אחת מן שתים:

או שאתה לא יודע לקרוא, או שלא קאת כתבים יהודיים.
 
אני דווקא יודע לקרוא

חכמיכם קבעו שמותר לקיים יחסי מין עם ילדות עד גיל 3, הם גם אסרו על ילדות מעל גיל זה לשיר בפני גברים בגלל ``קול אישה ערווה`` - הסוטים האלה מתחרמנים מקולה של ילדה קטנה ומגיל 3 כבר לא יכולים לאנוס אותה... אז מה זה בשבילם קצת כוויות ומכות?
 

eti911

New member
אף חכם לא קבע את השטויות שכתבת עכשיו!

מאיפה המצאת את זה בכלל?ההיפך, הם מנדים סוטים. חוץ מזה, "קול באישה ערווה" (תדייק כשאתה מביא ציטוט) = מדובר על בנות שמגיעות לגיל מצוות, כלומר 12 (בת מצוה). להבא, תכין שעורי בית.
 
בערב אני אביא לך קישורים

אחד מאותם חכמים היה הרמב``ם בכבודו ובעצמו.
 

freespot

New member
קיש קיש.. אסור לגבר לשהות ביחידות

בבית נעול עם ילדה/אשה מעל גיל 3 שאיננה קרובת משפחתו.. זה בדיוק ההיפך ממה שכתבת. מכל הבחינות. לפני שאתה מבזה את דתך ברבים, יהיה הגון ורצוי שתשפר את הבנת הנקרא.
 
זה לא סותר את מה שאמרתי

האם דיברתי על רמת הקרבה בין הגבר לילדה? חוץ מזה, דתך אינה דתי ואלוהיך אינו אלוהיי.
 

freespot

New member
אכן כתבת "חכמיכם", ולא "חכמינו".

ועתה ל"קישורים"?! 'אינה ראויה לביאהה עד גיל 3' משמעו שלפי סטטיסטיקה אין מצב שמישהו בכלל יחשוב על הכיוון. כלומר ההיפך ממה שכתבת. ולכן, כלומר ,מפני שאינה ראויה לביאה עד גיל 3 לפי ה'חכמים', על כן רק מגיל 3 אין להתייחד עם ילדה/אשה במקום נעול כשלא מדובר בקרבת משפחה מדרגה ראשונה וכו' ושוב ההיפך הגמור מדבריך כי חוק היחוד נועד להגן על הילדה/אשה גם ממקרים קיצוניים ביותר... ועתה המשך לעוות את הכתובים להנאתך.. כל זמן שלא תצליח לסתור את דברי ברצינות עם הוכחות שכל אחד יכול לבדוק בספרים עצמם של הכותבים המקוריים (ולא כל מיני 'מצטטים' ו 'פרשנים'ת לא אגיב יותר בנושא.
 
בבקשה

תקרא, יש לך שם גם ציון מדויק של המקורות כך שתוכל גם לבדוק שהדברים מובאים כלשונם (אני כבר בדקתי). שכחתי רק לציין שמדובר בקיום יחסי מין עם ילדות עד גיל 3 וילדים בנים עד גיל 9. פשוט חולני, אין מילים. ואתה גם מוזמן לקרוא כל מה שמופיע פה תחת הקטגוריה של "ההלכה היהודית"
 
נכון מאוד צודק

החרדים הקיצוניים כאלה דפוקים שאתה בטח אחד מהם אז יאללה לך תדפוק לילד שלך פטיש בראש שים עליו תנור ותוציא לו את הציפורניים עם פלייר.זה מייצג אותך ואת חבורת הזבל האנושי החרדית.
 
זה ממש לא היה במקום

ולהגיד שהחברה החרדית היא זבל אנושי זה פיגור.... אפשר לדעת שכל החילונים הם שה תמים נו באמת.... ותספור את הפעמים שזה קרה בציבור החילוני וכמה פעמים זה קרה בציבור החרדי ותגיע למסקנות לבד ושום פעם אחד שעושה דברים כאלה לילדים שלו זה לא קשור חרדי או חילוני הוא פשוט לא אנושי נקודה.
 

tuvia444

New member
ההבדל הקטן שלך אומר ש...

אצל החילונים הרעיונות המזעזעים האלה עולים אצל מאה איש בנפרד, בעוד אצל החרדים הוא עולה אצל אחד בלבד (שמצליח לסחוף אחריו מאה) זה מה שרצית להגיד?
 
לא בדיוק

אצל החילונים זה שיגעון פרטי, אצל החרדים זה שיגעון קבוצתי, כזה שהוא חלק מהאמונה שלהם עליה הם גדלים ועליה הם מחנכים את ילדיהם.
 
למעלה