בושה שמישהו כזה קורא לעצמו יהודי

למה?

וכבר אתה לא צודק כי אני לא חובשת כיפה =] ואני לא חושבת שאני עיוורת אני פשוט מביע דיעה שלא נראת לך.. זה הכל.
 

קפצילי

New member
בשמחה

למרות שאת בוודאי חושבת, השקפת העולם שלי לא רחוקה כלל מזו שלך.
 
תגובה

היי קפצלי מדברייך אני מסיק שאת בת ולכן אתייחס בלשון נקבה .אלף את מכלילה בין חרדים ונטורי קרתא (ימח שמם) בית -חרדים הם אנשים טובים מאוד שעוזרים לעם ועוזרים בכל מצב תראי לדוגמא את משי זהב וחבורתו מי היה אוסף את חלקי הגופות מהפיגועים ובתאונות את הרי ברור שלא -עוד דבר שאני רוצה לומר אני עצמי חילוני גמור אבל מה שרשמת בהכללה נגד חרדים לא יפה טוב סיימתי עם זה .עכשיו בנוגע לכתבה האדון אריאל חן שברח לברזיל יודע טוב מאוד למה ברח ואני חושב שיש לשים אותו ואת כל אנשי הכת הזו בבית סוהר לכל ימי חייהם .כי מי שמתעלל בילדים חסרי ישע צריך לסגור אותו מאחורי סורג ובריח כל החיים ללא תנאים מינימליים וללא אפשרות חנינה .אני רק רוצה להזכיר שבארה''ב וברחבי העולם קיימים כתות כאלו והמטיף שלהם משכנע את כולם להתאבד או לעשות דברים אחרים וזה ללא קשר לחרדים כי הם במקרה נוצרים.טוב אווווווף אגיד רק דבר נוסף ככל שידברו על זה לא ישאירו את המדינה והמשטרה אדישה עד שיתפסו את הזבלים האלו אריאל חן וכמוהו .
 

רוני13

New member
בין היהדות לבין אותם אנשים...

אין כ"כ הרבה,האנשים האלה המכנים עצמם "נטורי קרתא" הם אותם אנשים שגרמו לחורבן בית שני. האירוניה היא שהם מדברים על זה שהם יהודים 'אמיתיים',בעוד הם הכופרים הגדולים ביותר,אנשים ששכחו את המצוות הבסיסיות והגדולות ביותר של היהדות כמו שכבר הצגת את אחת מהן "אהבת חינם" או "שנאת חינם" לבני עמם וכמובן שיש את החרדים ה'צדיקים' האלו מרחוק,אך אין כבר ספק שעדיף להיות חילוני בארץ מאשר חרדים בחו"ל. מין מצא את מינו-חן אליאור המנוול הלך להתחבא אצליהם כי הוא ידע שהם לא פחות חולניים ממנו. נקווה שיתפסו את הפושע במהרה,יום ירושלים שמח
 
נטורי קרתא ממש אבל ממש לא מסמלים את היהדות

הם לא חלק מהעם הזה הם חיים בתוך הבועה של עצמם אני זוכרת כשהייתי בתיכון לקחו אותנו למאה שערים (והייתי בתיכון דתי עם חצאיות ) וזרקו עלינו שם ביצים מהחלונות ומה לא.. ו קראו לנו שיקסה אז באמת לא לקחת את זה למקומות שהם לא ,היהדות מלמדת אותנו לאהבה לרחמים ולא לאלימות אז טיפש אחד ומזוכיסט כמו אליאור חן שמכנה את עצמו הרב ועוד כמה מפגרים שהולכים ב"דרכו" לא נקראים בשבילי לא יהודים ובטח בטח לא בני אדם. שנשמע רק בשורות טובות אמן
 

mick9

New member
אני חבדניק"ית ורוצה לומר לך ששום הצדקה א

אין שום הצדקה ביהדות לכך וגם אל תחפשי. אותו יצור {כי הוא לא בנאדם} פשוט הכתיב מעשיו מהיצר הרע ששוכן בקירבו ןעל פיו התנהג, בלבד. גם אם הוא מספר סיפורים אחרים... הקב"ה כ"כ אוהב את כל הבנים והבנות שלו, וחלה עלינו דאגה כזו גדולה על הגוף שלנו שאסור להזיק לו ובטח על הנשמה. אם תרצי לקרוא עוד תקראי בסיפור אישי באתר שלי : http://www.2all.co.il/web/sites/hamaor
 

קפצילי

New member
אני רוצה אחת ולתמיד להבין,

(ובאמת שאני מנסה להבין, כי אני מאמינה בכל ליבי, אם כי מוגדרת "חילונית"): אם הקב"ה כ"כ אוהב את כל הבנים והבנות שלו, איך הוא איפשר את ההתעללות הזאת, למשל ?
 
בירור של קדושה מתוך טומאה.

לא כל מה שאנו רואים רואים כרע הוא רע: הגוף שמתענה הוא רק מציאות פיזית, אבל המציאות האמיתית שאנחנו לא בהכרה שלה: היא רוחנית. מכבש ההתפתחות הזה שמייסר אותנו, נועד לשם תכלית הבריאה להיטיב לנבראיו: היום שבו הנבראים יגלו כי הרצון לקבל לעצמו הטמון בהם הוא שורש כל הרע ולא הבורא בעצמו.
 

קפצילי

New member
תשלח את ההסבר הזה בפקס

ל"שערי צדק". שיקריאו את זה לילד בן ה-3 ששוכב שם צמח. שיבין שכל מה שהוא עבר ועובר נועד בעצם לצורך התפתחות רוחנית. אה, ותשלח עותק גם לאחיו בן ה-4 ששרפו לו את הרגליים בתנור. גם אותו ההסבר הזה בטח יספק.
 
וכמה ילדים כאלו יש בחוג החילוני?

לא מעט בכלל. תפסיקו עם זה. זה פשוט שטיות!! אלו אנשים שאיבדו שפיות לכאן או לכאן.. לא קשור לציצית ותפילין..
 

קפצילי

New member
תשובת המחץ שלך לכל דבר היא

"ומה עם החילוניים" ? "וגם אצל החילוניים זה ככה". "וכמה כאלה יש אצל החילוניים" ? אולי תעזבי רגע את החילוניים ותתמקדי בעניין ? אם יש לך בעיה עם הכללה על ציבורים שלמים, אל תעשי את זה בעצמך. אבל אם את מתעקשת: בציבור החילוני יש התעללויות, כן. אבל כזאת התעללות מזוויעה לא היתה מעולם. פקידי סעד, עיתונאים שליוו את הפרשה וגם שופטים אמרו כולם שזו הפרשה החמורה והמזויעה ביותר שהתרחשה בארץ מאז ומעולם. לשרוף את הרגליים של ילד בן 4 עד שיחרכו, ואז לשפוך עליהם מלח ואלכוהול ?! לדפוק את ראשם של ילדים בני 3 ו-4 בפטישים ? להעיר ילד בן 3 ב-5 בבוקר מהמיטה ולדפוק בו מכות רצח ?! להאכיל אותם בצואה ?! (כדאי שאעצור כאן, כולנו שבענו מתיאורי האימה). ואגב, התקשורת לא הציגה אותם כ"מתעללים החרדים". רדי מזה כבר. פשוט, מה לעשות, כשרואים אישה עם כיסוי ראש, חצאית עד הקרסול ותפילין ביד מסיקים שהיא.... נו.... חרדית.
 
צודקת. יש לי בעיה עם הכללות

והתשובות שאני מגיבה כוללות את אותו הדבר. אין ספק שאני באותו דעה שלך בנוגע להתעללות הילדים המסכנים.. ובאמת צר לי שאורמים 'נו היא חרדית'. זה מציק לי! אבל אין ספק שה'מציק לי 'לא אמור להיות האישיו של הדיון בעוד ילדים עוברים יסורי גהנום על גופם.. לכל הפושעים האלו צריך סוף אבל מוחלט!
 

איתן פז

New member
ואנוכי חשבתי כי אישה עם תפילין ביד היא....

ראביי רפורמית! די להפגנת הבורות!!! לגבי עצם העניין; התשובה שלה פונה להפרדת החולניים מהמגזר, כל מתעלל באשר הוא חייב להיענש כיאות! וכשם שהאם (אם איני טועה הייתה זו גויה שעלתה לארץ בחסות גיור פיקטיבי) ש"גיהצה" את בנה נענשה ולא הוכללה בכלל העולים מחבר העמים, כך יש להעניש כל פושע ללא הכללת מקורו!
 
למעלה