למה צריך אוטובוס ממצפה רמון לאילת? גם הנתונים במר קו מראים שזה מיותרמה דעתכם על המהלך הזה?
האם זה מתבקש ולא יפגע באופן משמעותי ברצון של אנשים להתנייד בתח״צ?
מה ייעשו עם כל הקילומטרים והנהגים שמתפנים אליהם? - האם ייתגברו קווים אחרים באזור?
לדעתך יבטלו את קו 660?למה צריך אוטובוס ממצפה רמון לאילת? גם הנתונים במר קו מראים שזה מיותר
סביר להעביר את הקילומטרז' הזה לתגבור של הנסיעות ממצפה רמון לבאר שבע.
אני גם הייתי מבטל כבר באותה הזדמנות גם את 660
אני חושב שהקו הזה עבר שינוי בתקופה האחרונה, כמדומני שפעם הקו היה עובר בתחנה המרכזית באר שבע.לדעתך יבטלו את קו 660?
בהחלט מתבקש. קו שהסיע בעיקר אוויר, במיוחד כאשר הוא קו מאוד ארוך שמביא איתו בלאי למפעיל.מה דעתכם על המהלך הזה?
האם זה מתבקש ולא יפגע באופן משמעותי ברצון של אנשים להתנייד בתח״צ?
מה ייעשו עם כל הקילומטרים והנהגים שמתפנים אליהם? - האם ייתגברו קווים אחרים באזור?
אתה צודק. כל הכבוד למי שביטל.בהחלט מתבקש. קו שהסיע בעיקר אוויר, במיוחד כאשר הוא קו מאוד ארוך שמביא איתו בלאי למפעיל.
זה גם קו שהיה של ארבע נסיעות ביום. תדירות כזאתי זה לא של עידוד תח"צ. בשביל ארבעה נוסעים בממוצע לא מוציאים קו כזה ארוך.
מה דעתכם על המהלך הזה?
האם זה מתבקש ולא יפגע באופן משמעותי ברצון של אנשים להתנייד בתח״צ?
מה ייעשו עם כל הקילומטרים והנהגים שמתפנים אליהם? - האם ייתגברו קווים אחרים באזור?
גם בלי אלטרנטיבה, אין סיבה לקשר בין מצפה רמון לאילת, משער שהקימו את הקו בשביל חיילים באזור, ויתכן שהם באמת נוסעים בקו הזה רק שזה לא משתקף בנתוני התיקופים, בגלל שחיילים נוהגים שלא לתקף (למרות שהם אמורים לתקף).במודעה על הביטול מצויינים שני קווים חליפיים. יש 392 מבאר שבע לאילת דרך מצ9ה רמון וכביש 40. הוא משרת מקומות כמו שדה בוקר ועובדת מצפון למצפה רמון ומקומות לאורך כביש 12. יש גם את קו 24 של מועצת חבל איילות משדרות ליוטבתה - שם וודאי יש השקה לקווי אילת.
נראה שהקו שבוטל נותן שירות משלים באזור שכבר יש לו שירות מספק לאילת, אך אין בו צורך לקו לנסיעה הספציפית ממצפה רמון לאילת בלי העוגן של באר שבע.
הדרום הרחוק אינו מקום לשיקולים כלכליים נטו חלק מהסיפור שלו הוא עידוד מעבר אליו מאזורים אחרים בארץ. מסיבה זו היה מקום לסבסד קו כזה, אבל אם היתה נסועה נמוכה ויש אלטרנטיבות - אפשר לבטל אותו.
גם בלי אלטרנטיבה, אין סיבה לקשר בין מצפה רמון לאילת, משער שהקימו את הקו בשביל חיילים באזור, ויתכן שהם באמת נוסעים בקו הזה רק שזה לא משתקף בנתוני התיקופים, בגלל שחיילים נוהגים שלא לתקף (למרות שהם אמורים לתקף).
אם רוצים לעודד מעבר למצפה רמון הרבה יותר הגיוני לתגבר את הקו הישיר לבאר שבע, או להוסיף קו ישיר לתחנת הרכבת באר שבע צפון.
מי שהולך להתגורר במושב בערבה לא מסתמך על תחבורה ציבורית.יש שתי דרכים ראשיות לאילת - כבישים 90 ו 40. צריכים שתהיה תחבורה ציבורית לאורכם שתחבר את הישובים, הבסיסים והשמורות. משום שישנם קווים המבצעים את הקישוריות הזו בכביש 40 - אפשר לוותר על קו תיגבור לא מוצלח. אי אפשר כעיקרון לבטל את החיבוריות ממצפה רמון דרומה לאורך כביש 40.
גם תושבים וגם מטיילים יכולים לנסוע בקווים בכביש 40, כיום תחץ לאתרי טיולים לוקה בחסר וישנה רק במקרה על הדרךמי שהולך להתגורר במושב בערבה לא מסתמך על תחבורה ציבורית.
מי שמסתמך על תחבורה ציבורית לא יכול להסתמך על תדירות כל כך נמוכה.
אם אי אפשר לתת מענה טוב, והמענה הקיים לא נמצא בשימוש, אז עדיף לתעדף מקומות שכן צריכים אותו.
במקרה של מצפה רמון, נראה שהפניית התשומות למקומות אחרים תשמש יותר נוסעים.
אם יש שמורת טבע שרחוקה מהכביש הראשי, להכניס אוטובוס במיוחד לשם, זה בזבוז קילומטרים.גם תושבים וגם מטיילים יכולים לנסוע בקווים בכביש 40, כיום תחץ לאתרי טיולים לוקה בחסר וישנה רק במקרה על הדרך
שיפור התחץ לאתרי טיולים תגדיל את מספר הנוסעים באוטובוסים.
כמובן שבהחלט אפשר דרך קו מאילת לבאר שבע
אם יש שמורת טבע שרחוקה מהכביש הראשי, להכניס אוטובוס במיוחד לשם, זה בזבוז קילומטרים.
אם היא על הכביש ואין תחנה, כאן הבעיה היא נתיבי ישראל, שמתנגד להקים תחנות אוטובוס בכבישים בינעירוניים באמצע שום מקום.
נראה לי שפשוט לא חושבים על להקים תחנות, בנוסף אוטובוס מאסף יכול להכנס גם מהכביש הראשי כמו שנכנסים ליישובים,אם יש שמורת טבע שרחוקה מהכביש הראשי, להכניס אוטובוס במיוחד לשם, זה בזבוז קילומטרים.
אם היא על הכביש ואין תחנה, כאן הבעיה היא נתיבי ישראל, שמתנגד להקים תחנות אוטובוס בכבישים בינעירוניים באמצע שום מקום.
כמו שעירייה אחראית להקים תחנות בעיר, אז נתיבי ישראל אחראית על הקמת תחנות בכבישים בינעירוניים. ומידע נת"י והרשות לתח"צ לא מדברים באותה שפה. כמו שכניסה לכל יישוב מסבכת את המערכת, כך יותר מכך כאשר מדובר בשמורות טבע. מספיק לראות את כל הקווים והחלופות שיש בין מצפה רמון לבאר שבע, להבין כמה זה בעייתי.נראה לי שפשוט לא חושבים על להקים תחנות, בנוסף אוטובוס מאסף יכול להכנס גם מהכביש הראשי כמו שנכנסים ליישובים,
כמובן תלוי במקום וכמה מטיילים מגיעים אליו, הקטנת הפקקים היא גם על ידי מתן חלופת תחץ לטיולים.
נחל משמר בין עין גדי למצדה זאת דוגמא מצוינת למקום בו אפשר להקים תחנת אוטובוס
כמו שעירייה אחראית להקים תחנות בעיר, אז נתיבי ישראל אחראית על הקמת תחנות בכבישים בינעירוניים. ומידע נת"י והרשות לתח"צ לא מדברים באותה שפה. כמו שכניסה לכל יישוב מסבכת את המערכת, כך יותר מכך כאשר מדובר בשמורות טבע. מספיק לראות את כל הקווים והחלופות שיש בין מצפה רמון לבאר שבע, להבין כמה זה בעייתי.
וכל שירות שתספק לאתר טבע, הוא תמיד יהיה מהסוג לא לתת אלטרנטיבה לרכב, אלא יותר לתת למי שאין לו, לא להתקע. כמות הביקושים לקווים כאלה אפילו בחול המועד תהייה אפסית. זה מוצדק רק אם מדובר באתרים מאוד חזקים עם מאות אלפי מבקרים בשנה, כמו ש-486 משרת סביב ים המלח.
לא יודע אם אתה מכיר אבל יש משהו שנקרא "גוגל מפס". יותר יעיל מכל מפה.לפני שנה - שנתיים התפרסמה בפורום מפת רכבות של מעצב שעלה מרוסיה, כולל קווי אוטובוס חשובים מהתחנות ליעדים משלימים. בגדול צריכה להיות מפה ארצית של קווי אוטובוס ארציים עיקריים כולל לאתרי התיירות. השיטות הקיימות כיום של רשימות על גבי רשימות, או חיפוש נסיעה מדוייקת ותשובות בהגיון של מחשב אינן טובות למי שרגיל לעבור לפי מפת רשת.
לא יודע אם אתה מכיר אבל יש משהו שנקרא "גוגל מפס". יותר יעיל מכל מפה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.