אני מתכוון לזה שאתה פשוט שם ניווט באפליקציה והוא לפי זה מכוון אותך איזה קו לקחת ומה התדירות. כאשר מדובר ברכבות, הכי טוב זה לנווט באתרים/אפליקציות של חברת הרכבות.האם אני מכיר ? השמתשתי באפליקציה לעשות את כל ישראל מאתר החרמון ועד מעבר טאבה. אני מכיר את האפליקציה גם מחו"ל והשתמשתי בה על כל האספקטים שלה בשורת מדינות אחרות - ולכן אני מעדיף אותה גם בארץ במקום להסתגל לוויז שאינני מכיר.
צפה בקובץ המצורף 104207
אבל - זו אפליקציה אמריקאית ויש לה בעיות עם תח"צ. הבעיה היסודית שלה היא שמפתחיה האמריקאים כנראה שלא משתמשים בתח"צ ולכן הייצוג של התח"צ באפליקציה בעייתי.
1 - למרות שיש ייצוג סביר למערכות עירוניות כמו מטרו ורק"ל - הייצוג לרכבות ארציות גרוע וסימון מסילות הברזל בפס אפור דק שאי אפשר לראות אותו בזום אזורי מקשה להבין מערכות רכבתיות. אם תעשה זום ללונדון תראה את הרשת המסילתית של TFL בלבד, לא את הרכבות הפרבריות בדרום העיר למשל.
2 - תצוגת קווי האוטובוס היא לפי מה שעוצר בתחנת אוטובוס ספציפית בלבד. הצביעה, לפי צבעי המפעילות, לא מאפשרת לעקוב בקלות אחרי קווים ספציפים.
היופי במפת מערכת טובה הוא שאתה רואה לא רק את המוצא והיעד אלא גם מקומות אחרים על הרשת. המידע נותן לך לדעת לא רק מה הנסיעה הספציפית שלך כמו במתכנן נסיעות מנקודה א' לנקודה ב' אלא גם מידע על נקודות ג' - ת' והאופציות לנסיעות אחרות בעתיד. גוגל לא עושה את זה.
כשאתה מגיע כתייר למקום שמוצגות בו מפות רשת בתחנות - האופציות מוצגות לך בצורה נרחבת יותר שמאפשרת לך לראות מקומות חדשים שלא בהכרח שמעת אליהם לפני הגעתך, או מיקומם של מקומות מרכזיים יחסית למיקומך גם כשההגעה אליהם מצריכה החלפה.
מערכת אוטובוסים עם מספרים תלת ספרתיים, ללא מפה ארצית - ראשית, מאד מבלבלת ומרתיעה אנשים שאינם מכירים או את המערכת בכללותה או קו ספציפי.
למשל מעיון במפה פיזית עולה שתחנות ״יוסטון״ ו״יוסטון סקוור״ זאת אותה תחנה. ולאחר שניסיתי להחליף שם עולה שלא. שימוש בגוגל מפס מונע ממך את זה.