בעיה קשה, אנא עזרו לי

DiGiDiZi

New member
בעיה קשה, אנא עזרו לי ../images/Emo10.gif

שלום לכולם.. אז ככה, אני דו מיני, ויש לי חברה המון זמן ואני מאוהב בה מכף רגל ועד ראש ויש ביננו זוגיות נפלאה, והיא לא מודעת לכך שאני דו מיני ואין ברצוני לספר לה את זה גם..אני יודע שזה לא בסדר אבל אני ממש רוצה שנשאר זוג והיא לא היתה מוכנה לבן זוג דו מיני.. והבעיה היא ש.. יש לי חבר, שהוא הומו, והוא הציע לי לשכב, ואני מאוד רוצה לשכב איתו וסוף סוף להרגיש מגע עם גבר בפעם הראשונה בחיי.. אבל מפריע לי החברה, אני לא רוצה לבגוד בה.. אבל מצד אחד אני מאוד רוצה לקבל טעם לחיים ולדעת מה זה מין עם גבר, ואני מאוד רוצה את זה.. אבל לא רוצה לבגוד בה.. אנא ייעצו לי מה לעשות, תודה.
 

clean grunge

New member
|יבחוש|האאמממ...

זאת אחת הסיבות שלי למה אני נגד סקס..אבל לא עלי אני אדבר.. יש לי כמה רעיונות בשבילך.. 1) תנסה "להציע" לה גיוון בחיי המין שלכם ותגיד לה שאתה מעוניין "להוסיף" גבר למיטה..תראה איך היא תגיב לזה.. 2) אתה פשוט תספר לה את זה בזמן הנכון(תיזמון הוא דבר חשוב ביותר!!!..)תגיד לה שאתה אוהב אותה ושכלום לא ישנה את זה אבל פשוט אתה תמיד נימשכת לבנים ושפחדת לספר לה מפני שלא רצית שהיא תיבהל כמו כולן ותעזוב אותך(תציין"כמו כולן" ואז היא לא תרצה להיות כמו כולן ויש סיכוי שהיא תבין..אם היא באמת אוהב אותך אז היא תבין... בכל אופן..בסוף את זה שמחליט..אני רק יעצתי בכיייף..בהצלחה!...
 

DiGiDiZi

New member
אהמממ לא לא...

1. אנחנו בני 16 אז עזבו את הקטע המיני שלי ושלה זה מוקדם עוד... אני לא רוצה לספר לה את זה.. אני רוצה לנסות פעם אחת בלבד עם גבר, וזהו.. אבל בפנים בלב זה מעיק לי אני בוגד בה ככה גם ככה יש לה חבר דו מיני והיא לא יודעת....ואני ממש לא רוצה שהיא תדע..
 

DiGiDiZi

New member
מוסיף

המין שאני רוצה איתו זה פשוט הכל חוץ מחדירות... ככה שאם זה היה חדירה אז זה באמת היה יכול להקרא בגידה רצינית...אבל זה לא מושך אותי אז זה לא יהיה כל הקטע של ההחדרות (סורי על המילים פשוט .... אין לי מילה אחרת)
 

HeavenDusk

New member
אני מציע לפרוס את הקלפים על השולחן.

כל מה שיעזור להוריד את המועקה מהלב ולהשלים עם המצב שלך. כך גם תוכל לבחון עד כמה אתה קשור אליה ועד כמה היא קשורה אליך, וגם ההרגשה של "לעמוד בתווך" תהפוך למשהו מוגדר ומוצק. ללא קשר לאקט המיני עצמו. אני חושב שקודם לכל עליך לשתף אותה בנעשה אצלך, כמובן שזה צריך להעשות בדרכי נועם ובישוב הדעת ולא מתוך לחץ.
 

Scifi5

New member
ל-DiGiDiZi

ערב טוב, אתה מכיר את החברה שלך הכי טוב מכולם כאן. וכמו שאתה מכיר אותה, כיצד אתה חושב שהיא תגיב אם תבוא ותספר לה שאתה ביסקסואל? (תבין אן לא תבין) זה השלב הראשון שעליך להתמודד איתו. אם אתה אוהב אותה ולא רוצה לאבד אותה ישנם שני דברים שעליך לעשות: 1. במידה והיא לא תבין אותך ותיפרד ממך אם תספר לה שאתה ביסקסואל, אך אמנם תשאר לבד, אבל תוכל להתנסות עם החבר שלך. ובכלל אולי תרגיש יותר טוב. 2. אם לא תספר לה, לא תאבד אותה. זו היא זכותך המלאה שלא לספר. אני לא אומר שזה הדבר הנכון לעשות, אבל ייתכן ואתה עוד לא מוכן לספר לה. מעבר לכך כל החלטה שלא תקבל תשליך על ההחלטה שלך עם החבר. אני מציע קודם להחליט מה עושים עם החברה, מספרים או לא מספרים. Scifi5.
 
אל תעשה את זה../images/Emo87.gif

אם לא הוא- יבואו אחרים. וחוץ מזה- תתחשב בחברתך הנחמדה שאני די בטוח שהיא אוהבת אותך כמו אני לא יודע מה.
 

drnaji

New member
תשמע ../images/Emo26.gif

לפני הכל אני חייב להגיד לך:בוגד פעם אחת יבגוד תמיד
עכשיו אני יכול לכתוב את מה שרציתי לכתוב
אז תשמע,אתה והחברה שלך די צעירים ואני בטוח שאם תגיד לה שאתה בי היא לא תקפוץ מאושר כי זה די יבלבל אותה. עכשיו,אמרת שאתה מאד אוהב אותה,אני חושב שאהבה מנצחת תשוקה,כלומר אני חושב שאם אתה ממש אוהב אותה אתה כן יכול לא לנסות את זה עם ההוא ולהמשיך כרגיל. אתה עדיין צעיר ואם תרצה מתישהו בעתיד לנסות עם גבר אני מניח שלא תהיה לך בעיה. מצד שני,אתה יכול לקחת סיכון,להגיד לה ואז אתה מסתכן כי היא עלולה להפרד ממך או וטאוור,אבל אז אתה תהיה חופשי לעשות את מה שבא לך. אל תשכח שיש מצב,במידה ותנסה עם גבר ותמצא שזה סבבה לך,שתרצה להיות בעתיד עם גברים ולא עם נשים. זה די תלוי בך.. אבל אני ממש ממליץ לך לא לבגוד בה,לא משנה אם זה עם חדירות או בלי,זה ממש לא מעניין,בשבילי בגידה זה מגע לצורך סיפוק מיני,זה אפילו יכול להיות נשיקה
לסיכום,יש לך שתי אפשריות: 1.לספר לה ולהסתכן. 2.להמשיך כרגיל ולא לנסות את זה עם גבר. ההחלטה בידך
מקווה שעזרתי
 

DiGiDiZi

New member
תשובה ../images/Emo13.gif

להמשיך כרגיל ולא לנסות את זה עם גבר. זה פשוט ה-משפט! היא החיים שלי ואני אוהב אותה מאוד ונמשך אליה גם מאוד (אני דו, לא הומו, יש לי משיכה שווה לבנים ובנות) אני לא אסכים לוותר עליה בשום מצב.. טוב לי בחיים גם בלי מין עם גברים, וזה לא ממש בוער לי.. והוא לא חבר, הוא מאיין ידיד כזה שהתגלה שהוא בקטע גם אז אמרתי שלמען האמת גם לי יש משיכה ואז הוא הציע לי.. הוא כמו עלוקה עכשיו נדבק אליי ושואל אותי כל שניה: מתי נפגשים? מתי נפגשים? מתי נפגשים? פשוט אני ישים אותו באיגנור וזהו... לא יכול איתו עוד..
 

DiGiDiZi

New member
ואני יכול להוסיף ש........./images/Emo23.gif

ביני לבינה יש אהבת אמת ויש לנו זוגיות נפלאה
ובנות כמוה אין הרבה.. ככה שבשביל סיפוק מיני עם גבר אני לא יפסיד אותה...
 

drnaji

New member
../images/Emo45.gif

תעשה את מה שטוב לך ואת מה שאתה רואה לנכון
 
טוב, תראה,

הדילמה שלך מאוד מתסכלת, אבל התשובה מאידך מאוד פשוטה מבחינתי.. לא משנה עם מי מה איך או למה, ברגע שאתה בוגד, אתה בוגד. יש לך בעיה שמה לעשות, יש להמון אנשים, תאמין או לא... מה אני מציע לך לעשות? אז ככה, בדרך כלל אני מציע ללכת לפי הלב או לפי ההגיון, אבל הפעם אני מציע לשלב את שניהם.. פשוט תפעל לפי הרגש וההגיון, אתה אוהב אותה?אם תעשה את זה, תבגוד בה איתו, ותאבד אותה, יכאב לך? אתה לא תעמוד בזה? אז תחשוב בהגיון, ואל תעשה את זה. אם אתה חושב (פה ההגיון עובד) שסקס עם גבר יענה על הצרכים שלך בזמן הקרוב או פשוט כרגע, אז קודם כל תיפרד ממנה ואחר כך תעשה את זה. מה אני מזיין תמוח, לבגוד זה רע אחי!! רע!! מקווה שאולי עזרתי לך.. רן.
 

זכוכיות

New member
אני בכלל לא מבינה...

איך אפשר להיות עם מישהו, לאהוב מישהו, כשאתם לא מספיק קרובים בשביל לשתף ולהבין אחד את השני לחלוטין. כשאהבתי, ואהבתי, הייתי שקופה לחלוטין... הרגשתי הכי בטוחה בעולם. היא אמור להיות החברה הכי טובה שלך, זה לא מפריע לך?
 

drnaji

New member
כי הם עדיין צעירים../images/Emo70.gif

אני די מבין אותו,הם בני 16,הוא לא רוצה לאבד אותה כי הוא אוהב אותה וברור שהוא לא רוצה שכולם ידעו שהוא שכב עם גבר. אני גם בעד שיתופ מלא בין בני הזוג אבל אני די מבין אותה כי הוא בגיל ההתבגרות הגיל הכי שברירי מבחינה רגשית וחברתית.
 

DiGiDiZi

New member
תקשיבו....

אין לי שום רגש אל הבחור ההוא, וגם לא היה לי למען האמת אין לי שום רצון כבר לשכב איתו.. יותר בא לי עליה ואם אני אפרד ממנה, עדיין אני חושב שאני לא ממש ארצה ללכת לשכב עם גברים..
 

DiGiDiZi

New member
יווווווו איזהה עצבים!!! ../images/Emo46.gif

אמרתי לו שאני לא רוצה סקס איתו והוא עכשיו מאיים להתקשר להורים שלי לספר להם שאני דו מיני!!!!!! ואני לא יודע מה לעשות!!!!!
 

drnaji

New member
תרגע אחי../images/Emo70.gif

תגיד לו שלא איכפת לך שיתקשר להורים כי ממילא יש לך חברה ושאתה לא מתרגש מזה. אם הוא יתקשר בכל זאת תגיד להורים שלך שהוא סתם אחד ושאתה לא (או שתספר להם את האמת איך שבא לך-האמת תמיד עדיפה לדעתי). הוא בסה"כ רוצה לעצבן אותך או לסחוט אותך אז תראה לו שלא איכפת לך והוא לא יטריד אותך יותר.
 
מה אתה רציני??

בואנה יש אנשים דוחים בעולם הזה.. אח שלי אל תתייחס אליו, שיגיד להורים שלך מה שהוא רוצה.. כל עוד אתה יודע שזה לא נכון ושיש לך חברה שאתה אוהב ומעריך, אין לך מה להתרגש מיצור כזה.. איכס פשוט גועל נפש..
 
למעלה