בעלי בעלי החיים - התפקדו!

Thumpers

New member
בעלי בעלי החיים - התפקדו!

סתם, סתם כותרת מפגרת - אבל כידוע לכל; שחר, דני, מלוינה ואני - well, אנחנו גברות זקנות עם חתולים - ומה אתם? ספרו לנו על בעלי החיים שלכם, אם יש. אם אין? פעם היה לכם? הייתם רוצים שיהיה? אלרגים לכלבים, חתולים, דגים ושאר ירקות?
 

HouseAtreides

New member
ת-ו-כ-י../images/Emo70.gif

אין כמו גוש הנוצות הקטן והשורקני הזה, שהשמחה ממש נשפכת ממנו בכל פעם שאני רק מתקרב אליו
........ בכלל, אני מת על בעלי חיים ובהינתן התנאים המתאימים הייתי כנראה מסתדר עם כל דבר, למעט נחשים, עקרבים ועוד אי אלו יצורים שעלולים לחסל את המגדל שלהם מבלי להבין שעשו משהו לא בסדר......... אני מאד מאד אוהב כלבים וגם חתולים, וגם הם כמעט תמיד מאד אוהבים אותי. נורא רציתי כלב או חתול כשהייתי ילד - אבל דווקא כשאני יכול אני בוחר לוותר על העניין. ראיתי ושמעתי במהלך חיי על לא מעט סצינות פרידה קורעות לב מכלב או חתול זקן (זקן.... בקושי בן 14 אבל מה לעשות שמשך החיים שלהם כל כך קצר??), בעלים שכבר מגיעים לוטרינר, מוחים דמעה ועד הרגע האחרון מתלבטים האם להרדים או לא להרדים........ וממש קשה לי להיקשר עכשיו לגור קטן ומתוק בידיעה שבעוד 15 שנה במקרה הטוב, גם לי תהיה סצינה בדיוק כזו. בעתיד אני מקווה לגדל תוכי גדול - ג'אקו או אולי אפילו קקדו - ואלה יתכן שיחיו גם אחרי היורשים
 

Xx ofek xX

New member
תוכי וכלבה../images/Emo99.gif../images/Emo107.gif../images/Emo118.gif

פשוט כיף להיכנס הביתה ולשמוע את התוכי אומר "I LOVE YOU" ולראות את הכלבה רצה אליי
 
מתוקים ../images/Emo23.gif!

הם חברים טובים? שמעתי סיפור על
ו
שנלחמו ביחד ב
שלעג להם ובסוף שחטו אותו בליל סילבסטר, כיסו את כל ה
בנוצותיו הלבנות
. זה סיפור עצוב נורא, אולם יצא לי לשמוע יותר מפעם אחת על
שלועג לחיות אחרות ב
והן עצבניות עליו תמידית
.
 

Xx ofek xX

New member
חחחחחחחחחחח../images/Emo6.gif

לפעמים כשהתוכי אוכל והכלבה שלי עוברת לידו אז הוא זורק לה קצת
אבל האמת שהם לא ממש מתקשרים חוץ מזה
 

elcool

New member
אלרגי לחתולים

ולחברה שלי יש 15 חתולים בבית... עד לא מזמן בחצי שאנה שאנחנו מכירים, הייתי סך הכל מקסימום 20 דקות בבית שלה. לא יותר מ-4 דקות כל פעם. אבל עכשיו הרופא שלי הביא לי תרופה חדשה לאלרגיה ולפני כשבוע הצלחתי להשיאר אצלה יותר מ-3 שעות! הידד!
 

גם אני6

New member
שתדע לך

שסיפורי אהבה כאלה זה אחד ה-דברים המקסימים שיש:) הכרתי עמית, בזמנו, שבת הזוג שלו הייתה כבדת שמיעה כמעט ב100%. הם היו כמה שנים טובות ביחד, הלכו להופעות מוסיקה יחד- אפילו כתבו שירים ביחד.
 

elcool

New member
תודה ../images/Emo13.gif

תשמעי, חוץ מלאהבה הפרוחת, המלבלבת והמרגשת שיש לנו (אתמול היה לנו חצי שנה ביחד) יש לאלרגיה גם יתרונות: אני לא צריך לראות את אמא שלה כמעט, היה ישנה אצלי כמעט כל יום, אני יכול לישון במיטה הנוחה שלי, אני לא חוזר הביתה מלא בשערות חתולים... (הכל עם לשון בלחי כמובן
)
 

DDN

New member
יורי

הכלב שליווה אותי מכיתה א' ועד הצבא. אני חשבתי שקראנו לו יורי בגלל שזה נשמע דומה לירח (הוא היה כולו שחור עם צווארון לבן) אמא קראה לו יורי על שם יורי גגרין. אני לא ידעתי שיורי זה שם של אנשים. כשהייתי בכיתה א' עדיין לא הייתה עלייה רוסית גדולה, לפחות לא באזור צפון תל אביב. הוא היה כזה כלב טוב. קוקר ספניאל מעורב עם משהו (כנראה זאב) הוא היה מנקה הרצפות האולטימטיבי (כל אוכל שנפל על הרצפה מיד נעלם), וגם עצלן משהו (היה לוקח איתו בפה כדורים של דוגלי, ומשאיר אותם ליד מקום הרביצה שלו, כדי שיהיה לו אוכל כשהוא קם משינה) היה מושך אותנו בחוץ עם הרבה כוח, ושני חברים עם רולרבליידס מאוד אהבו לצאת איתו כי היה מושך אותם. כשהוא מת, אני הייתי לקראת סיום השירות הצבאי. חתמתי חודשיים קבע כי לא היה נראה לי לחזור לבית בלעדיו.
 
../images/Emo107.gif../images/Emo16.gif.

חמוד, זכרונו לברכה ולא מזיז לי שלא אומרים את זה על חיות. אני חייבת לציין שזה די מסקרן, הרומן של קוקר ספניאל עם זאב
. גם מהבחינה הטכנית
.
 

DDN

New member
תראי. . .

אמא שלו הייתה כלבה של השכנה מלמטה. (סבתא שלו אגב הייתה כלבה של השכנה מהכניסה הסמוכה) לפני שלאקי (אמא שלו) נכנסה להריון, אמא שלי טוענת שהסתובב באזור זאב שחור יפה. GO FIGURE
 

גם אני6

New member
איזה מקסים:)

כמו גגארין:) לא ירח- אבל חלל:) ויש מכתש על הירח, על שמו(נדמה לי?), כך שליורי-ירח שלך יש מקום כבוד בחלל(אוניית חלל גגארין בטוח יש:))
 

גם אני6

New member
ps-

לשכנה שלי היה מעורב של פינצ'ר ומסטיף המסטיף, אני חושבת, היה הזכר. אחד שלה- האחר של שכנה אחרת. זה מה שנקרא "מעורב", ולא ירושלמי..
 

DDN

New member
מקס

החתולה שאיתנו עכשיו נכנסה אלינו הבייתה בינואר 2002, אחרי תקופה ארוכה שהאכלנו אותה בחצר. הסיפור סביבה היה שהיא הייתה חתול של מישהו שעבר דירה וזרק אותו לרחוב. אנחנו שתמיד היינו אנשי כלבים, לא ממש ידענו על חתולים, אבל היא הייתה מאוד חמוד. כן. אני כותב עליה בלשון זכר, כי "מומחית חתולים" שהייתה בחצר טענה שהיא חתול. רק כאשר לקחנו אותה אל הוטרינר היא אמרה לנו שזה לא אדון, זו גברת. אמא הסכימה להכניס אותה הבייתה, ובימים הראשונים היא הייתה עולה על השמיכה שהכנו עבורה בלילה, לא מטיילת בבית, ובבוקר יוצאת חזרה החוצה. אחרי שלקחנו אותה אל הוטרינר, היא הבינה שהיא פה כדי להישאר, והתחילה להשתלט על הבית. המערכה האחרונה שניצחה בה הייתה הכנסת ארגז חול הבייתה כדי לעשות צריכה בבית ולא בחוץ (זה עלה לנו בצרכים בכיור, על השיש ובסוף נשברנו והיא קיבלה את הארגז שלה)
 

Thumpers

New member
היא מהממת!

אבל יש לי חולשה לחתולים (ומדי פעם גם לגברים) ג'ינג'ים, אז אני לא לגמרי אובייקטיבית :p
 
חמודה כזאת ../images/Emo99.gif.

שמנמנה ופרוותית, איזה כיף! ים שערות באביב, גם שלי משילים
. במיוחד הגדול שהוא רך כמו ברווז
. אין עליו למרות השערות
.
 

גם אני6

New member
יאו:) fur-ball../images/Emo13.gif

צרכים בכיור?.. זה שכלול ממה ששמעתי וראיתי עד כה:) יצירתית הגברת..
 
למעלה