בעלי בעלי החיים - התפקדו!

DDN

New member
זה מתקופת הטרום-ארגז

עשתה אותם בכיור, כשחסמנו את הכיור, על השיש ובסוף היא ניצחה. עדיף מסתם לעשות אותם בבית (אולי), בכיור לפחות הכל היה תחום. ..
 

גם אני6

New member
רגע, אבל לא הבנתי..

אם היא בבית- למה לא להכניס את ארגז החול הביתה? אם אתה גר בבית.. השירותים בחצר? אפילו במקום העבודה- צריך להיות בית שימוש(או ארגזחול, לפחות!) אבל אני מבינה שזו לא החלטה שלך, בסופו של יום:) מה שאתה יכול לעשות זה רק להפעיל לחץ מתון, עד שהכוחות נכנעים:)
 

DDN

New member
אז אני אסביר

ה"הסכם" איתה בהתחלה היה שהיא יוצאת החוצה לעשות את צרכיה. היה גם סוג של התנייה שהיא מקבלת אוכל רטוב רק אם היא יוצאת החוצה. מתישהו, היא החליטה שהיא רוצה ארגז, והתחילה במלחמת התשה. היא ניצחה. ומהרגע שהארגז היה בבית, היא התחילה גם לעשות טרור, והיום היא מקבלת את האוכל הרטוב שלה בלי קשר ליציאות החוצה (זה לא מונע ממנה לדרוש תוספת, ולא לקבל גם כשהיא חוזרת מבחוץ)
 

גם אני6

New member
Tההה,

גם לנו היו הסכמים כאלה עם כלבה שלי:) מיותר לומר מי ניצח(ה)?
 

In Red

New member
גברת זקנה מתפקדת!

את פיקסל מצאתי כשעשיתי הליכת צילומים באזור השנקר של ר"ג. בדיוק הייתי בדרך חזרה, באחד הרחובות הסמוכים לביאליק כששמעתי צרחות גבוהות. התחלתי להציץ מתחת למכוניות החונות ומחתחת לאחד הגלגלים ראיתי גוש פיצי שניסה לנשוף עליי ולשרוט אותי עם הציפורניים המיניאטוריות שלי. לאחר התיעצות עם שחר ועזרה מבעלת המכונית להוציא את הדבר הקטן, החלטתי לקחת אותו הביתה ולמצוא לו בית חם. ממש לא התכוונתי להשאיר אותו אצלי. אבל הוא היה כזה חמוד(וצרחן) וגם קיבלתי קצת לחץ חברתי בסגנון של "רצית חתול, הנה, קיבלת חתול". אז החתולצ'יק נשאר אצלי. קראתי לו פיקסל כי הוא היה כזה קטן.. עכשיו פיקסל חתול גדול מאוד, שעדיין צורח כשמשהו לא נראה לו או סתם בשביל הכיף. הוא מאוד מפונק ואוהב אותי מאוד מאוד. מצרפת תמונות להדגמה של לפני ואחרי .
 

In Red

New member
מיני(מינרווה)

את מיני החלטתי לקחת אחרי עצות מחברים עם חתולים וקריאה מרובה בפורום חתולים שהמליצו לקחת חבר/ה לחתול יחיד. התלבטתי תקופה מסוימת עד שהרגשתי שלמה עם הרעיון. פיקסל היה בודד רוב היום כי הייתי בעבודה ולפעמים נסעתי להורים והשארתי אותו עם עצמו לסופ"ש שלם. מיני הייתה חתולת רחוב קטנה וחברותית עד מאוד בפינת האכלה שמאחורי המקום בו עבדתי. היא הייתה מקסימה והתאהבתי בה כמעט מייד. ההחלטה הסופית הייתה כשראיתי שהחתולה מקיאה בצבע ירוק, פחדתי שאאבד אותה, לקחתי ידיים ברגליים, כלוב ושחר(יחידה אחת =P) ולקחנו את הקטנה לוטרינר ואחר כך הביתה. זה היה דיי משעשע(במבט לאחור) בשבילי ושחר לצפות בהיכרות בין הקטנים. כמה ימים טובים היא נשפה עליו, כיפכפה והרימה אותו..עד שיום אחד קלטתי שהוא התחיל להריץ אותה בכל הבית!
אחרי שבוע הם כבר ישנו ביחד והתלקקו חופשי חופשי.
 
אני חופשי דודה שלהם ../images/Emo9.gif.

אני גם אימא חורגת של קספר המתוק כפרה עליו - הוא חמוד
! יש לי מלא חתולים במשפחה
. אני אפילו ילדתי שניים בעצמי
.
 
אני שאלתי אותך אם רצית ../images/Emo108.gif.

אמרת לי שלא התכוונת לאמץ - רק לשמש
זמני ולמצוא מאמצים. אני אמרתי לך שאם את לוקחת אותו, את לא תמסרי אותו בחיים. את אמרת מה פתאום, יש לי שכל, לא יכולה להרשות לעצמי, בלה בלה. עכשיו יש לך שני חתולים מדהימים
. טוב שלא הקשבת לי, כשאין חיה לפעמים זה נראה בלתי אפשרי לאמץ ( זה לא קל). יש מלא גורים שמחפשים בית זמני כי אין מקום בעמותות למיניהן
. שבוע - שבועיים זה כל מה שהוא צריך ואתם לא תצטערו! הוא יחריב עליכם את
כם ואתם תמותו עליו. מומלץ בחום
! כל חיה היא עולם ומלואו בפני עצמה. והמון אהבה, אהבה טהורה של חיות
. קישורים לעמותות יימצאו בקלות בפורום
ים
.
 

DDN

New member
אני חייב לציין שיש הרבה חן בצרחות שלו

לפחות ככה זה נשמע בטלפון.
 

DDN

New member
אני בטוח שאם תשאלי אותו הוא יסכים איתי

את לא אמורה להריץ משחק כרגע?
 

Thumpers

New member
א-דיר!

אני ציפיתי לאיזה חתול עם פרצוף עצבני (crabby), אבל... שיחקת אותה :)
 

גם אני6

New member
WOW

כאילו- WOW!! הזכרת לי מישהו שדיברתי איתו פעם, והוא מזכיר ככה מדי מילה שניה את ה"יפהפיה" שלו.. שהוא מכיר רק לאנשים מיוחדים שהוא ביחסים מאוד קרובים ואינטימיים איתם בסוף, כששאלתי אותו על היצור המסתורי, הסתבר שיש לו חוות תיקנים בבית(אין בכך שום פסול בפני עצמו, כן?).. ו"מלכה אם", שהוא מבודד ומפנק ומאכיל ו-אלוהים יודע מה.. ויש לו "יחסים מיוחדים איתה". הוא מסתכל עליה ומלטף אותה והם ישנים ביחד ו- בקיצור והמטרה שלו להעלות אל מודעות הציבור את היכולות המדהימות והסגולות של התיקנים.. בקיצור- סוג של מדען מטורף לחלוטין, אבל במובן הקריפי:)
 
לגמרי וואו,

קריפי לחלוטין! אם כל חיבתי ללובסטר שלי, למיטה שלי הוא לא ייכנס :)
 
למעלה