ברוכים הבאים לפורום רדיוהד !

Her Circulation

New member
ברוכים הבאים לפורום רדיוהד !

ברוכים הבאים וברוכות הבאות לפורום רדיוהד - להקה אוקספורדית מצליחה ופופולרית המורכבת מחבורת אינדיוידואלים מבריקים וחסרי פשרות אשר חברו יחדיו בסוף שנות השמונים למטרה הנעלה והיא יצירת מוסיקה. נשמח לעזור במתן תשובות ומידע על הלהקה,בחיפוש אחר פריטים נדירים, שאלות ופולמוסים הסטוריים וכל אשר יבקש הצורך. בפורום זה יתנהלו שיחות מעניינות ומרתקות, ניתוחיים פדנטיים על הלהקה ושאר דקויות וכמו כן, על כל נושא אשר האנושות ידעה להעלות. נלמד להכיר, ואז נלך לדרכנו.
 

~*~gaL

New member
אאניייייייייי לאאאאא מאאאאמינההה!!!

הלהקה שאנייייייייייי הכייייייייייייייי אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת יווווווווווווווווווו אני לא יכולה לתאר עד כמה אני שמחה....................... Her Circulation... גאון אתה! *גל מאושרת*
 

Her Circulation

New member
שלום :)

כיצד את יודעת שאני בן ? במקרה צדקת :p איזו עוד מוסיקה את אוהבת מלבד רדיוהד ? היית בהופעות שלהם בארץ בשנה שעברה ?
 

gl

New member
אנ לא מתתתתתתתת

על רדיו אבל הם אחלה להקה ואני בטוח שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים להזדהות עם השיר קרייפ (לפחות אני מקווה שלא רק אני) GREEN LANTERN חובב מוזיקה כללית
 
למה כולם נדבקו לשיר קריפ?!

יש שירים של רדיוהד שהם הרבה יותר טובים מקריפ - למרות שבאמת, אני מזדהה איתו
 

חולוני

New member
paranoid android

you how do you do stop whispering anyone can play guitar ripcord prove yourself planet telex high and dry fake plastic trees bones just my iron lung street spirit airbag karma police no surprises pyramind song
 

Her Circulation

New member
שמתי לב שלא ציינת

אף בי סייד. האם זה מפני שאתה לא מכיר אותם או מפני שאינך אוהב אותם ?
 

חולוני

New member
לא מכיר ביסייד´ס שלהם.

תראה, אני אוהב את רדיוהד, אבל אני לא איזה מעריץ מושבע שאוסף כל דבר שזז מהם, וגם לא הייתי בהופעה שלהם בארץ. יש לי בסה"כ בבית רק את "אוקיי קומפיוטר", את "דה בנדס", וגם אוסף מכל האלבומים שקניתי בחו"ל. וזהו. ובאותה הזדמנות, אם אתה מכיר ביסייד´ס טובים, אז תמליץ לי בבקשה.. תודה מראש.
 

Her Circulation

New member
אני מקנא בך

על כך שלא שמעת אותם עדיין. זה די נפלא לגלות אותם.יש בי סיידס מדהימים Punchdrunk lovesick singalong A Reminder Pearly Yes I am Maquildora Permanent daylight Lift ( not a b-side , unreleased song that was preforemed only live in a couple of 96 shows) and many many more .
 

~*~gaL

New member
אההה.. זה, זה כי אני חכמה

לא לא, סתם כי כתבת באחת ההודעות שלך "חושב" אז גיליתי. קשר לחוכמה אין לזה.. ומלבד רדיוהד.. אמממ רוק בכלליות, א-בל, במיוחד מאניק סטריט פריצ´רז, אר. אי. אם., וקולדפליי.. גם טראוויס. ושירים של מיוז אני לא מכירה המון, אבל שירים שלהם ששמעתי מאד אהבתי. ובקשר להופעה.. לצערי לא :( אבל אני בטוחה שהם יבואו בעתיד, ואם יהיה לי עם מי לבוא אני בטוח באה. gaL
 

Her Circulation

New member
נחמד :)

קולדפליי היא להקה שאני מאוד אוהב. ואת טראוויס לפעמים. כולם משווים בין מיוז לרדיוהד ואוהבים לומר שהם חיקוי זול אך אני אישית לא רואה שום קשר בין רדיוהד ומיוז. אני גם די בטוח שהם יבואו בעתיד, אולם לא בעתיד הקרוב לצערי. אם לא יהיה לך עם מי ללכת לכי לבד, או עם מישהו שתפגשתי פה :) לשם זה הוקם הפורום בין השאר.
 

~*~gaL

New member
גם לדעתי הם לא חיקוי

יכול להיות שהם באותו הז´אנר - אבל אם זה בגלל שהם באותו הז´אנר, אז ככה אפשר להגיד על כל להקה שהיא חיקוי של האחרת. אז *אולי* הם דומים, אבל הם לא חיקוי. ובקשר לללכת עם מישהו מפה... נראה.. :) אם זה יסתדר.. אפילו שזה טיפה מפחיד ללכת עם אנשים שלא מכירים. בכל מקרה, ראיתי הופעה חיה שלהם בטלוויזיה, ונכון, זה בכלל לא אותו הדבר מללכת להופעה עצמה, אבל אפשר להגיד בעצם ששמעתי אותם בהופעה חיה. וכשרון - זה בהחלט הצד החזק שלהם.
 

Her Circulation

New member
I´ve seen a couple of live

Shows of big and known bands.Nothing is like the Radiohead shows.Not even close. There wasnt one radiohead show that i didnt like or was disappointed with. And as for goign with ppl u dont know...come on its Israel! One big ...you know ., i went to see them with ppl i never seen from many countries abroad. You can do it :)
 

Lull

New member
בקשר למיוז..

מיוז הן אחת הלהקות האהובות עלי ביותר, אפילו אם הם בקושי מגיעים לקרסוליים של טום והחבר´ה. ואני כן קצת חושבת שהם מחקים אותם, אבל בהחלט יש להם גם סגנון משלהם. ציטוט של טום יורק, [בתרגום חופשי ולא ממש מדויק] :"מיוז הם בדיוק מה שאנחנו היינו מגיעים אליו אם לא היינו גאונים" גאון הא.
 
למעלה