ברק אמר "לא" לנתניהו, ובזה תם ונשלם הסיפור.

Ja Tomer

New member
"שאיתה אפילו צ'רצ'יל לא היה יכול לנצח"

משפט טיפשי שמסמל את ידיעותיך בנושא.
 
אין שום דבר טיפשי במשפט הזה

ורק לשם הבהרה: אפילו ביבי "גון ביריון" נתניהו שלך, שבחיים שלו לא ניהל מלחמה, שלא לדבר על ניצח במלחמה, לא היה יכול לנצח במלחמה הזאת, עם "הירושה" שהוא ושרון הורישו לממשלה הנוכחית. ועצם זה שהוא עמד ותמך ביציאה למלחמה, בידיעה אולי יותר מכל אחד אחר, של איזה תנאים ישראל יוצאת למלחמה הזאת, מראה עד כמה האיש הצבוע והדו-פרצופי הזה הוא חסר אחריות לחלוטין.
 

Ja Tomer

New member
יותר מדי הנחות, פחות מדי עובדות.

ביבי לא יכול היה לנצח במלחמה? איך אתה יודע? אתה חוזה עתידות? עצם זה שהוא תמך ביציאה למלחמה מראה שהוא צבוע? מה אתה מבין ב"ירושה" הזאת שאתה כל הזמן מדבר עליה? יש לך מושג בסד"ק שלנו? האם מעבר לזריקת מילים באוויר יש לך נתונים?
 
בדיוק כמו שאתה "יודע" שהוא כן היה מנצח במלחמה

למרות שבחיים שלו האיש הזה לא ניהל מלחמה. שלא לדבר על ניצח במלחמה... אך זה ממש לא מפריע לללקקניו לקבוע שהוא בניגוד לאולמרט, היה מנצח במלחמה הזאת...
 

Ja Tomer

New member
עוד פעם הגענו לתגובות של כיתה ג'

די עלובות התגובות החוזרות ונשנות שלך. חשבת פעם לגוון?
 

timeless1

New member
למה תגובות של כיתה ג'?

זאת בהחלט שאלה ראויה, מאיפה אתה יכול לדעת שנתניהו היה מנהל זאת טוב יותר? אה? יש לך הוכחות להנחות שלך, או שמא זאת משאלת לב?
 

Ja Tomer

New member
אני מבקש ממך משהו

אנא תמצאי את הציטוט שבו אני אומר "נתניהו היה מנהל את המלחמה הזאת יותר טוב". כשתמצאי אותו - תשאלי אותי שוב את אותה שאלה.
 

Paranoid Eyes

New member
פשוטו כמשמעו...

איך אתה יודע שהוא לא היה מצליח? כיוון שאתה קבעת נחרצות שנתניהו היה נכשל בה מבלי שראינו אותו מתפקד במצב מלחמה. לא אתה ולא אף אחד יכול לדעת..אבל אתה כמובן כהרגלך בקודש קובע ומבין דברים עם הפרשנות המעוותת שלך. ובעקבות כך מסלף את דברי הכותב. פשוט כהרגלך.
 
ואיך את יודעת שהוא כן היה מצליח?

על סמך מה הביטחון הזה שלך בו? על סמך זה שהוא יו"ר הליכוד? על סמך זה את קובעת אם הוא ינצח או יפסיד במלחמה? מתי נתניהו בפעם האחרונה ניהל בכלל מלחמה? אני לא מסלף שום דבר, אני בסך הכל מבקש מכם הליכודניקים להיות אובייקטיביים, לפחות פעם אחת בחיים שלכם, ולהסביר על סמך מה אתם קובעים שנתניהו היה מצליח איפה שאולמרט נכשל? האם נתניהו היה "יורש" צבא אחר? האם נתניהו היה "יורש" תנאים אחרים? האם נתניהו היה "יורש" עם במצב אחר ממה שהוא ושרון "הורישו" לאולמרט וממשלתו? האם נתניהו אי פעם בחיים שלו ניהל מלחמה? ואני לא מדבר אפילו על מלחמה מוצלחת, או כזאת שהוא ניצח בה...
כך שעל סמך מה אתם קובעים את הקביעות שלכם לגביו?
 

Paranoid Eyes

New member
חח

עכשיו אתה לא יכול לומר שאין לך בעיות בהבנת הנקרא. אתה קורא מה שאתה רוצה. אתה מבין מה שאתה רוצה. אתה מעוות ומסלף דברים שכותבים לך. עכשיו אתן תגובה: הלא אני כתבתי בפירוש :"לא אתה ולא אף אחד יכול לדעת". אמור נא לי ממתיק, מה לא ברור במשפט הזה?
 

Ja Tomer

New member
מי בטח בו?

אתה מסלף את הדברים בצורה היסטרית. אתה עונה ושואל שאלות על דברים שלא היו, אתה מנהל דיאלוג עם עצמך. סע לשלום.
 

ddt47

New member
בא נודה על האמת שבעצם עד היום הזה לא היתה ...

שום ממשלה נורמאלית והגונה לעם ישראל אני מתכוון ממשלה שדאגה למקומות עבודה ממשלה שדאגה למתן את הביטוח הלאומי ממשלה שדאגה לחינוך טוה ממשלה שתגמלה אנשים עובדים ממשלה שדאגה לפנסיה ולעתיד למעמד הביניים ומטה ממשלה שקיימה מדיניות מיסוי הגונה והרשימה רק הולכת ומתערכת גם לגבי ניצולי שואה וזקנים ונצרכים............... בקיצור מדינה סוציאליסטית אמיתית ולא קפיטליסטית אם מנטליות אמריקאית מגאילה. אז תפסיקו לדבר על אולמרט ונתניהו וברק כי זה נבלה וזה טריפה............צריך להקים ממשלת מרכז אם ראש ממשלה שטובת העם והמדינה בראש מעיניו ושיש לו חזון אמיתי ותוכנית לגאולת העם והארץ מבחינת חינוך מיסוי מדיניות חוץ אשר תגובה על ידי רוב העם אם עמידה איתנה על זכויות מצד אחד ואם מוכנות לפשרות סבירות מצד שני כמובן אם חזון מדיני עתידי ....קרי עתיד מובטח לילדינו. ומדיניות פנים מאוזנת אשר יש בה לא קפיטליזם אלא מסר של מי שעובד יתוגמל כראוי ויהיה לו עתיד מובטח ופנסיה ראויה וגם הסדרת כל הנושא של מיסוי תרבות רפואה מונעת ולכולם כמו בקנדה ועוד ועוד וסוף סוף להקים את המדינה מה ששכחו עד היום מרוב מלחמות גם מפנים וגם מחוץ.
 
מסכים איתך, וזו בדיוק הסיבה שהגיע הזמן שתהיה

ממשלה כזאת בישראל. כולנו הרי רק נרוויח מזה שתקום ממשלה שלשם שינוי, תדאג לעם ולמדינה, ולא לעצמה ולמקורביה...
 
למעלה