בשורה לתושבי השרון הנופשים באילת

החל מה17.1, קו 399 מחדרה לאילת (דרך מרכזית נתניה, מסוף רעננה, צומת הוד השרון מרכז וצומת סירקין) ישרת גם את תושבי הרצליה, רמת השרון, שכונות מערב רעננה וכפר שמריהו, באמצעות תוספת תחנה בתחנת רכבת רעננה מערב (תחנה שהייתה עד היום בשימוש של קו 947 מפתח תקווה לחיפה בלבד).

בתקווה בעתיד לשירות בינעירוני נוסף באזור הרצליה… (על אף השירות הרכבתי המעולה שלה שהוא הדרך העיקרית להתנייד מהרצליה למחוצה לה, בדגש על יישובי הדרום שלהם כלל אין שירות אוטובוסים מהרצליה, בשונה מיישובי הצפון שעבורם קיימים בצומת הרצליה כל קווי אגד מתל אביב לצפון הארץ, וכן את קו 947 מפתח תקווה קריית אריה לחיפה דרך מסוף רעננה, רכבת רעננה מערב, ומרכזית נתניה).

נ.ב בטווח ההווה, שירות בינעירוני להרצליה נידון מראש לכישלון. הרוב המוחלט של האוכלוסייה המתגוררת במקום בעלי רכב פרטי, והקווים הבינעירוניים כמו 621 משיבא למרינה הרצליה מתרוקן כבר ברמת החייל, כשברמת השרון יורדים אנשים ספורים, וכשמגיעים להרצליה- האוטובוס ריק…
 

ohadg09

Active member
החל מה17.1, קו 399 מחדרה לאילת (דרך מרכזית נתניה, מסוף רעננה, צומת הוד השרון מרכז וצומת סירקין) ישרת גם את תושבי הרצליה, רמת השרון, שכונות מערב רעננה וכפר שמריהו, באמצעות תוספת תחנה בתחנת רכבת רעננה מערב (תחנה שהייתה עד היום בשימוש של קו 947 מפתח תקווה לחיפה בלבד).

בתקווה בעתיד לשירות בינעירוני נוסף באזור הרצליה… (על אף השירות הרכבתי המעולה שלה שהוא הדרך העיקרית להתנייד מהרצליה למחוצה לה, בדגש על יישובי הדרום שלהם כלל אין שירות אוטובוסים מהרצליה, בשונה מיישובי הצפון שעבורם קיימים בצומת הרצליה כל קווי אגד מתל אביב לצפון הארץ, וכן את קו 947 מפתח תקווה קריית אריה לחיפה דרך מסוף רעננה, רכבת רעננה מערב, ומרכזית נתניה).

נ.ב בטווח ההווה, שירות בינעירוני להרצליה נידון מראש לכישלון. הרוב המוחלט של האוכלוסייה המתגוררת במקום בעלי רכב פרטי, והקווים הבינעירוניים כמו 621 משיבא למרינה הרצליה מתרוקן כבר ברמת החייל, כשברמת השרון יורדים אנשים ספורים, וכשמגיעים להרצליה- האוטובוס ריק…
אין צורך בקווים ישירים מהרצליה לדרום, צריך רק להקל על ההגעה לתל אביב ובמיוחד למחלף גהה ולפתח תקווה (קישור שחסר) שמשם כבר קיימים קווים דרומה
הקווים הבינעירוניים בהרצליה (אולי חוץ מ617 ו296) צריכים להיות עירוניים
 

EHP12

Well-known member
החל מה17.1, קו 399 מחדרה לאילת (דרך מרכזית נתניה, מסוף רעננה, צומת הוד השרון מרכז וצומת סירקין) ישרת גם את תושבי הרצליה, רמת השרון, שכונות מערב רעננה וכפר שמריהו, באמצעות תוספת תחנה בתחנת רכבת רעננה מערב (תחנה שהייתה עד היום בשימוש של קו 947 מפתח תקווה לחיפה בלבד).

בתקווה בעתיד לשירות בינעירוני נוסף באזור הרצליה… (על אף השירות הרכבתי המעולה שלה שהוא הדרך העיקרית להתנייד מהרצליה למחוצה לה, בדגש על יישובי הדרום שלהם כלל אין שירות אוטובוסים מהרצליה, בשונה מיישובי הצפון שעבורם קיימים בצומת הרצליה כל קווי אגד מתל אביב לצפון הארץ, וכן את קו 947 מפתח תקווה קריית אריה לחיפה דרך מסוף רעננה, רכבת רעננה מערב, ומרכזית נתניה).

נ.ב בטווח ההווה, שירות בינעירוני להרצליה נידון מראש לכישלון. הרוב המוחלט של האוכלוסייה המתגוררת במקום בעלי רכב פרטי, והקווים הבינעירוניים כמו 621 משיבא למרינה הרצליה מתרוקן כבר ברמת החייל, כשברמת השרון יורדים אנשים ספורים, וכשמגיעים להרצליה- האוטובוס ריק…
לא צריך את כל הקווי אילת האלו, בשביל להגיע לאילת שיגיעו לבאר שבע מי ברכבת ומי באוטובוס ומשם 397. הקווים האלו זה משהו שצריך לעבור.

השירות הבינעירוני להרצליה נידון לכישלון בעיקר בגלל שציינת שיש רכבת. שלרוב יהיה לה יתרון על אוטובוס ברוב הסיטואציות. מבחינה תחבורתית הרצליה מחולקת לשניים שהשירות התח"צי שלהם שונה לחלוטין: יש את הרצליה פיתוח אזור התעסוקה, והבילוי על כביש החוף, ויש את הרצליה העיר שבה גרים 80% מהתושבים, ויש בה אוכלוסיית תח"צ גדולה בגילאי העבודה בעיקר במרכז העיר ובשכונות המזרחיות. 621 הוא קו עם מסלול בעייתי. למרות שצריך קו ישיר מרמת השרון להרצליה, לכביש 4. אולי להחזיר את 620 שנסע דרך כביש 5.
אין צורך בקווים ישירים מהרצליה לדרום, צריך רק להקל על ההגעה לתל אביב ובמיוחד למחלף גהה ולפתח תקווה (קישור שחסר) שמשם כבר קיימים קווים דרומה
הקווים הבינעירוניים בהרצליה (אולי חוץ מ617 ו296) צריכים להיות עירוניים
אין בעיה בהגעה לתל אביב תיאורטית. זה שמטרופולין היא חברה פח זה דבר אחר. יש צורך לתגבר את 553, והרצליה העיר ורמת השרון צריכים קו ישיר לפתח תקווה דרך כביש 5. לפי סקר הסלולר יש מספיק ביקוש לקו כזה שיפעל כל 20 דקות
 

ohadg09

Active member
לא צריך את כל הקווי אילת האלו, בשביל להגיע לאילת שיגיעו לבאר שבע מי ברכבת ומי באוטובוס ומשם 397. הקווים האלו זה משהו שצריך לעבור.

השירות הבינעירוני להרצליה נידון לכישלון בעיקר בגלל שציינת שיש רכבת. שלרוב יהיה לה יתרון על אוטובוס ברוב הסיטואציות. מבחינה תחבורתית הרצליה מחולקת לשניים שהשירות התח"צי שלהם שונה לחלוטין: יש את הרצליה פיתוח אזור התעסוקה, והבילוי על כביש החוף, ויש את הרצליה העיר שבה גרים 80% מהתושבים, ויש בה אוכלוסיית תח"צ גדולה בגילאי העבודה בעיקר במרכז העיר ובשכונות המזרחיות. 621 הוא קו עם מסלול בעייתי. למרות שצריך קו ישיר מרמת השרון להרצליה, לכביש 4. אולי להחזיר את 620 שנסע דרך כביש 5.

אין בעיה בהגעה לתל אביב תיאורטית. זה שמטרופולין היא חברה פח זה דבר אחר. יש צורך לתגבר את 553, והרצליה העיר ורמת השרון צריכים קו ישיר לפתח תקווה דרך כביש 5. לפי סקר הסלולר יש מספיק ביקוש לקו כזה שיפעל כל 20 דקות
553 צריך שינוי מסלול דרסטי או ביטול, אי אפשר שהוא לא ייסע דרך מרכז הרצליה ורמת השרון
 

Ccyclist

Well-known member
החל מה17.1, קו 399 מחדרה לאילת (דרך מרכזית נתניה, מסוף רעננה, צומת הוד השרון מרכז וצומת סירקין) ישרת גם את תושבי הרצליה, רמת השרון, שכונות מערב רעננה וכפר שמריהו, באמצעות תוספת תחנה בתחנת רכבת רעננה מערב (תחנה שהייתה עד היום בשימוש של קו 947 מפתח תקווה לחיפה בלבד).

בתקווה בעתיד לשירות בינעירוני נוסף באזור הרצליה… (על אף השירות הרכבתי המעולה שלה שהוא הדרך העיקרית להתנייד מהרצליה למחוצה לה, בדגש על יישובי הדרום שלהם כלל אין שירות אוטובוסים מהרצליה, בשונה מיישובי הצפון שעבורם קיימים בצומת הרצליה כל קווי אגד מתל אביב לצפון הארץ, וכן את קו 947 מפתח תקווה קריית אריה לחיפה דרך מסוף רעננה, רכבת רעננה מערב, ומרכזית נתניה).

נ.ב בטווח ההווה, שירות בינעירוני להרצליה נידון מראש לכישלון. הרוב המוחלט של האוכלוסייה המתגוררת במקום בעלי רכב פרטי, והקווים הבינעירוניים כמו 621 משיבא למרינה הרצליה מתרוקן כבר ברמת החייל, כשברמת השרון יורדים אנשים ספורים, וכשמגיעים להרצליה- האוטובוס ריק…

שיוסיפו לקו את הטיול השנתי של קו 444 כדי להגיע לא רק לאילת אלא ל 40 שנות נדודי בני ישראל בסיני.

אין לתושבי הרצליה בעיה להגיע לצומת רעננה או מסופי האוטובוסים הגדולים בתל אביב. להקדיש קו מיותר עד אילת זה חלק מהבעיה של המערכת. לקו לאילת מנתניה עדיף שיהיה מסלול ישיר דרך כביש 6.
 

ohadg09

Active member
שיוסיפו לקו את הטיול השנתי של קו 444 כדי להגיע לא רק לאילת אלא ל 40 שנות נדודי בני ישראל בסיני.

אין לתושבי הרצליה בעיה להגיע לצומת רעננה או מסופי האוטובוסים הגדולים בתל אביב. להקדיש קו מיותר עד אילת זה חלק מהבעיה של המערכת. לקו לאילת מנתניה עדיף שיהיה מסלול ישיר דרך כביש 6.
העצירה היא במחלף שהוא ממילא עובר בו, ככה שזה לא כזה גרוע
 
למעלה