את עושה טעות
יש תקן ארופאי ותקן אמריקאי, מי שלא מיצא לאחד מהמקומות הללו, לא טורח להשיג את התקן הרלבנטי. זה לא כמו הכשר רבנות והכשר בד"ץ, אין כאן רמות שונות של "חומרה", אלא אם את חושבת שהאמראיקאים או הגרמנים לא ממש מקפידים בנושא בטיחות הרוכבים שלהם (ואם כבר, אז בד"כ האמריקאים מקפידים פחות בדברים כאלו, ראו מבחני ריסוק למכוניות). בכל מקרה, ההבדל בין תקן אחד לשני זניחות מבחינתנו במקרה של חו"ח, שם כבר המזל ישחק יותר מאשר ההבדלים בין התקנים. את פשוט פוסלת, פוטנציאלית, קסדות מעולות שלא מיוצאות לאחת הישויות (זה לא ממש יבשת ולא ממש מדינה, אז מה זה?). חבל... כל זמן שקסדה עומד באחד התקנים - די והותר (הן בד"כ יעמדו יופי במכה שתרסק את הצוואר...). תקדישי תשומת לב למגע חומרי הדיפון, לגודל, למשקל, לפתחי איוורור, לקלות פתיחת והחלפת המשקף... אלו דברים שקובעים את איכות החיים ביום יום, וקובעים לא פחות מ"שם" מפואר, והרבה יותר (מבחינתי) מצביעה מרתקת. אבל, כל אחד וסדרי העדיפות שלו (ואם קסדות ה-600 ש"ח כל כך גרועות, למה הן לוחצות את יבואני שואי ואראי למבצעים שמורידים את מחירת לאזור ה-1000?)
יש תקן ארופאי ותקן אמריקאי, מי שלא מיצא לאחד מהמקומות הללו, לא טורח להשיג את התקן הרלבנטי. זה לא כמו הכשר רבנות והכשר בד"ץ, אין כאן רמות שונות של "חומרה", אלא אם את חושבת שהאמראיקאים או הגרמנים לא ממש מקפידים בנושא בטיחות הרוכבים שלהם (ואם כבר, אז בד"כ האמריקאים מקפידים פחות בדברים כאלו, ראו מבחני ריסוק למכוניות). בכל מקרה, ההבדל בין תקן אחד לשני זניחות מבחינתנו במקרה של חו"ח, שם כבר המזל ישחק יותר מאשר ההבדלים בין התקנים. את פשוט פוסלת, פוטנציאלית, קסדות מעולות שלא מיוצאות לאחת הישויות (זה לא ממש יבשת ולא ממש מדינה, אז מה זה?). חבל... כל זמן שקסדה עומד באחד התקנים - די והותר (הן בד"כ יעמדו יופי במכה שתרסק את הצוואר...). תקדישי תשומת לב למגע חומרי הדיפון, לגודל, למשקל, לפתחי איוורור, לקלות פתיחת והחלפת המשקף... אלו דברים שקובעים את איכות החיים ביום יום, וקובעים לא פחות מ"שם" מפואר, והרבה יותר (מבחינתי) מצביעה מרתקת. אבל, כל אחד וסדרי העדיפות שלו (ואם קסדות ה-600 ש"ח כל כך גרועות, למה הן לוחצות את יבואני שואי ואראי למבצעים שמורידים את מחירת לאזור ה-1000?)