געגועים לטעם של פעם

געגועים לטעם של פעם ../images/Emo99.gif

היום אכלתי לארוחת הצהריים עגבנית תמר שהיה לה טעם של פעם. פתאום נזכרתי בהמון מוצרים שירדו מהמדפים או דווקא נשארו אבל הטעם שלהם כבר לא אותו דבר (למשל: שוקולד פרה כבר ממש לא מסכיר את מה שהוא היה פעם...). לאיזה מוצרים אתם מתגעגעים?
 
פעם היו דיפים בכל מיני טעמים

היינו מערבבים עם גבינה ומנשנשים עם מקלות גזר, גמבות ומלפפון. פעם היו עוגיות קטנות כמו כפתורים ומשום מה קראו להם "לחם רוסי", נעלמו מהמדפים. פעם היו נקניקי אס הכי טובים בארץ, זוגלובק קנה אותם, השתמש בשם וגם לאט לאט נעלמים כל סוגי הנקניקים האלה, והס מלחשוב שזה אותו הטעם. פעם היה משקה שקראו לו זיפ, מישהו זוכר ? היו ביגלה מקלות ממולאים בחמאת בוטנים, נעלמו מהמדפים.
 
פעם הייתי קונה קופסאות שימורים קטנות של ממרח

צמחי . מן ממרח לא מוגדר בצבע כתום. ששימש ממרח לכל הטיולים של ה"תנועה". קלחי התירס שנמכרו בפינת הרחוב . המתינו ללקוחות בדוד מבעבע על פתיליה . מאז לעולם טעם התירס לא הגיע לטעמם.
 
חסרות לי האיטריות של אסם בצורת אותיות

ביררתי עם אסם, ונציגת השירות לא ידעה על מה אני מדברת... היה קצת מביך, כי למרות 38 שנותי אני לא עד כדי כך מבוגרת. מישהו כאן זוכר את האיטריות האלה ? היה כיף לדוג אותן מהמרק ולנסות להרכיב מילים. נזכרתי באיטריות האלה כשהגדולה שלי עלתה לכיתה א'.
 
לא. אבל אני יודעת שיש בייגלה עם אותיות

א' - ב'. אני חושבת של בייגל-בייגל אבל לא בטוחה (אריזה קטנה אדומה עד כמה שאני זוכרת)
 
אני מתגעגעת לשוקולד שנקרא אם זכרוני אינו

מטעה אותי "ג'מאיקה". מישהי זוכרת?
 

lori1230

New member
בטח זה היה השוקולד הכי טעים ומטריף ../images/Emo3.gif

הוא היה ממולא נכון או שהיה לו טעם כזה אלוהי, לא ממש זוכרת אבל השם מעלה נשכחות...
 
את יודעת מה הזכרת לי?!

שבתור ילדה הייתי משוגעת על ממרח רוזמרי (מי זוכר של איזו חברה?) אבל הפסיקו לייצר אותו
 
זה מזכיר לי כשהייתי בצבא - הבוסית שלי

אכלה כל יום טוסט עם גבינה צהובה בתוספת ממרח שוקולד - אולי זה היה באמת ממרח רוזמרי - אני חושבת שכן. על פניו זה נשמע שילוב נוראי אבל זה היה טעים בטירוף
 
ואת המצופה של הצבא שכחתם ?

והיו סוכריות שקראו להם סוכריות משי, אבי היה מביא מהמילואים, זה כבר בדור שלפני לפניכם.
 

Tali1912

New member
ויי

איך הזכרת לי את הסוכריות האלה, דוקא אני מי שלא מצא חן בעיניו "החבילה הצבאית" שהכילה את הסוכריות הייתי מתנדבת "לאמץ" אותם, אני מתה על סוכריות דבש, נראה לי גם עלית הפסיקה לייצר אותן והכי מעצבן כבר לא מייצרים את הגומי יין. ונזכרתי בעוד כמה דברים שהייתי מוכנה שיעשו מהדורה מוגבלת <אבל עם אופציה להארכה מתמדת
> היה חטיף מלוח צ'יפסים קראו לו. היו סוכריות של עלית ריגולטו עם עטיפה מוזהבת - יאמי יאמי היו סוכריות מיניפרי. היו סוכריות עגולות של עלית בכל מיני צבעים היו נראות כמו ג'ולות צבעוניות עם פסים לבנים כאלה.
 

בראשית10

New member
אוי...

ריגולטה!! געגועים .... וגם הסוכריות העגולות שציינת, וסוכריות הדבש וטופי חלבי וג` לית וגומי יין .... אחחח.!! והיה גם חטיפ מעולה של ורד הגליל תהיה נקרא מוגזם. זוכרים?
 

Tali1912

New member
Aני Aני

אוחחחחח הייתי חולה על זה, ויי איך בא לי עכשיו ג'מייקה
 

hilush5

New member
סוכריות שומשום מצופות שוקולד../images/Emo3.gif

לא מוצאת את זה היום.. של עלית נדמה לי
 

Tali1912

New member
חסר לי

שקדי מרק הגדולים של אסם וחסר לי מאוד הגרעיני חמניות קלויים במלח שהיו מיובאים מ usa , כבר לא מייבאים אותם מרק בטטה או סלט ירקות זה היה must עם הגרעיני חמניות.
 
למעלה