געגועים לטעם של פעם

hobitit29

New member
וכיפ לי כתום עגול

בטכם גריל אוי,לזה אני הכי מתגעגעת זוכרת אותי בתור ילדה ,רואה דובוני אכפת לי בערוץ 1 ומנשנשת כיפ לי
 

amazone

New member
הקינלי תפוז של פעם

היום הפאנטה יותר חמוץ. תצחקו אבל המוגז תפוז של מותג השופרסל מזכיר אותו וזה עולה פחות מ-4 שקל ל-2 ליטר - הייתי משלמת אפילו יותר. פעם אהבתי את הרוטב ברביקיו שצרפו להמבורגר בבורגר ראנץ. לפני כמה שנים הם שינו את התבלינים בו ומאז אני לא מוכנה להתקרב [איכשהו יותר חמוץ ואני רואה כל מיני נקודות שחורות של תבלון צפות ברוטב - כנראה בפלפל] בשמפואים היה פעם שמפו - קליק "חינה". גם עשה לי טוב לשיער וגם מריח מעולה. ואז זה נעלם. כל המותג. ואז התרגלתי לריח של קרליין 10 [הכחול] - או יותר נכון נגנבתי מהריח והייתי מוכנה להתפשר ולוותר על זכרונו של ה"קליק" ולקדם את הקרליין על המדף באמבטיה. ואז שמתי לב שגם זה מתחיל להעלם. עכשיו נשבר לי ועברתי לשמפו רפואי שמסריח מהראש אבל עושה קסם לשיער שלי ומעלים קשקשים - עולה יותר מ-50 שקל לרבע ליטר וחבל שהם לא עושים משהו בנוגע לריח שלו.
 
אח, באמת אין על הקינלי של פעם

בדיוק דיברתי על זה עם חברות והנה אני רואה את השירשור. מתגעגעת גם לביצת ההפתעה, לפני שהפכו אותה לדבר המוזר הזה שהיא היום. מה הכיף בלפתוח פלסטיק? איכס. אבל אין על הקינלי, באמת.
 

amazone

New member
נכון - פעם היה אפשר להרכיב

למשל אוטו שמגיע בחלקים ואז כשהוא מורכב לפי ההוראות באמצעות תמונות ואפילו מצרפים מדבקות זה עושה כל מני טריקים באופן מכני - באמצעות איזון או משהו
 
למעלה